Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hokay.

 

Tenk så mye vi alle kunne ha tjent eller gjort dersom vi ikke hadde ødslet bort tusenvis av timer in-game. Én character til 70 tar minst 96 timer :)

 

Det er ikke "QQ" (jeg hater slike begrep, forresten, det er noe folk bruker for å ugyldiggjøre andres syn) å ha en slik mening.

Lenke til kommentar
Hokay.

 

Tenk så mye vi alle kunne ha tjent eller gjort dersom vi ikke hadde ødslet bort tusenvis av timer in-game. Én character til 70 tar minst 96 timer :)

 

Det er ikke "QQ" (jeg hater slike begrep, forresten, det er noe folk bruker for å ugyldiggjøre andres syn) å ha en slik mening.

 

Så du vil at folk skal bruke fritiden sin til å jobbe mer? Ta deg ei bolle a :p

Lenke til kommentar
Hokay.

 

Tenk så mye vi alle kunne ha tjent eller gjort dersom vi ikke hadde ødslet bort tusenvis av timer in-game. Én character til 70 tar minst 96 timer :)

 

Det er ikke "QQ" (jeg hater slike begrep, forresten, det er noe folk bruker for å ugyldiggjøre andres syn) å ha en slik mening.

 

 

Feil feil feil. Å komme inn i en "småprat om/rundt WoW" tråd og skrive slik som det der er trolling.

Blir som å gå i småprat rundt musikk ellerno og skrive "koffor gidder folk å høyre på musikk" og etc. Det har ingenting føre seg og er ingenting anna enn trolling. Meininga di er heilt grei nok den, og dei fleste tar poenget, men måten det blir gjort er totalt malplassert.

Lenke til kommentar

Greit, vi bruker tid på å levle og spille characteren, men tror du virkelig jeg hadde jobba all den tida jeg spiller?

Jobbe gjør jeg før jeg setter meg foran maskina, har ikke quitta jobben for å spille ;)

 

Edit: En dog, kanskje han kødder med PcT som om han skulle være han i linken til vg, hmmm

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Hokay.

 

Tenk så mye vi alle kunne ha tjent eller gjort dersom vi ikke hadde ødslet bort tusenvis av timer in-game. Én character til 70 tar minst 96 timer :)

 

Det er ikke "QQ" (jeg hater slike begrep, forresten, det er noe folk bruker for å ugyldiggjøre andres syn) å ha en slik mening.

 

Er det ikke opp til en selv å bestemme hva en vil gjøre med den tiden som er gitt oss? Vennligst ikke kom her å fortelle folk hva de kunne gjort med tiden sin, det er deres valg og deres valg alene å ta. Tenk så mye du kunne utført om du ikke hadde startet PCen, startet internett, skrevet "www.diskusjon.no", klikket deg inn på spill og world of warcraft, trykket "svar" og skrevet det du nettopp skrev, kunne spart deg noen minutter som du heller kunne brukt på, ja, ikke sant.

Lenke til kommentar
Hokay.

 

Tenk så mye vi alle kunne ha tjent eller gjort dersom vi ikke hadde ødslet bort tusenvis av timer in-game. Én character til 70 tar minst 96 timer :)

 

Det er ikke "QQ" (jeg hater slike begrep, forresten, det er noe folk bruker for å ugyldiggjøre andres syn) å ha en slik mening.

 

 

Feil feil feil. Å komme inn i en "småprat om/rundt WoW" tråd og skrive slik som det der er trolling.

 

er enig her. Og hva pokker er PcT? Siden når ble det forbudt å gi mening i postene sine? :p

Lenke til kommentar
Hokay.

 

Tenk så mye vi alle kunne ha tjent eller gjort dersom vi ikke hadde ødslet bort tusenvis av timer in-game. Én character til 70 tar minst 96 timer :)

 

Det er ikke "QQ" (jeg hater slike begrep, forresten, det er noe folk bruker for å ugyldiggjøre andres syn) å ha en slik mening.

 

 

Feil feil feil. Å komme inn i en "småprat om/rundt WoW" tråd og skrive slik som det der er trolling.

 

er enig her. Og hva pokker er PcT? Siden når ble det forbudt å gi mening i postene sine? :p

 

PcT er et medlem her på forumet? :)

Lenke til kommentar

Starta opp WoW igjen, men jeg får lag-spikes hvert 5-10 minutt. De varer i ca. 20 sekunder, og fargene i spillet endrer seg etterpå. Er kun WoW som har dette problemet. Kan ikke gjøre noen ting når disse spiksa er aktive. Noen som vet hva grunnen til det kan være ?

Endret av Jon4s
Lenke til kommentar

Haha, endelig har rogues fått noe nytt i siste patch, og worldofraids kommentarene er evig whining on at rogue er OP og alltid har vært det... Hjelpe meg, det er mange unger med kort hukommelse der ute, ettersom det har vært whinet om det motsatte siden alphaen kom :roll: . Ingen har selvsagt rukket å prøve ut det nye skikkelig i pvp eller raid ennå heller.

Lenke til kommentar
Haha, endelig har rogues fått noe nytt i siste patch, og worldofraids kommentarene er evig whining on at rogue er OP og alltid har vært det... Hjelpe meg, det er mange unger med kort hukommelse der ute, ettersom det har vært whinet om det motsatte siden alphaen kom :roll:

Derfor har rogues fått flere å flere skills for å kontre alle mulige angrep. Blizz må slutte å høre på whiners.

 

Rogues har jo alltid vært ''OP'' pga. scaling, selv om det ble en del tonet ned i TBC.

 

jeg driter i hva folk sier om det, men jeg har alltid syns at stunlock burde ikke eksistere.

Hehe... Nei vis er jo hva dem gjorde med chainfear, men er jo ikke noe galt i å stunlocke en stakkar fra 100 til 0% hp =)

 

Dog skal sies at BG som prot er digg, da eier jeg rogues! (men bare dem)

Lenke til kommentar
Haha, endelig har rogues fått noe nytt i siste patch, og worldofraids kommentarene er evig whining on at rogue er OP og alltid har vært det... Hjelpe meg, det er mange unger med kort hukommelse der ute, ettersom det har vært whinet om det motsatte siden alphaen kom :roll:

Derfor har rogues fått flere å flere skills for å kontre alle mulige angrep. Blizz må slutte å høre på whiners.

 

ALLE klasser whiner. Blizzard kunne aldri hørt på alle whiners om de engang prøvde. Poenget mitt var bare at det er håpløst å lese kommentarer på mmochampion og worldofraids fordi folk får emo-anfall av beta notes til noe de ikke har prøvd engang.

Lenke til kommentar

Går fint ann uten program, du må bare trikse og mikse litt med lydinnstillinger (har du regulator på headsettet er det enda enklere).

Har aldri hørt om noe program før ;)

 

I dag klarte jeg forresten ødelegge min første datamus pga. WoW-spilling, har faen meg klart å slite den ut....

Så nå begynner jakten på en ny som kan tilby meg de samme fine knappene til trinkets og ikke minst en som er like behagelig å bruke over lengre perioder i strekk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...