Stoop kid Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Har en litt annen mening om trash. Da vi lærte BT for lenge sida, var det mer gøy enn MH. Etter alt kom på farm, ble MH mer gøy. Har kanskje noe med at MH tar mye kortere tid, men jeg synes det går helt greit å cleare trashet en gang. Selvfølgelig, om det wipes blir det fort veldig frustrerende, noe som merkes godt når bossene skal læres for første gang. (Slutta å raide for en stund sida, men joiner på litt forskjellig innimellom.) Endret 7. september 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) hei, jeg kjøpte wow her om dagen pga jeg og en kompis skulle bruke RAF, hadde en wow account før, men husker ikke navn, e-mail eller hemmlig passord, har cd key, kan jeg komme noe vei ? Har cd key og navn på charractern som var på den. Endret 7. september 2008 av Silo Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kan vel muligens sende mail til Blizzard med bilde av boksen din, og CD-key? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Fikk en ny hobby idag. SSo øya ./pvp stå oppå en Questgiver så når alle av den motsatte faksjon skal levere questet trykker dem på meg og slår meg i hode. Da kommer det 500 vakter og myrder dem, drept ca 500 horde nå. Det kan være min payback da jeg healte en fyr og ble pvp og ble drept av 3 hordes i en gruppe. Endret 8. september 2008 av War Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det er litt old, men fy steike så artig det er med mange lvl 1 hordes/alliances som whisprer deg med masse hat og forteller hvor barnslig du er Har drept mye alliance slik ja (Er du mage, ikke ha molten armor akitv) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Men molten armor gir jo bare skade til de som slår på deg. Så da er det jo DERES feil at de attacker deg og blir drept umiddelbart av fire-effekten? Og hva gjør du i lvl 1 området anyways? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fikk en ny hobby idag.SSo øya ./pvp stå oppå en Questgiver så når alle av den motsatte faksjon skal levere questet trykker dem på meg og slår meg i hode. Da kommer det 500 vakter og myrder dem, drept ca 500 horde nå. Det kan være min payback da jeg healte en fyr og ble pvp og ble drept av 3 hordes i en gruppe. Og derfor spiller jeg kun horde, oppførselen til 90% av allience spillerne ligner ikke grisen. I alle fall på bronzebeard hvor det konstant er 10 level 70s i Crossroads som er steike tøff og myrder alle level 20-30 spillerne som finnes der men som springer som bare fan når en gjeng hordes på level 70 kommer mot dem. Low lifes kaller jeg dem. Jeg skal ikke fortelle hvordan folk skal spille WoW, men sunn fornuft trenger man ikke legge fra seg når man trer inn i WoWs verden. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 @Bytex: Han spiller da selvsagt på PVE server, som med andre ord betyr at disse ''tøffe'' spillerne relogger og syter over at de ikke klarer å klikke på riktig target. @Bear: Jeg ler, Barrens er en Horde zone, og Hordes velger selv om de vil flagge seg opp om de oppholder seg der, og det er dermed deres egen feil om de blir ganket av Alliance. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nå forklarte nå War hvordan allience oppererer i slike soner så akkurat det argumentet at "de velger flagget selv" faller veldig langt under vann. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Fikk en ny hobby idag.SSo øya ./pvp stå oppå en Questgiver så når alle av den motsatte faksjon skal levere questet trykker dem på meg og slår meg i hode. Da kommer det 500 vakter og myrder dem, drept ca 500 horde nå. Det kan være min payback da jeg healte en fyr og ble pvp og ble drept av 3 hordes i en gruppe. Og derfor spiller jeg kun horde, oppførselen til 90% av allience spillerne ligner ikke grisen. I alle fall på bronzebeard hvor det konstant er 10 level 70s i Crossroads som er steike tøff og myrder alle level 20-30 spillerne som finnes der men som springer som bare fan når en gjeng hordes på level 70 kommer mot dem. Low lifes kaller jeg dem. Jeg skal ikke fortelle hvordan folk skal spille WoW, men sunn fornuft trenger man ikke legge fra seg når man trer inn i WoWs verden. Og det fins ingen horde som går rundt å ganker ally på den måten. Neeeida. På min server er det generelt meir pvp-mas fra horde sida. Horder lager alltid grupper på 20 personer og høvler over heile sso øya, plukker ned 1 etter 1 etter 1...og køyrer /spit, /flex, /lol, og er skikkelig skikkelig tøffe. Shit runs both ways. skal dog vere sagt at eg trur det er generelt fleire horder enn ally på min server, og har meir pve progresjon over fjøla enn ally. Hadde aldri vore her hadde det ikkje vore for at kompisane mine speler her. ^^ (Laughing skull btw) Endret 8. september 2008 av Whiteshit Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Whiteshit: På PvP server ser jeg ikke problemet, på PvE går det ikke an. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nei det er greit. Er min eigen feil for å vere på pvp server. Skal ikkje gå inn i en "whine whine, jævla horer og alt det her", men ville berre uttrykke ei meining om at ikkje alle horder var mors beste barn heller. =) Synst det e ekstremt unødvendig å drive å ganke 20 i slengen dog..men er på pvp server, så greit..unødvendig, men skal _ikkje_ klage. Greit? =) Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Men molten armor gir jo bare skade til de som slår på deg. Så da er det jo DERES feil at de attacker deg og blir drept umiddelbart av fire-effekten? Og hva gjør du i lvl 1 området anyways? Da jeg moret meg med dette fikk jeg vakter på meg, fordi når en alliance slår på meg, gjør jeg skade på alliance figuren med min molten armor. Det blir da sett på som et angrep på alliance folka og dermed hiver vaktene seg over meg. Jeg er ikke i en lvl 1 sone, derimot logger alliance folka og lager en lvl 1 horde og whisprer meg med fy ord o.l. Trodde alt dette var ganske åpenlyst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det man skal gjøre på SSO øya er å angripe alle pets man ser og hvis petten ikke er på passiv så dør petten sin eier Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Nå er ikke jeg drittsekk uten videre, men horden plaget allianse i ./1 og alle horde angrep alliance som var ufrivillig pvp og svømte langt ut i vannet for å vente i 5 min. Det var en hevn pga de oppførte seg som idioter , ikke en,men 50 horde. Flere logget horde alten og portet til sso og så all general chatten om å drepe alle alliance som ventet i vannet. Teit å bli pvp flagget i begynnelsen men når man buffer eller healer randoms for å hjelpe sprer det seg fort. Endret 8. september 2008 av War Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Men molten armor gir jo bare skade til de som slår på deg. Så da er det jo DERES feil at de attacker deg og blir drept umiddelbart av fire-effekten? Og hva gjør du i lvl 1 området anyways? Da jeg moret meg med dette fikk jeg vakter på meg, fordi når en alliance slår på meg, gjør jeg skade på alliance figuren med min molten armor. Det blir da sett på som et angrep på alliance folka og dermed hiver vaktene seg over meg. Jeg er ikke i en lvl 1 sone, derimot logger alliance folka og lager en lvl 1 horde og whisprer meg med fy ord o.l. Trodde alt dette var ganske åpenlyst Jeg skjønte det! Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 En kamerat av meg skal slutte å spille og ønsker å gi meg 15-20k gull. Kan det bli noe trøbbel fra Blizzard sin side hvis han gir de til meg? Jeg har nok gull allerede, så jeg _må_ ikke ha dem, og dropper det hvis det er noen risiko involvert. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Å vende det andre kinnet til er et utrykkt ukjent i WoW Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ja det kan bli trøbbel. En kompis ble banna feilaktig fordi han sendte 5000G til meg engang. Blizzard autosporer sånne gigantiske overføringer for å ta kinesiske goldtradere. Send penga i små mengder over lengre tid, hvertfall. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Han kan sende litt til meg og hvis han vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå