MittBrukernavn Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hallo, er det noen som har lyst til å bruke en scroll of ressurection på meg? Dvs rekruter en gammel wow spiller for 10 gratis dager til han, og 30 gratis dager til deg. Har ikke spilt siden september 07 og kunne tenke meg å begynne igjen. Kan gjøre det jeg, trenger enten email eller realm/char name Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hr lyst på en ny horde caracter, en som er ranged, å ikke hunter, noen forslag til hva jeg burde velge med hvilke professios? Har en rogue med mining/engeneering fra før av. Mage eller warlock kanskje? Har ikke spilt så mye med andre en rogue.. Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Mage med tailoring/enchanting morsomt på lvl 70, veit ikke hvordan den blir på 80 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Warlock med Herbalism / Tailorgin, Da får du masse cash fra herbs og bra gear i starten hvis du farmer en del. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Bra gear i slutten mener du vel?.. Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hallo, er det noen som har lyst til å bruke en scroll of ressurection på meg? Dvs rekruter en gammel wow spiller for 10 gratis dager til han, og 30 gratis dager til deg. Har ikke spilt siden september 07 og kunne tenke meg å begynne igjen. Kan gjøre det jeg, trenger enten email eller realm/char name Takker Charname: Zyc Realm: Zenedar Endret 6. september 2008 av lassejl Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Warlock med Herbalism / Tailorgin, Da får du masse cash fra herbs og bra gear i starten hvis du farmer en del. Bra gear i slutten mener du vel?.. Han mener vel starten på 70??... Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 ok, takk for gode innspill =) Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Tailoring 70 gear holder jo til t5, og noe tidlig t6. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Og tailoring-stuff som dropper fra MH og BT er også ganske bra. Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kan jeg bli banna av å overføre en character til en annen account som ikke er min? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kan jeg bli banna av å overføre en character til en annen account som ikke er min? Trur det må være samme eier av begge accountene?. Tviler på at det går, siden de ikke står på samme navn. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det går rett og slett ikke hvis ikke de har samme navn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Du må overføre inne i account managment, så det er nok klin umulig. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 dirge var sinnykt populært på trollbane rundt nyttår men nå skjer det ikke mere. Lite anal(lol?) spam heller... Takk og pris for det! Første spiller fra Trollbane jeg ser her.. Navn på character? Bleu... T6 shadow priest. har og pentosin, prot pala. Og en 62lock.. metern (gnome) Aha, fint du har specca prot! ^^ Yakob her, vi har prata en del ganger.. Lenke til kommentar
Choloz Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Noen som spiller på Shadowsong Horde, rundt lvl 50-55? Trenger lvl partner : > Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 "Beta testers have noticed that the amount of experience needed to acquire levels 61-70 has been lowered (on average about 30%). This change is intentional, though the amount of change in experience needed is still being tuned. This change will make it in to the 3.0.2 patch. " Fra wotlkwiki Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ja det er sikkert mange som spør. å nei, jeg bryr meg ikke. Jeg er lv 70 retri pala (A) og har 7 merciless epics...epic flying mount... Tingen er at jeg er drit lei av å grinde honor og marks for mer epics.. hva skal jeg gjøre? føles som hele spillet er ferdig for min del Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Heroics, kara, arena? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 "Beta testers have noticed that the amount of experience needed to acquire levels 61-70 has been lowered (on average about 30%). This change is intentional, though the amount of change in experience needed is still being tuned. This change will make it in to the 3.0.2 patch. "Fra wotlkwiki Den patchen kommer ikke før wotlk er ute, eller? (ettersom det er 3.0.2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå