Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som pleier å skje i AV er følgende: Alle rusher ut av porten og opp til Captain Balinda. Hun drepes, bunkeren tar fyr. Så springer folk rundt som hodeløse høns, noen opp til Icewing, andre til Stonehearth, og alle trenger hjelp samtidig, mens noen "erfarne" karer sitter og skriker "YOU FUCKING NOOBS" i BG-chatten konstant. "YOU NOOBS NOW WE'VE LOST ALREADY!11121".

Pluss at Alliance liker å samle seg ved veien i IW og drepe alle som rir forbi.

 

Allerede mens vi holder på med Icewing og SP GY, begynner de første meldingene fra Drek'thar å komme ut. Om vi driter i alle bunkerne rundt Vandarr-huset, greier vi å komme inn og trekke ut en og en add, mens andre dreper de 2-3 70 elite commanderne som kommer ut.

Nå skriker de "erfarne" RUSH VANDARR FFS RUSH RUSH COME ON NOOBS"

 

Også piler alle opp DPS på Vandarr, og omtrent ved 50-60% health står det *BOM* Alliance wins.

 

Sånn er det vel 90% av gangene jeg er innom der. Har også opplevd å bare ha en liten flik igjen av Vandarr sin HP når vi tapte.

 

Du kan gjøre max 25 daily quests om dagen. Hver bringer inn ca 11-12G i reward. Så da trenger du vel bare 20-25 dager på å ha

5000 G. Tar ikke mange timene å gjøre alle daily questene når du har gjort runden og vet hvor du skal hele tida. Noen sier 3 timer.

 

Whine whine whine...

Hva med å nevne WSG, AB og EotS?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ikke noe specc atm.. Har ikke spilt sia jeg tok speccet bort, såsi.

 

Offhand isåfall. Forferdelig mainhandspeed (burde sikte på 2.30, minst).

 

Swords - Sword (55)

 

Daggers - Daggers (60)

 

Talents som imp. kick og ekstra poeng i Lightning Reflexes (eller deflection for liten whiteboost) er smakssaker, for du har 3 poeng "til overs". Som daggers ville jeg anbefalt å ha med Remorseless attacks i tillegg. Det er et bra talent med swords og, men viktig som daggers.

Lenke til kommentar

I så fall ville jeg prøvd combat sword med Zealot Blade i main hand og The Black Night i off hand. Og skaff deg Vanquisher's Sword på level 32, det holder lenge.

 

Generell regel er vel; så tregt som mulig i main hand og så raskt som mulig i off hand.

 

Edit: Sword of Omen er en meget god OH om et par levler dersom du er horde. Er en alliance ekvivalent også, men den er vel ikke like god (funker sikkert greit til leveling dog).

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Husker det ble spurt etter for en liten stund siden, men fant det ikke igjen. Hvilken side var det som var å stole på når man bare ville kjøpe en account, ikke spillet i seg selv? Har jo spilletx2 så det er jo ikke nødvendig.

 

Og kan jeg føre over magen min til denne kontoen på 1 dag slik at jeg faktisk kan enchante meg selv med enchants jeg har og tydeligvis ingen andre har?

 

Håper på raskt svar :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
I så fall ville jeg prøvd combat sword med Zealot Blade i main hand og The Black Night i off hand. Og skaff deg Vanquisher's Sword på level 32, det holder lenge.

 

Generell regel er vel; så tregt som mulig i main hand og så raskt som mulig i off hand.

 

Edit: Sword of Omen er en meget god OH om et par levler dersom du er horde. Er en alliance ekvivalent også, men den er vel ikke like god (funker sikkert greit til leveling dog).

 

Hmm.. Har du en god måte jeg skal attacke nå? Er vel ikke store grunnen til å gå i stealth, nå som jeg ikke har ambush? Eller skal jeg gå etter kindney shot?

 

Altså: Shot, snister, evestigate (husker ikke hvordan man staver dett)?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Er vel bare Cheap Shot -> Sinister Strike til 5 combo points -> Eviscerate

 

Edit: Når jeg tenker meg om bør du kanskje gå for CS -> S'n'D -> SS spam -> evt. 5 point Evis dersom mobben ikke er død.

 

Liten stund siden jeg har spilt på min rogue så det blir litt halvveis her, men den siste her er vel den anbefalte rotasjonen. Bør også ha imp. slice and dice.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...