Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommer patchen neste onsdag?

ja seff, hvorfor skulle de ellers gidde legge ut predownload, omfg l2p

Ehm, flere ganger har data kommet mye mer enn 1 uke før patchen. 3.0.2 skal på PTR først, og siden den ikke er der ennå, så kan vi med nesten 100% sikkerhet si at patchen ikke kommer til onsdag.

Lenke til kommentar
Så godt som jeg husker så starter background downloader'n når du launcher spillet, mao om du alt+tabber så kjører den i bakgrunnen.

Default er at den kjører når du avslutter spillet. Du må inn på settings og velge at den skal kjøre samtidig med spillet hvis det er det du ønsker.

Lenke til kommentar

Får bare error jeg når jeg prøver å update... The file "WoW.exe" could not be found! Så jeg får ikke startet spillet igjennom launcheren, men bruker jeg wow.exe funker det fett... Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Hvis jeg tar repair.exe mister jeg addons da?

Lenke til kommentar
Regner med at alle man må jobbe for blir borte

Og at de man kan kjøpe for 1000g blir.

Ser guilden tar maggy med altene nå før tittelen er historie.

Ja, jeg driver med det samme med druiden min. Har de 3 heroic questene nå, så blir det maggy om en ukes tid regner jeg med.

Lenke til kommentar

Tragisk dag å sette patching på, da.. Og tragisk tidspunkt!

Logga faktisk inn til morgenen i dag og sjekket. (Slik at jeg kunne patche skoledagen lang) men NEIDA, ingen patch. Nå sitter jeg og klør etter å spille, men det er fortsatt en.. tre timer igjen.

ARGH!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...