Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Har en litt annen mening om trash. Da vi lærte BT for lenge sida, var det mer gøy enn MH. Etter alt kom på farm, ble MH mer gøy.

 

Har kanskje noe med at MH tar mye kortere tid, men jeg synes det går helt greit å cleare trashet en gang. Selvfølgelig, om det wipes blir det fort veldig frustrerende, noe som merkes godt når bossene skal læres for første gang.

 

(Slutta å raide for en stund sida, men joiner på litt forskjellig innimellom.)

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en ny hobby idag.

SSo øya ./pvp stå oppå en Questgiver så når alle av den motsatte faksjon skal levere questet trykker dem på meg og slår meg i hode.

Da kommer det 500 vakter og myrder dem, drept ca 500 horde nå.

 

Det kan være min payback da jeg healte en fyr og ble pvp og ble drept av 3 hordes i en gruppe.

Endret av War
Lenke til kommentar
Fikk en ny hobby idag.

SSo øya ./pvp stå oppå en Questgiver så når alle av den motsatte faksjon skal levere questet trykker dem på meg og slår meg i hode.

Da kommer det 500 vakter og myrder dem, drept ca 500 horde nå.

 

Det kan være min payback da jeg healte en fyr og ble pvp og ble drept av 3 hordes i en gruppe.

 

Og derfor spiller jeg kun horde, oppførselen til 90% av allience spillerne ligner ikke grisen. I alle fall på bronzebeard hvor det konstant er 10 level 70s i Crossroads som er steike tøff og myrder alle level 20-30 spillerne som finnes der men som springer som bare fan når en gjeng hordes på level 70 kommer mot dem.

 

Low lifes kaller jeg dem. Jeg skal ikke fortelle hvordan folk skal spille WoW, men sunn fornuft trenger man ikke legge fra seg når man trer inn i WoWs verden.

Lenke til kommentar

@Bytex: Han spiller da selvsagt på PVE server, som med andre ord betyr at disse ''tøffe'' spillerne relogger og syter over at de ikke klarer å klikke på riktig target.

 

@Bear: Jeg ler, Barrens er en Horde zone, og Hordes velger selv om de vil flagge seg opp om de oppholder seg der, og det er dermed deres egen feil om de blir ganket av Alliance.

Lenke til kommentar
Fikk en ny hobby idag.

SSo øya ./pvp stå oppå en Questgiver så når alle av den motsatte faksjon skal levere questet trykker dem på meg og slår meg i hode.

Da kommer det 500 vakter og myrder dem, drept ca 500 horde nå.

 

Det kan være min payback da jeg healte en fyr og ble pvp og ble drept av 3 hordes i en gruppe.

 

Og derfor spiller jeg kun horde, oppførselen til 90% av allience spillerne ligner ikke grisen. I alle fall på bronzebeard hvor det konstant er 10 level 70s i Crossroads som er steike tøff og myrder alle level 20-30 spillerne som finnes der men som springer som bare fan når en gjeng hordes på level 70 kommer mot dem.

 

Low lifes kaller jeg dem. Jeg skal ikke fortelle hvordan folk skal spille WoW, men sunn fornuft trenger man ikke legge fra seg når man trer inn i WoWs verden.

 

Og det fins ingen horde som går rundt å ganker ally på den måten. Neeeida. På min server er det generelt meir pvp-mas fra horde sida. Horder lager alltid grupper på 20 personer og høvler over heile sso øya, plukker ned 1 etter 1 etter 1...og køyrer /spit, /flex, /lol, og er skikkelig skikkelig tøffe. Shit runs both ways.

 

skal dog vere sagt at eg trur det er generelt fleire horder enn ally på min server, og har meir pve progresjon over fjøla enn ally. Hadde aldri vore her hadde det ikkje vore for at kompisane mine speler her. ^^ (Laughing skull btw)

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Nei det er greit. Er min eigen feil for å vere på pvp server. Skal ikkje gå inn i en "whine whine, jævla horer og alt det her", men ville berre uttrykke ei meining om at ikkje alle horder var mors beste barn heller. =)

 

Synst det e ekstremt unødvendig å drive å ganke 20 i slengen dog..men er på pvp server, så greit..unødvendig, men skal _ikkje_ klage. Greit? =)

Lenke til kommentar
Men molten armor gir jo bare skade til de som slår på deg. Så da er det jo DERES feil at de attacker deg og blir drept umiddelbart av fire-effekten?

 

Og hva gjør du i lvl 1 området anyways? :p

 

Da jeg moret meg med dette fikk jeg vakter på meg, fordi når en alliance slår på meg, gjør jeg skade på alliance figuren med min molten armor. Det blir da sett på som et angrep på alliance folka og dermed hiver vaktene seg over meg.

Jeg er ikke i en lvl 1 sone, derimot logger alliance folka og lager en lvl 1 horde og whisprer meg med fy ord o.l.

 

Trodde alt dette var ganske åpenlyst :p

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg drittsekk uten videre, men horden plaget allianse i ./1 og alle horde angrep alliance som var ufrivillig pvp og svømte langt ut i vannet for å vente i 5 min.

 

Det var en hevn pga de oppførte seg som idioter , ikke en,men 50 horde.

Flere logget horde alten og portet til sso og så all general chatten om å drepe alle alliance som ventet i vannet.

 

Teit å bli pvp flagget i begynnelsen men når man buffer eller healer randoms for å hjelpe sprer det seg fort.

Endret av War
Lenke til kommentar
Men molten armor gir jo bare skade til de som slår på deg. Så da er det jo DERES feil at de attacker deg og blir drept umiddelbart av fire-effekten?

 

Og hva gjør du i lvl 1 området anyways? :p

 

Da jeg moret meg med dette fikk jeg vakter på meg, fordi når en alliance slår på meg, gjør jeg skade på alliance figuren med min molten armor. Det blir da sett på som et angrep på alliance folka og dermed hiver vaktene seg over meg.

Jeg er ikke i en lvl 1 sone, derimot logger alliance folka og lager en lvl 1 horde og whisprer meg med fy ord o.l.

 

Trodde alt dette var ganske åpenlyst :p

Jeg skjønte det! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...