Alpakasso Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tingen er at jeg er drit lei av å grinde honor og marks for mer epics.. hva skal jeg gjøre? føles som hele spillet er ferdig for min del Ville heller sagt spillet er "ferdig" når du ikke kan finne på annet enn å noobe etter mercilols. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Svaret er klingende enkelt: avinstaller spillet og finn på noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 "Beta testers have noticed that the amount of experience needed to acquire levels 61-70 has been lowered (on average about 30%). This change is intentional, though the amount of change in experience needed is still being tuned. This change will make it in to the 3.0.2 patch. "Fra wotlkwiki Den patchen kommer ikke før wotlk er ute, eller? (ettersom det er 3.0.2) Level 80 talents og alt det der kommer før WOTLK Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tingen er at jeg er drit lei av å grinde honor og marks for mer epics.. hva skal jeg gjøre? føles som hele spillet er ferdig for min del Jeg trodde ikke man skulle trenge å fortelle folk at hvis man ikke liker å gjøre noe, så kan man velge å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Heroics, kara, arena? heroics kan jo være noe:) er ikke interessert i kara lenger, å jeg suger i PvP så arena er utelukket Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 jeg ville ikke ha svar som " ikke spill " men heller svar som viser meg noe som kan være interessant..som f.eks starte en klass å gjør det og det osv:) men men Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Slutt retail, gå privat server, pvp all the way. Når du er god i pvp, gå tilbake til retail (Det er noelunde likte, ikke helt men ganske) å spill arena som proff. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 det var jo faktisk en forbanna god ide! du er smart du MadsFN! det skal du ha Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Finn en guild som raider noe annet en kara, begynn med 25-mann, så skal du se du fpr gnisten tilbake. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Helt til du begynner og progresse i MH og må ta det satans trashed hele tiden (fyren som designa det kan brenne i helvete... Faen heller ass) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fikk Pattern til Mantle of Nimble Thought idag. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hadde det vært bedre med en 25-mann der alle bossene er så lette at alle som raider legger bare til "loot-" framfor navnet? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tulling. Han sier ikke at det er noe galt med bossene, bare trash-systemet (selv om det er en referanse til den gamle WCIII-banen og en spilling av loren). To-tre timer trash clearing er aldri gøy, spesielt ikke slik som det er designet for progress i dag. Wiper dere er det vel 8 nye waves med trash, amirite? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hadde det vært bedre med en 25-mann der alle bossene er så lette at alle som raider legger bare til "loot-" framfor navnet?Nei, men hva i svarte satan har vanskelighetsgraden på en boss med trashet å gjøre? Stemmer det Jørgen. Endret 7. september 2008 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Heller godt tunede bosser og moderat med trash enn evige trashwaves for halvvanskelige bosser. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Veldig sant. Trashed til 1 boss i MH er vanskeligere enn bossen selv -.- Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 verre tidligere da trashet hadde mer hp og det var 12 waves før hver boss. godt vi ikke hadde starta i hyjal på den tida :| Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Leste litt feil der, menmen samma det Lenke til kommentar
toranv Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Pala tank > MH! ser ikke problemet med en godt geara pala tank! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 heh, tanke MH trash som paladin er noe av det morsomste som finnes i wow faktisk - men etter den 34827428347ganger går man lei uansett hvor gøy det måtte være. on a side-note, ny guild idag, 2/6SWP, fan vaaa nice =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå