Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj, kjørte 5 runder i AV igår, og Horde tapte alle sammen..steike som vi suger..eller er det bare totalt ublansert med NPC'r siden Alliance alltid får angrepet Drek'thar mens vi enda holder på å slåss med NPC'ene i bunkere?

 

det siste du sa. å alle vet det:/ alliance må være søppelhuer for at vi skal vinne.

Lenke til kommentar

Hepps.

Trenger sårt noen tips.

Er gira på epic flying mount nå, men jeg trenger gold og dere vet hvor mye.

Har 2 char, 1 Warlock og 1 warrior. Gjør alle dailys på Isle of .....

Men det holder ikke i det lange løp.

Kan dere gi meg noen konkrete tips på hvor/hvordan jeg kan tjene gold i en fei?

Kort og konsist.

PS: Gold buying er ikke noe alternativ.

 

Edit: Er enchanter

Endret av Shadow2007
Lenke til kommentar
Dakar alliance må jo få 1 freewin BG da :<

 

Jeg mener jo, de taper jo alltid de som er likestilte (eller så godt som) AB/WSG/EOTS.

 

Er rimelig utrolig at Blizzard nerfa horde start stedet forrige patch, når alliance har en så ekstrem advantage.

 

var en post på worldofwarcraft.com forumet, hvor alle de fordeler alliance har i av, ble forklart med bilder osv. Alliance var rart nok enig, men blizzard ignorer bare:/ kjipers

Lenke til kommentar
Hepps.

Trenger sårt noen tips.

Er gira på epic flying mount nå, men jeg trenger gold og dere vet hvor mye.

Har 2 char, 1 Warlock og 1 warrior. Gjør alle dailys på Isle of .....

Men det holder ikke i det lange løp.

Kan dere gi meg noen konkrete tips på hvor/hvordan jeg kan tjene gold i en fei?

Kort og konsist.

PS: Gold buying er ikke noe alternativ.

 

Edit: Er enchanter

 

"WTS any raw epic gem".

 

Så stikker du å kjøper gems for badges ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Hepps.

Trenger sårt noen tips.

Er gira på epic flying mount nå, men jeg trenger gold og dere vet hvor mye.

Har 2 char, 1 Warlock og 1 warrior. Gjør alle dailys på Isle of .....

Men det holder ikke i det lange løp.

Kan dere gi meg noen konkrete tips på hvor/hvordan jeg kan tjene gold i en fei?

Kort og konsist.

PS: Gold buying er ikke noe alternativ.

 

Edit: Er enchanter

 

Gjør som meg. Retrieve kontoen som ble hacka fra meg for et års tid siden. Og tilfeldigvis var vedkommende guildleader og tøm banken :whistle: Dårlig gjort med tanke på resten av folka i guildet, så derfor tok jeg kun penger og ikke mats osv.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjør som meg. Retrieve kontoen som ble hacka fra meg for et års tid siden. Og tilfeldigvis var vedkommende guildleader og tøm banken :whistle: Dårlig gjort med tanke på resten av folka i guildet, så derfor tok jeg kun penger og ikke mats osv.

 

Så vedkommende som "hacket" kontoen fra deg fortsatte å spille på den og ble guild leader? Og du vurderte aldri å prøve å få kontoen tilbake?

 

Det må være den tynneste historien jeg noen gang har hørt. Du solgte kontoen, og "stjal" den tilbake, men har ikke baller til å innrømme det.

Lenke til kommentar
Gjør som meg. Retrieve kontoen som ble hacka fra meg for et års tid siden. Og tilfeldigvis var vedkommende guildleader og tøm banken :whistle: Dårlig gjort med tanke på resten av folka i guildet, så derfor tok jeg kun penger og ikke mats osv.

 

Så vedkommende som "hacket" kontoen fra deg fortsatte å spille på den og ble guild leader? Og du vurderte aldri å prøve å få kontoen tilbake?

 

Det må være den tynneste historien jeg noen gang har hørt. Du solgte kontoen, og "stjal" den tilbake, men har ikke baller til å innrømme det.

:yes:

 

Jævlig stygg sak, uansett hvordan man snur og vrir på den.

Lenke til kommentar

Det som pleier å skje i AV er følgende: Alle rusher ut av porten og opp til Captain Balinda. Hun drepes, bunkeren tar fyr. Så springer folk rundt som hodeløse høns, noen opp til Icewing, andre til Stonehearth, og alle trenger hjelp samtidig, mens noen "erfarne" karer sitter og skriker "YOU FUCKING NOOBS" i BG-chatten konstant. "YOU NOOBS NOW WE'VE LOST ALREADY!11121".

Pluss at Alliance liker å samle seg ved veien i IW og drepe alle som rir forbi.

 

Allerede mens vi holder på med Icewing og SP GY, begynner de første meldingene fra Drek'thar å komme ut. Om vi driter i alle bunkerne rundt Vandarr-huset, greier vi å komme inn og trekke ut en og en add, mens andre dreper de 2-3 70 elite commanderne som kommer ut.

Nå skriker de "erfarne" RUSH VANDARR FFS RUSH RUSH COME ON NOOBS"

 

Også piler alle opp DPS på Vandarr, og omtrent ved 50-60% health står det *BOM* Alliance wins.

 

Sånn er det vel 90% av gangene jeg er innom der. Har også opplevd å bare ha en liten flik igjen av Vandarr sin HP når vi tapte.

 

Du kan gjøre max 25 daily quests om dagen. Hver bringer inn ca 11-12G i reward. Så da trenger du vel bare 20-25 dager på å ha

5000 G. Tar ikke mange timene å gjøre alle daily questene når du har gjort runden og vet hvor du skal hele tida. Noen sier 3 timer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...