Frederick_ Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 spillte nettop en instance, reddet oss fra mange ganger da det var meg mot flere og en healer, jeg drev med sheeping og cc, men når en dude viste oss dps, så kom jeg sist, kan ikke skjønne hvorfor , var høyest level å. Er en Lv 27 Mage speccet i frost, skjønnte ikke hvorfor :S kom bak shammy,hunter,lock, husker ikke siste, og meg på siste plass skuffende! trodde mage var uber klasse jeg ? :S Lenke til kommentar
Sati Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 spillte nettop en instance, reddet oss fra mange ganger da det var meg mot flere og en healer, jeg drev med sheeping og cc, men når en dude viste oss dps, så kom jeg sist, kan ikke skjønne hvorfor , var høyest level å. Er en Lv 27 Mage speccet i frost, skjønnte ikke hvorfor :S kom bak shammy,hunter,lock, husker ikke siste, og meg på siste plass skuffende! trodde mage var uber klasse jeg ? :S Kommer an på hvordan den spilles, og hvis du drev med CC mens de andre bare nuka target er det ikke rart du kom sist, selv om du egentlig burde vært over tanken ;/ Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 var ikke noen generel tank, var en warrior som specca dps. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 var ikke noen generel tank, var en warrior som specca dps. Kanskje de bare var flinkere enn deg? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Da ble det T6 head på meg også da ^^ Cowl of the Tempest Endret 11. september 2008 av BigJackW Lenke til kommentar
Sati Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 var ikke noen generel tank, var en warrior som specca dps. Man bruker ikke bare DPS abilitys uansett når man tanker. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Da ble det T6 head på meg også da ^^ Cowl of the Tempest gratz, selv klarte jeg å lure til meg skjold fra supremus,random drop healing-ringen og t6 shoulders o/ også retlol boots fra RoS =P Ahh elsker oppgearing ^^ Council og lollidan på mandag, da skal jeg leeche mer! btw, loveUblizzard for pve -> pvp!!!1111 kommer jeg meg bort fra shitty SR >< Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Da ble det T6 head på meg også da ^^ Cowl of the Tempest Gratz.... pencilhead. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Downloading "WoW-2.4.3-to-3.01-TBC-EU-Update"... :O jævelen er på 992MB... Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 lol jeg også...lot pcen sto på mens jeg dro på skolen..så får vi se hvor langt vi er kommet når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 er dette den faktiske patchen eller er det pre-download? håper ikke den launcher neste onsdag for jeg har ikke fått bjørnen min enda =( Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er bare en pre-download ja. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Amani mounten blir borte neste onsdag? :O Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 viss patchen kommer da så ja. men tviler på at den kommer neste onsdag. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 hehe ja pala ser lattelig ut Edit: remake av Tier2 for pala istedet, tier3 look burde bli forbudt for paladins. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) hva har opt-inn med WOTLK beta og gjøre? en venn fikk beta key fra noe greier han registrerte seg på opt-inn eller noe sont :S Edit: fant det ut. har vist meldt meg på det for en stund siden. noen som har peiling på hvor ofte dem gjir ut beta keys? Endret 12. september 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 spillte nettop en instance, reddet oss fra mange ganger da det var meg mot flere og en healer, jeg drev med sheeping og cc, men når en dude viste oss dps, så kom jeg sist, kan ikke skjønne hvorfor , var høyest level å. Er en Lv 27 Mage speccet i frost, skjønnte ikke hvorfor :S kom bak shammy,hunter,lock, husker ikke siste, og meg på siste plass skuffende! trodde mage var uber klasse jeg ? :S det er fordi de rett og slett har bedre gear en deg! (og muligens skill) når jeg levla min shammy så brukte jeg endel penger på nytt gear, vilket igjen medførte at jeg alene stod for over 50% av dpsen i instancer... bli level 70 gear opp og kom tilbake og syt da Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det originale t3settet til paladin er jo kult da^^ Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvordan blir det med titlene som "Champion of the Naaru" og "Hand of A'dal" når denne pathcen blir live? Blir muligheten for å skaffe de borte sammen med Amani mounten, eller? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Regner med at alle man må jobbe for blir borte Og at de man kan kjøpe for 1000g blir. Ser guilden tar maggy med altene nå før tittelen er historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå