Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Andre boss i MH nå. Wipe på 1% -.-

Fokuserte litt for lite på infernoene. Andre forsøket kom Carrion Swarm to ganger på rad fort på samme plass og drepte en 5-6 folk -.-

3 forsøket vet jeg ikke hva som gikk feil, men prøver på nytt nå :)

tror vi hadde igjen main tank 2 healers og en dps på den bossen en gang, fra 10% til down:P noe i den duren

Lenke til kommentar
Andre boss i MH nå. Wipe på 1% -.-

Fokuserte litt for lite på infernoene. Andre forsøket kom Carrion Swarm to ganger på rad fort på samme plass og drepte en 5-6 folk -.-

3 forsøket vet jeg ikke hva som gikk feil, men prøver på nytt nå :)

 

I guilden min tar vi bare å nuker bossen inntil en inferno kommer, ranged nuker ned den, så popper shamans bloodlust osv, og nuker bossen mens en pala tank tanker alle infernos til bossen er død ^^

Lenke til kommentar
Alltid skal wow settes i et negativt lys. Det er sikkert mange mennesker som ikke har noe sosialt nettverk som endelig har noe og drive med på fritiden.

Som oftest er det motsatt. Folk har ikke sosialt nettverk FORDI de bruker all tiden sin på å spille. Jeg har vært der og vet hvordan det er. Ikke snakk om at man ikke har venner, men det er gjerne vennene man spiller med, så man ender opp med å miste interesse for alt annet.

 

Hvis man ikke har et sosialt nettverk så er det siste man bør gjøre å sette seg ned å spille hele dagen. Man får ikke automatisk et nettverk om man ikke beveger seg ut.

 

Wow settes i negativt lys fordi spillet er designet for å suge alt liv utav flest mulig spillere. Mange som ikke har mange venner som drar dem ut og\eller god selvkontroll ender ofte opp med å spille vekk flere år av livene sine.

 

Jeg pleide å tenke at det var jo gøy, så hva faen, da er det jo greit. Men nei, det er gøy, men det har ingen verdi i livet ditt. Ingenting feil med å ha det gøy, men når det går utover det som virkelig har verdi så er det en svært negativ ting.

 

Se for deg følgende:

 

Wow spiller nummer en:

Er sjeldent med de venner han har. Synes det er gøyere å spille uansett.

Prioriterer wow raids over å være med venner\fester etc.

Spiller og koser seg i noen år. Ender opp med å føle han har et tomt og meningsløst liv.

 

Wow spiller nummer to:

Er sjeldent med de venner han har. Synes det er gøyere å spille uansett.

Slutter likevel å spille. Kjeder ræven av seg mye av tiden. Går på fester. Møter venner på fritiden. Begynner å trene.

Får bygget et nettverk. Hadde det ofte gøyere med å spille, men får etterhvert nye interesser som faktisk har verdi.

Har en 500% høyere sjanse til å få seg kjæreste enn wow spiller nummer en. Nyter livet.

 

Det finnes selvfølgelig mellomting, og det er selvsagt der de fleste legger seg, men jeg tror de aller fleste kjenner folk som velger å bruke alt for mye tid på å spille. Man har faktisk bare ett liv, og den beste tiden er når man er ung. Mange sliter med å se verdien av de årene de sløser vekk.

Lenke til kommentar
åssen mus brukte du?

selv bruker jeg en razer diamonback.

er på andre musa nå. cs tok knekken på den forrige.

 

Samme som deg :)

 

Vurderer en nyere razer eller bare kjøpe samme igjen, vurderer dog en trådløs (hvis det finnes en god av de) siden det gjerne er kabelen som til slutt har tatt knekken på den her ser det ut til ;)

 

Dette er faen ikke tilfeldig lengre. Er kun 3-4 dager siden min Diamondback tok kvelden også.

Lenke til kommentar

Noen ideer:

Når jeg rir på 100% mount så faller den som er på follow av etter 100 meter.

Mine 2 kontoer, har prøvd alle mulige måter followspeed kan kombineres på.

 

Er det lag eller noe som får den til å komme lengre og lengre bak?

Det skjer bare med meg.

Rir 10 stykker rundt med alt på follow detter bare min alt av follow.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...