Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

spillte nettop en instance, reddet oss fra mange ganger da det var meg mot flere og en healer, jeg drev med sheeping og cc, men når en dude viste oss dps, så kom jeg sist, kan ikke skjønne hvorfor , var høyest level å. Er en Lv 27 Mage speccet i frost, skjønnte ikke hvorfor :S kom bak shammy,hunter,lock, husker ikke siste, og meg på siste plass :( skuffende! trodde mage var uber klasse jeg ? :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
spillte nettop en instance, reddet oss fra mange ganger da det var meg mot flere og en healer, jeg drev med sheeping og cc, men når en dude viste oss dps, så kom jeg sist, kan ikke skjønne hvorfor , var høyest level å. Er en Lv 27 Mage speccet i frost, skjønnte ikke hvorfor :S kom bak shammy,hunter,lock, husker ikke siste, og meg på siste plass :( skuffende! trodde mage var uber klasse jeg ? :S

Kommer an på hvordan den spilles, og hvis du drev med CC mens de andre bare nuka target er det ikke rart du kom sist, selv om du egentlig burde vært over tanken ;/

Lenke til kommentar
spillte nettop en instance, reddet oss fra mange ganger da det var meg mot flere og en healer, jeg drev med sheeping og cc, men når en dude viste oss dps, så kom jeg sist, kan ikke skjønne hvorfor , var høyest level å. Er en Lv 27 Mage speccet i frost, skjønnte ikke hvorfor :S kom bak shammy,hunter,lock, husker ikke siste, og meg på siste plass :( skuffende! trodde mage var uber klasse jeg ? :S

 

det er fordi de rett og slett har bedre gear en deg! (og muligens skill) når jeg levla min shammy så brukte jeg endel penger på nytt gear, vilket igjen medførte at jeg alene stod for over 50% av dpsen i instancer...

 

bli level 70 gear opp og kom tilbake og syt da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...