rkjetil Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Den pre-downloader patchen bør jeg laste den ned eller? Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Yas, da slipper du slowmo download på onsdag Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 kommer patchen neste onsdag? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) er det bare jeg som får "data for the next patch is not avaiable" når jge kjører background downloader? Edit: måtte kjøre launcher ja Endret 12. september 2008 av daruu Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 kommer patchen neste onsdag? ja seff, hvorfor skulle de ellers gidde legge ut predownload, omfg l2p Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 kommer patchen neste onsdag? ja seff, hvorfor skulle de ellers gidde legge ut predownload, omfg l2p Har det ikke hendt at de har preloada patcher lenger før altså? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 kommer patchen neste onsdag? ja seff, hvorfor skulle de ellers gidde legge ut predownload, omfg l2p hehe, takk for latteren^^ men håper du har rett! Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 kommer patchen neste onsdag? ja seff, hvorfor skulle de ellers gidde legge ut predownload, omfg l2p Ehm, flere ganger har data kommet mye mer enn 1 uke før patchen. 3.0.2 skal på PTR først, og siden den ikke er der ennå, så kan vi med nesten 100% sikkerhet si at patchen ikke kommer til onsdag. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvordan finner dere den? Bacgrounddownloaderen og launcher gjør ingenting for meg? Er jeg bare helt idiot? Lenke til kommentar
Faber Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvordan finner dere den? Bacgrounddownloaderen og launcher gjør ingenting for meg? Er jeg bare helt idiot? jeg startet launcher, som oppdaterte seg selv, startet wow, exit'a wow, backgrounddownloader startet. yes Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Så starte launcher, logge inn og så avslutte? Eller? Ja, jeg er blond haha.. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Så godt som jeg husker så starter background downloader'n når du launcher spillet, mao om du alt+tabber så kjører den i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Æsj, det gjør den ikke, dritt pc.. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 for en speed, lolol Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Så godt som jeg husker så starter background downloader'n når du launcher spillet, mao om du alt+tabber så kjører den i bakgrunnen. Default er at den kjører når du avslutter spillet. Du må inn på settings og velge at den skal kjøre samtidig med spillet hvis det er det du ønsker. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Får bare error jeg når jeg prøver å update... The file "WoW.exe" could not be found! Så jeg får ikke startet spillet igjennom launcheren, men bruker jeg wow.exe funker det fett... Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Hvis jeg tar repair.exe mister jeg addons da? Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Regner med at alle man må jobbe for blir borte Og at de man kan kjøpe for 1000g blir. Ser guilden tar maggy med altene nå før tittelen er historie. Ja, jeg driver med det samme med druiden min. Har de 3 heroic questene nå, så blir det maggy om en ukes tid regner jeg med. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Bestest app evar? --> http://www.stickfigureninja.com/wow/application-audio.html <-- Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 HAHA fantatisk bra app. smilte fra ende til annen Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tragisk dag å sette patching på, da.. Og tragisk tidspunkt! Logga faktisk inn til morgenen i dag og sjekket. (Slik at jeg kunne patche skoledagen lang) men NEIDA, ingen patch. Nå sitter jeg og klør etter å spille, men det er fortsatt en.. tre timer igjen. ARGH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå