Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt i tvil om hva jeg skal gjøre nå, prøve å komme meg inn i MC guild eller respece shadow og farme BG's... :hmm:

Får stadig invites til MC guilds, men vet ikke om jeg har lyst til å dra fra guilden jeg har vært med i siden lvl 14 eller noe :s

Hva mener dere jeg burde gjøre?

Endret av Gwaihir Vindherre
Lenke til kommentar
Er litt i tvil om hva jeg skal gjøre nå, prøve å komme meg inn i MC guild eller respece shadow og farme BG's...  :hmm: 

Får stadig invites til MC guilds, men vet ikke om jeg har lyst til å dra fra guilden jeg har vært med i siden lvl 14 eller noe :s

Hva mener dere jeg burde gjøre?

5611513[/snapback]

 

Tja... det du har lyst til? Hva har du mest lyst til; farme BG eller gjøre MC/osv?

 

Det er bare et spill og så lenge spillet er gøy for deg, så spiller vel ikke resten så stor rolle?

Lenke til kommentar
Er litt i tvil om hva jeg skal gjøre nå, prøve å komme meg inn i MC guild eller respece shadow og farme BG's...  :hmm: 

Får stadig invites til MC guilds, men vet ikke om jeg har lyst til å dra fra guilden jeg har vært med i siden lvl 14 eller noe :s

Hva mener dere jeg burde gjøre?

5611513[/snapback]

 

Tja... det du har lyst til? Hva har du mest lyst til; farme BG eller gjøre MC/osv?

 

Det er bare et spill og så lenge spillet er gøy for deg, så spiller vel ikke resten så stor rolle?

5611547[/snapback]

Har jo "venner" i guilden jeg er med i nå... men kan vell alltids holde kontakten utenom guild-chat da.... Men så er jeg jo også litt lei av å ikke kunne farme like effektivt som da jeg var shadow.

Jeg får se om noen invites dukker opp, så får jeg bestemme meg da. Er jo sikkkert litt artig å klare instancer som er vanskligere enn UBRS i lag med guilden.

Lenke til kommentar
Nei æsj. Nå angrer jeg på at jeg valgte warrior som main. Vi taper AV hele tiden, så det blir ikke lett å skaffe TUF og Don Julio's Band. Har heller ikke noe særlig lyst til å valse rundt i tanking gear og tanking spec :(

5613059[/snapback]

 

Jeg har bare +def gear til å tanke majordomo sine adds..

Jeg har kun dmg gear og har tweaket build bare for å gjøre dmg i end-game. Du _MÅ_ ikke drive med taunt - sunder armor..

 

Dessuten så overlever du uten Don Julio, bare skaff painweaver og Band of Ogre Strength. AR/IBS fungerer fint før OEB/DOW dropper.

Lenke til kommentar
Nei æsj. Nå angrer jeg på at jeg valgte warrior som main. Vi taper AV hele tiden, så det blir ikke lett å skaffe TUF og Don Julio's Band. Har heller ikke noe særlig lyst til å valse rundt i tanking gear og tanking spec :(

5613059[/snapback]

 

Siden vi spiller på samme server, og du taper AV hele tiden, betyr det at Alliance vinner... Jeg tor jeg bare respeccer og starter med AV :tease:

Lenke til kommentar

Gah i går på Baraon Geddon så disconnecta jeg og fikk ikke tagga han når jeg kom inn igjen så droppa cenarion skuldra men jeg kunne ikke få dem av ML mannen p.g.a at han var grå når han døde. :( Så jeg sendte ticket om det, så de skal "investigate it" når MLen og han som fikk den har sendt ticket om det de og. Noen som vet om jeg kommer til å få dem? en i guildet som mente at GM kom til å fjerne den fra han som fikk den og så sende den i posten til meg, men siden de sier investigate hele tiden så blir jeg litt usiker :( Kjøpte også cenarion hjelmen i går :) så om jeg får skuldra har jeg 3 epix :D Og mangler bare en cenarion del for å få 4 ekstra skade på thorns :O var det ikke 50% før ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...