Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har noen av dere erfraring med gode realms? Med gode mener jeg da:

- modne

- Lite shitkids med /2 spamming og dramalama'ing.

- Har par guilds som er modne, vennlige og har god raid progress(gjerne de som står på når de raider)

- PvE

 

?

 

Vi trenger faktisk en restoshaman eller to. Har tatt Kalec 6 ganger nå og fått Brut ned på 8%. Vi spiller på Earthen Ring (RP server). Sjekk ut www.evenodds.org.uk hvis du er int ;)

 

takker for tilbudet, men jeg er veldig usikker om jeg vil migrate enda.

 

Jeg vet liksom ikke helt. Det avslaget har satt meg helt ut (det ble for min del en "all or nothing"-sak). Føles egentlig NESTEN som om du har deeeeeet syket crushet på en dame, så sier hu nei. It hurts. Og jeg er ikke interessert i noen andre guilds enn den jeg søkte hos. Så jeg håper virkelig guilden jeg er i beholder meg etter den appen og at guilden greier å bygge seg opp igjen (men jeg har desverre lite tro på det, da "core" folka stakk fra spillet).

 

Jeg sitter i en jævlig dårlig situasjon WoW-vis:

- Servern er full of "shit". Det finnes dog modne og greie folk, men de er ett fåtall.

- Jeg blir påvirket/smittet av den "dritten".

- Guilden min er så å si i oppløsning, KANSKJE rebygges @ Wrath.

- Eneste guilden som jeg kunne tenke meg å passe i har rejecta meg pga "playtime" (som forøvrig var 3-4 dager i uka. Det avhenger seff hvilken uke det er, siden jeg jobber annenhver søndag).

 

Skikkelig ekkel end-of-the-world/all-is-lost-feeling.

Lenke til kommentar
Skikkelig ekkel end-of-the-world/all-is-lost-feeling.

 

Ta deg en pause, gjør noe annet en stund (spill noe annet) - WOTLK kommer snart nok uansett.

 

Og om 3 eller 5 år, når du tenker tilbake på denne tiden, vil du garantert ikke tenke "jeg skulle ønske jeg hadde spilt mer WoW" ;)

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Skikkelig ekkel end-of-the-world/all-is-lost-feeling.

 

Ta deg en pause, gjør noe annet en stund (spill noe annet) - WOTLK kommer snart nok uansett.

 

Og om 3 eller 5 år, når du tenker tilbake på denne tiden, vil du garantert ikke tenke "jeg skulle ønske jeg hadde spilt mer WoW" ;)

 

er helt enig der. Jeg kommer nok ikke til å slutte helt, men spillingen blir dempet mange hakk føler jeg. Det er bare ikke helt det samme. Litt greit med en liten "breather" og.

Lenke til kommentar

Mining og jewelcrafting kanskje? Du vil alltid ha behov for gems og sånn, mens ting fra andre craftingprofessions ofte blir utdatert^^

 

 

En annen ting; Hvis jeg kopierer addonsmappa og WTFmappa fra en pc til en annen, så skal UIen se lik ut på den nye pcen jeg kopierte dettil ikke sant? Eller må jeg gjøre noe mer?

 

Skal spille hos en kompis på laptopen i helge, og prøver å unngå å sette opp uiet igjen:P

Lenke til kommentar
dirge var sinnykt populært på trollbane rundt nyttår men nå skjer det ikke mere. Lite anal(lol?) spam heller...

 

 

Takk og pris for det! :thumbup:

 

Første spiller fra Trollbane jeg ser her.. Navn på character? :)

 

Bleu... T6 shadow priest.

har og pentosin, prot pala.

Og en 62lock.. metern (gnome)

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...