Dernel Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Står cirka en time, har gått tre nå, men jeg får sikkert en mail når det er klart? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det veit jeg ikke. Men vil da tro det. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Står cirka en time, har gått tre nå, men jeg får sikkert en mail når det er klart?Stemmer bra det ja. Du får en mail for å godta en siste gang når det er klart så du kan logge inn. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ok, men jeg har allerede logga inn en gang, glemte jo at jeg ikke skulle det. Håper det ikke gjorde noe Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvor lang tid tar det å migrere en character? og jeg ødelegger ikke noe hvis jeg logger inn og sjekker? Bare logg inn og før de over. Som regel nå for tiden får du ikke bekreftelsesmail. Bare å gå inn på char transfer og check'e "move character" og fullføre dealen. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har ikke sett at det har blitt posta enda, så thereyago! Blir vel noen lykkelige sjeler ute der da tenker jeg:) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Endelig! Tullut, locken din kommer til oss! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jaaaaaaaddddddaaaaaa Blizz har sett lyset Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 YAY! da får jeg flytta roguen min Noen gode forslag til en PvP server? spiller allianse. Gjerne en hyggelig casual guild som gjør litt karazan badge runs og ZA. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hold dere langt unna Ravencrest! Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Så sant dere ikke er horde, that is! Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hm, da ser det ut som jeg endelig kommer meg vekk fra Wildhammer! Er dog et lite problem, mailen som jeg brukte når jeg lagde accounten ble hacket og tatt fra meg, dermed har jeg ikke tilgang til e-mailkontoen som er linket mot wow-accounten. Trenger man tilgang til e-mailen for å transferre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Du kan ta SQ og resette den, tror jeg. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Er ikke så god til å finne fram på wow-europe, men mens jeg migrerer en account, må jeg la være å spille i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tror du bare ikke kan spille på characteren... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvis dere leser under bildene så står det at obviously noen av de er placeholders. "Please please keep in mind that some of these models are OBVIOUSLY temporary until the real models are added to the game" L2Read, står tilogmed i bold og understreket. Hvor? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvis du ser på warrior så ser du hvor det "obviously" er placeholders... Jeg mener å ha hørt før at T7 er en remake av T3... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Noen Pics av Pala tier7? hvis det er en remake av tier3 begynner jeg å grine Lenke til kommentar
eXa Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) hehe ja pala ser lattelig ut Edit: Endret 11. september 2008 av eXa Lenke til kommentar
War Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Finnes det en tråd om lvl 80 tips og annen info som: Hvilke instanser Tier dropper fra Professions BoP Blir shatt fortsatt den store byen, blir det portaler fra noe sted til shatt/IF/SW. Har man t6 fra før , når kan man begynne å bytte ut gearet Er instancene 10man og 25man de samme man bare bytter før man går inn eller er det forskjellige steder. Er bossfights kulere som for eks Kil'Jaden hvor det snakkes gjennom hele fighten . Strike now, heroes, while he is weakened! Kan jo få gåsehud av mindre. Finnes det badge drop og tilsvarende badgevendor. Får man fortsatt kjøpt gems av npc eller kommer det om 1 år. Dropper det 1 eller 3 Tier tokens pr boss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå