Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eventuelt kan du bare si: den neste som snakker uten lov får -dkp, kick fra raid etc.Da holder de nok kjeft :)

 

Vet ikke helt om trusler fikser slike problem :)

Har funket i mine guilder, folk trenger det inn med teskje, hold kjeft holder ikke for mange idioter(spesielt når du sitter med grekere, tykrere og polakker som babler i vei)Klar tekst er det eneste som hjelper :p

Lenke til kommentar
Guilden vår som mest består av Tier4 folk + badgegear klarte 4 chests i ZA! W00t.

 

I vårt guild, (pvp)snakker du der menst raid leader snakker(prøver å snakker) så blir du fjerna frå raid. Så enkelt er det. Alltid folk som er klare til å ta over plassen til den personen.

Gjer du noko annet enn det du får beskjed om, prøver å unnskylde deg, blabla bla sånne unødvendige ting, blir du fjerna.

 

Det er sånn som blir slått hardt ned på, for det er unødvendig crap som kan vera forskjellen på Win/Lose mot andre premades.

Lenke til kommentar
Guilden vår som mest består av Tier4 folk + badgegear klarte 4 chests i ZA! W00t.

 

I vårt guild, (pvp)snakker du der menst raid leader snakker(prøver å snakker) så blir du fjerna frå raid. Så enkelt er det. Alltid folk som er klare til å ta over plassen til den personen.

Gjer du noko annet enn det du får beskjed om, prøver å unnskylde deg, blabla bla sånne unødvendige ting, blir du fjerna.

 

Det er sånn som blir slått hardt ned på, for det er unødvendig crap som kan vera forskjellen på Win/Lose mot andre premades.

 

jeg trur du siterte feil kar/post :p

Lenke til kommentar
Sliter litt med at eg ikkje scroller langt nok ned, og trykker på den første Svar knappen eg ser. Tenker jo at Sitat då quouter eg. Men tydeligvis ikkje:P

Har funne ut av det no då=P

 

 

shit happens :D

 

Litt wotlk semi-spoileraktig whine

 

 

Tier sett fra Naxx ser jo nesten nøyaktig ut som Tier 3 (som var fra opprinnelig naxx)...Med en blanding av brutal sets....og fargene var jo helt på trynet.

 

Så sinnsykt re-use at det er kvalmt. Får håpe at farginga og design ikke er helt ferdig enda.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...