Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såh, da var spiderbossen endelig gruset, priesten var attuned til MC, Eye of shadow var innkjøpt, Eye of divinity-kjøp er avtalt. Soulkeeper + 20-spirit er også handlet inn, og mats til +30 dmg til Anathema er halvveis innkjøpt.

 

En produktiv aften, med andre ord. :)

5607389[/snapback]

 

Er det ikke litt for tidlig til å planlegge Anathema- og Benediction-saker når du nettopp har blitt attuned? :)

Lenke til kommentar

Hehe, neida. GANKsters er nedlagt, det ble for mye drittunger der etter levelcappen ble senket. De fleste i styret + meg og et par andre hoppet over til Abomination, og det virker som om vi fikk luket ut det verste dritet. Nå henger vi i ZG på kveldstid og wiper til vi får ting til, kontra ZG hver søndag og to wipes før folk stikker.

 

Kjøpte den fra Affliction, btw.

 

Sigga: ingenting et par timer i BRD ikke kan fikse. Man kan da ikke gå rundt med Anathema uten +30 dmg, +55 heal eller +22 int, da blir man mobbet. :)

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Det var snakk om 3-400g. Betalte 190g for EoS, så 600 glodz for en epic lekkerbisken som Anathema er helt kurant.

 

Loeve: jeg bestilte EoD fra et guild hvor alle preistene har staffen. Skulle jeg fått den på vanlig vis, hadde det nok tatt år og dag.

5609522[/snapback]

Hvor mye skal du gi?

Og om man setter en enchant på anethema kommer den på benediction og motsatt? Og hvilken stav er det man får i reward Anethema eller Benediction? :p

Lenke til kommentar

Tja, skal de ha 300, så gir jeg 300. Skal de ha 400, gir jeg 400. :)

 

Dessverre kan man ikke ha en enchant per side. Da hadde det nok blitt +30dmg på Anathema og +55 heal/22 int på Benediction. Og, jeg er ikke sikker, men jeg tror nok Benediction er den som dukker opp når du først snekrer den sammen.. folk som plukker med seg øynene, er nok stort sett dedikerte holy/disc-healere.

 

Edit: jaha? En pr. stav, ju sai? oO

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Ja, jeg mener å ha lest i patch notes eller noe at de fikset buggen med at man ikke kunne ha forskjellig enchant på de to.

 

Oh and as of 1.8 Anathema/Benediction now hold an enchant each (one per side) and no longer dissappear after a switch.

 

edit2: noe som viser seg å være tull igjen. er usikker, og har ikke fått mitt øye enda, så jeg kan dessverre ikke si noe for sikkert.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Ja, jeg mener å ha lest i patch notes eller noe at de fikset buggen med at man ikke kunne ha forskjellig enchant på de to.

 

Oh and as of 1.8 Anathema/Benediction now hold an enchant each (one per side) and no longer dissappear after a switch.

 

edit2: noe som viser seg å være tull igjen. er usikker, og har ikke fått mitt øye enda, så jeg kan dessverre ikke si noe for sikkert.

5609863[/snapback]

Fant det på wow europe jeg :)

 

Anathema, Benediction, Thunderstrike, and Shadowstrike will now remember the enchantments and durability data they possessed when they transform.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...