Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.aftenposten.no/kul_und/article2613826.ece

 

Denne fyren er sikkert medlem her, morra klikka pga han hadde 3600 spilletimer....

Jeg har 15600 bra morra mi ikke er her.

Nå skulle accounten gis vekk til forskning, høres mye ut som account trading ;)

 

Hva skal hun egentlig saksøke Activision for? At sønnen har dårlig viljestyrke og evne til å ta riktige/gode beslutninger?

Lenke til kommentar
http://www.aftenposten.no/kul_und/article2613826.ece

 

Denne fyren er sikkert medlem her, morra klikka pga han hadde 3600 spilletimer....

Jeg har 15600 bra morra mi ikke er her.

Nå skulle accounten gis vekk til forskning, høres mye ut som account trading ;)

 

Hva skal hun egentlig saksøke Activision for? At sønnen har dårlig viljestyrke og evne til å ta riktige/gode beslutninger?

Tviler på at hun kommer til å få medhold :!:

Lenke til kommentar
Moren hans arbeider nå for at avatarene hun har kjøpt skal benyttes til forskning. Slik kan forskere få tilgang til miljøer de ellers er utestengt fra. I tillegg vil moren finne ut om det er mulig å gå rettens vei mot selskapet Activision, og hun håper også på gjennomslag for Hjelpelinjen for spilleavhengiges forslag om 16 års aldersgrense.

 

Det viser bare at hun ikke aner noe om spille. At noen andre skal logge på spillet flere uker eller måneder senere og spille hans characters vil ikke bidra et f***ings fnugg til forskning annet enn å finne ut hvordan det føles å få /guildkick.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn
Moren hans arbeider nå for at avatarene hun har kjøpt skal benyttes til forskning. Slik kan forskere få tilgang til miljøer de ellers er utestengt fra.

 

Den funderer jeg på. Kan de ikke bare kjøpe spillet selv, eller kjøpe accounter på nettet slik som andr gjør? Mest trolig er han blitt kastet ut av guilden alt.

Lenke til kommentar
http://www.aftenposten.no/kul_und/article2613826.ece

 

Denne fyren er sikkert medlem her, morra klikka pga han hadde 3600 spilletimer....

Jeg har 15600 bra morra mi ikke er her.

 

Selv hjelpeapparatet, som blir koblet inn når en elev hopper av videregående, visste ingenting.

 

Bingo lotto, her har vi problemet. Dette er et nytt problem, et voksende problem, i dagens nye moderne samfunn. Vi kan ikke ignorere det, for det skjer. Det er som med andre avhengigheter og begynner med at man faktisk vil ut av det selv. Og når man da vil ut, så finnes det ikke noe apparat for å hjelpe folk ut derfra.

 

Hvorfor er det slik at spillavhengighet blir gjemt bort som et snuskete problem? Hvorfor kan man ikke ha mer åpenhet rundt dette problemet samt faktisk få foreldre som ikke forstår det til å forstå problematikken og hva det faktisk innebærer å spille World of Warcraft, slik at de skjønner hvorfor man blir avhengig av spillet.

 

Jeg for min del er lant fra avhengig men skjønner at folk kan bli det. Om de har litt problemer med å få venner eller har få venner, så er WoW en velsignelse. Du får deg en guild, "venner" som liker deg, snakker med deg. Du får et nettverk, omdømme og tilslutt blir det kanskje t.o.m slik at folk venter på deg og vil ha deg med på gruppen eller raidet. Man får en følelse av å være til nytte, likt, tilhørlighet.

 

Tror vi som spiller er nødt å sette mer korrekt lys på denne saken. Jeg for min del er veldig interesert i å sette mer lys på en problematikk som har vært gjemt bort litt for lenge.

Lenke til kommentar

Birda til forskning er billsht, som om ikke forskere kan lage sin egen lvl 70 og finne ut enda mer om dette skulle forskes på.

Morra vet ikke hva hu snakker om og er livredd alt 001100101001101

 

At han ble feit og har liten viljestyrke viser mer til oppdragelsen, det er morra man burde forske på.

Lenke til kommentar

Hei, har et litt rart problem, dette skjer kun under nedlastning av wow patch og det skjer nesten nøyaktig 10 min etter jeg starter nedlastningen.

 

Får altså bluescreen hver gang jeg prøver og laste ned patcher etter jeg ha lagt inn wow på min nye bærbare pc. OS er Vista.

 

Feilmelding:

post-130337-1219587599_thumb.jpg

 

Om noen her vet hva dette kommer av, så ikke nøl med å fortell meg det:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...