eXa Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 what he said ^^ Spre litt over flere kontoer *kremt* Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Kan jo evt. kontakte en GM og si det som det der. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Kan jo evt. kontakte en GM og si det som det der. Stemmer for den, eller du kan overføre via guildbank Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Men molten armor gir jo bare skade til de som slår på deg. Så da er det jo DERES feil at de attacker deg og blir drept umiddelbart av fire-effekten? Om jeg har molten armor og en horde slår på meg, og jeg blinker inn til guardsa, dreper de meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Selv om kompisen din avvikler kontoen sin, er den jo fortsatt aktiv til betalingsperioden går ut. Så han kan da sende deg mindre beløp over mange dager, hvis han gidder. Å sende 5k i slengen er å be om trøbbel, nesten. Da flagges transaksjonen automatisk i systemet, og noen tar aksjon mot kontoen uten å spørre først engang. Så sitter du i 3 uker og venter på svar fra kundeservice istedet for å få spille. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 På Zenedar har jeg en prest, på vek´nilash har jeg en warrior, Kan jeg migrere warrioren uten at jeg må slette presten? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dere kan overføre alt gjennom guildbank, siden det ikke blir logget som mistenkelig. Ellers bør dere sende det i mindre porsjoner på noen få tusen hver gang. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 På Zenedar har jeg en prest, på vek´nilash har jeg en warrior, Kan jeg migrere warrioren uten at jeg må slette presten? Ja, hvorfor skulle du ikke kunne det? Eller ... kommer an på om begge characterne er samme faction da - hvis den ene er horde og den andre er alliance kan du ikke det ettersom Zenedar er PvP-server. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 jaja selvfølgelig, er bare kjekt og vite Lenke til kommentar
War Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 2 spm. Hva er macroen for ML grå 100% masterloot Folk looter i TK og ser ikke forskjell på om noen har resset og er ute eller ikke så da kan ikke de loote epics som dropper. Og finnes det en innstilling på vent som gjør at 1 kan snakke og kun 1. og 24 kun høre. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 2 spm. Hva er macroen for ML grå 100% masterloot Folk looter i TK og ser ikke forskjell på om noen har resset og er ute eller ikke så da kan ikke de loote epics som dropper. Og finnes det en innstilling på vent som gjør at 1 kan snakke og kun 1. og 24 kun høre. 1) usikker 2) en admin/mod kan mute alle andre spillere slik at de hører men ikke kan bruke mic. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 finnes slik at bare en og en kan snakke ja, men hvis han da snakker uten evig stopp får ingen andre snakket Guide: Høyre klikk på et rom du er admin på, Channel mod, edit, og voice mod setter du på Queued ( hvis du har VT 3.0 server iallefall, vet ikke om det funker på 2.1 ) Lenke til kommentar
War Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Gjør ikke noe om det er kø eller ikke , bare en skal snakke uansett. De 24 andre skal helst ikke ha mic. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Eventuelt kan du bare si: den neste som snakker uten lov får -dkp, kick fra raid etc.Da holder de nok kjeft Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Eventuelt kan du bare si: den neste som snakker uten lov får -dkp, kick fra raid etc.Da holder de nok kjeft Vet ikke helt om trusler fikser slike problem Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 det funker dårlig mange ganger her eg har vert i raid og raid leader prøver febrilsk og få ro xD Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Gjør jo ingen ting om de hadde snakket fornuftig om raid ting Men hver gang noen trykker ned en knapp kommer det en lyd så er det musikken i bakgrunnen , rævva mic feedback ekko og etter man har godtatt alt det kommer dem med hahah, yes Grats eller annen unødvendig shit. Får nok mute alle før raidet. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Gjør jo ingen ting om de hadde snakket fornuftig om raid tingMen hver gang noen trykker ned en knapp kommer det en lyd så er det musikken i bakgrunnen , rævva mic feedback ekko og etter man har godtatt alt det kommer dem med hahah, yes Grats eller annen unødvendig shit. Får nok mute alle før raidet. Faen, det verste jeg veit er folk som bruker "voice activation" med høytallere istedenfor headsett.....Burde ha vært skutt. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hadde alle vært som deg, hadde verden blitt en mer brutal plass Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Hadde alle vært som deg, hadde verden blitt en mer brutal plass ja huff edit: mindre dirge og anal spam og, kanskje. Endret 10. september 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå