Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

12agi er vel bedre for druids, om jeg husker rett (på grunn av armour).

12dodge gir 0.1 mer for paladins/warriors.

12defence enda bedre for paladins/warriors.

 

12 agi er for druids eller dps.

Men 12 dodge gir mer avoidance enn 12 defence. Så om du allerede har nok defence tar du 12 dodge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg mente ver Agi Vs dosge på back.

 

Eksempeltall

12 agi gir 0,25dodge 0.51 crit og 100 armor

og 12 dodge gir 0.40 dodge

Var noe sånt regnestykket ser mange warriors med 12 dodge på back når 12 agi nesten gir det samme i dodge + alt det andre.

 

( ikke ekte verdier)

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Gjør som meg. Retrieve kontoen som ble hacka fra meg for et års tid siden. Og tilfeldigvis var vedkommende guildleader og tøm banken :whistle: Dårlig gjort med tanke på resten av folka i guildet, så derfor tok jeg kun penger og ikke mats osv.

 

Så vedkommende som "hacket" kontoen fra deg fortsatte å spille på den og ble guild leader? Og du vurderte aldri å prøve å få kontoen tilbake?

 

Det må være den tynneste historien jeg noen gang har hørt. Du solgte kontoen, og "stjal" den tilbake, men har ikke baller til å innrømme det.

:yes:

 

Jævlig stygg sak, uansett hvordan man snur og vrir på den.

 

Jeg har baller til å innrømme at jeg ga den bort da jeg slutta å spille, vedkommende ga den videre til noen jeg ikke kjenner, så da så jeg snitt i å være hestkuk når jeg fikk lyst til å spille igjen ;)

Så den var litt tynn at jeg ble "hacka" ja. Men jeg tjente aldri RL-penger på den.

Lenke til kommentar

Fått nettopp avslag fra serverns beste raiding guild fordi jeg ikke kan spille nok (3-4dager, avhengig av uke). Dette har dem brukt 5 dager på. Får meg nesten til å grine egentlig, men men. RL comes first.

 

Nå har min nåværende guild så å si dødt (kanskje det skjer noe etter Lich) etter å ha så å si storma inn i BT og Hyjal med glans. Etter 3 bosser så døde guilden. Folk gikk MIA. Nå har vi ikke hatt en kara raid engang på 2-3 uker.

 

This shit makes me cry. Det er flere guilder som er oppi BT clear og sunwell attempts, men ryktet deres er ikke helt fristende.

 

Føler max dritt nå egentlig. Jeg har ikke en dritt å gjøre i spillet lenger. Raiding og guilden min var alt jeg hadde i spillet. Så forsvant begge.

 

"_SHET_"

 

edit: det skal også sies at jeg har brukt "app tiden" på å lage 20 flasks of resto, 140 mana pots og lest tacs for nesten hele BT. All to waste.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
I så fall ville jeg prøvd combat sword med Zealot Blade i main hand og The Black Night i off hand. Og skaff deg Vanquisher's Sword på level 32, det holder lenge.

 

Generell regel er vel; så tregt som mulig i main hand og så raskt som mulig i off hand.

 

Edit: Sword of Omen er en meget god OH om et par levler dersom du er horde. Er en alliance ekvivalent også, men den er vel ikke like god (funker sikkert greit til leveling dog).

 

 

Så at allysverdet var 2.2 i speed, samme var Vanquisher's sword. Burde jeg ikke ha et raskere sverd i OH?

 

 

::: Noen som veit om man MÅ ha riding corp i Wotlk for å kunne bruke mount?

Lenke til kommentar

har noen av dere erfraring med gode realms? Med gode mener jeg da:

- modne

- Lite shitkids med /2 spamming og dramalama'ing.

- Har par guilds som er modne, vennlige og har god raid progress(gjerne de som står på når de raider)

- PvE

 

?

 

Jeg er ikke sikker om jeg vil flytte enda, men merker at Terenas sitt "OMFG GAY SHET FUCK LOOOOOOL!!!!11 DIRGE!!11" og popcorn kultur begynner å ...."saturate" meg.

Lenke til kommentar

Alle guilds har vel masse drama og piss. Derfor styrer jeg bare unna hele guild-greia, jeg. Har vært i flere sånne high drama-guild der alle blir uvenner og kjefter og bitcher på hverandre, fordi en har sagt noe på MSN til en annen guildie om noen, også fikk han/hun vite om det også er det krangling og bitching i evigheter. Omtrent som en søndagskveld i DNFK.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
har noen av dere erfraring med gode realms? Med gode mener jeg da:

- modne

- Lite shitkids med /2 spamming og dramalama'ing.

- Har par guilds som er modne, vennlige og har god raid progress(gjerne de som står på når de raider)

- PvE

 

?

 

Jeg er ikke sikker om jeg vil flytte enda, men merker at Terenas sitt "OMFG GAY SHET FUCK LOOOOOOL!!!!11 DIRGE!!11" og popcorn kultur begynner å ...."saturate" meg.

 

 

har spilt på Draenor i flere år. har alltid likt meg godt der, og det er mange guilds med bra progress, spesielt på Horde. Alliance er jeg litt usikker på i og med at jeg ikke har spilt på en stund.

 

Det er dog den høyest populerte serveren i europa, så kidsa kommer man ikke utenom her heller

Lenke til kommentar
har noen av dere erfraring med gode realms? Med gode mener jeg da:

- modne

- Lite shitkids med /2 spamming og dramalama'ing.

- Har par guilds som er modne, vennlige og har god raid progress(gjerne de som står på når de raider)

- PvE

 

?

 

Vi trenger faktisk en restoshaman eller to. Har tatt Kalec 6 ganger nå og fått Brut ned på 8%. Vi spiller på Earthen Ring (RP server). Sjekk ut www.evenodds.org.uk hvis du er int ;)

Lenke til kommentar
12 Defence gir 0.6% dodge/parry/miss (totalt), mot 12 dodge sin.. 0.58 (husker ikke hva jeg kom fram til). I tillegg til block + mer frihet på annet gear.

 

Tror tallene dine er off... sec så skal jeg finne alle di riktige verdiene. (inkl 12 agi)

 

Edit: for 1% avoidance trenger man 18.9 dodge. For 1% avoidance trenger man 19.7defence.

Agility gir 2 armor points per agility. så kun 24armor fra 12 agi. 12 agi gir en warrior 0.4% dodge og en pala 0.48% dodge.

 

Edit2: hmm tror ikke di defence tallene er riktig heller...

Endret av eXa
Lenke til kommentar
har noen av dere erfraring med gode realms? Med gode mener jeg da:

- modne

- Lite shitkids med /2 spamming og dramalama'ing.

- Har par guilds som er modne, vennlige og har god raid progress(gjerne de som står på når de raider)

- PvE

 

?

 

Jeg er ikke sikker om jeg vil flytte enda, men merker at Terenas sitt "OMFG GAY SHET FUCK LOOOOOOL!!!!11 DIRGE!!11" og popcorn kultur begynner å ...."saturate" meg.

Tror dessverre det et utbredt over de fleste realms... "ANAL [Dirge]" etc... hvis det hadde eksistert hadde jeg vel anbefalt en 18+ realm... ville vel ikke vært fritt for det, men forhåpentligvis mye mindre. ;)

Lenke til kommentar

Begynner på nytt.

 

7.9 Block Rating 1% Block

15 Defense Rating 0.25% Miss, 0.25% Dodge, 0.25% Parry, 0.25% Block

18.9 Dodge Rating 1% Dodge

22.4 Parry Rating 1% Parry

25 Agility 1% Dodge (for pala)

 

sagt på en annen måte.

12 defence: 0.6% avoidance og 0.2% block

12 Dodge: 0.63% avoidance

12agi: 0.48% avoidance og 24armor(pala)

12agi: 0.4% avoidance og 24armor(warrior)

 

Så 12 defence eller ei kommer ann på om du er crush immune. Er du crush immune så faller di 0.2% block bort og dodge er bedre.

Agi er dårligere for både palas og warriors (verre for warriors)

 

Edit: Jeg har 12 dodge på min pala, men ettersom defence rating blir mindre og mindre av med allt dette badge greiene så trenger jeg snart mere defence. (det problemet forsvinner på T6 ish lvl igjen tho. Så jeg skal omenchante backen min jeg da. den lille blocken hjelper jo en smule og ettersom jeg ofte tanker mange flere mobs enn en warrior(selv om jeg er crush immune.)

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Takker.

 

Hvordan har det seg at

Digre spam og

Anal (link fra spellbook) spam i trade er lik på alle serverene?

Er det førumene som sprer dette og hvorfor slår det an på ALLe servere?

Etterpå skal jeg prøve å linke en random item og se om alle serverene gjør dette om 1 uke ><

 

Nå må blizzard lage egene 25+ servere eller noe som koster 2x mer i mnd.

Det er nemlig sånn at når barna sover minsker spammen.

Gjerne der man blir automatisk flyttet tilbake til serveren man kom fra om noen raporterer

spilleren og GM finner grunn.

For å overføre må man sende inn ID som må samsvare med kontoen

 

Kl 16-23 spam spam spam

Kl 23-07 stille, en eller annen idiot linker Digre og ingen svarer.

 

Men så kommer feriene da barna har fri = spam hele døgnet, så slutter sommerferien og stille igjen på natta.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...