Skogslik Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Noen her som har forslag til en server som ofte vinner i bg? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Ally eller horde det da? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Battlegroup, mener du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Battlegroup, mener du? BattleGroup? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Han ville frem til at det skulle vært battlegroup og ikke server. Tror jeg. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Skjøner ikke at dere klager på warriors? Fikk lyst til å børste av støvet på warrioren min i wotlk jeg nå, pga alt det nye fete i fury:D Arms er kanskje ikke så fett lenge, men tror fury blir konge! Og snakker da om pvp! (sikkert pve og, men det er care for meg^^) Jævlig fett å HOPPE rundt etter noen stakkarer med 2 2hvåpen uten speedpenalty, og samtidig ha en passiv MSdebuff gående på de! Nå tror jeg det står mellom mage, warrior og shaman når det kommer til valget om hvilken klasse jeg skal levle opp først i wotlk! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 jeg personlig kommer aldri til og spille noe ana en warrior trur jeg. Elsker den classen! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Noen som har en anelse på hvor det er best og mine i 4-6 tiden? Altså når det er veldig få andre spillere og du stort sett får alt mines, hvor burde jeg gå for å få mest ut av det? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Paladin er bedre for instancer imo, ikkeno CC så går litt fortere, også er det morsomere =P Jeg liker en utfordring, pluss at jeg er kjent med klassen og elsker warrior generelt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Kara med tier6 folk og 2 skygge prester i min gruppe<3 Kan ikke bli bedre enn det Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Kara med tier6 folk og 2 skygge prester i min gruppe<3 Kan ikke bli bedre enn det Seff kan det bli bedre enn det... Du kan vinne i lotto for eksempel, du kunne lært deg å turne... er så mye som er bedre at jeg vet ikke hvor jeg skal starte... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 tenkte nå jeg inni wow jeg da Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Bytt Kara med Sunwell, og plutselig er det bedre :] Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Der ble det 70 på roguen. Seks level 70 nå. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Når jeg skal installere WoW, både vanilla og burning crusade, trenger jeg patche gamleversjonen før jeg installerer TBC? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Når jeg skal installere WoW, både vanilla og burning crusade, trenger jeg patche gamleversjonen før jeg installerer TBC? Nei. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Skjøner ikke at dere klager på warriors? Fikk lyst til å børste av støvet på warrioren min i wotlk jeg nå, pga alt det nye fete i fury:D Arms er kanskje ikke så fett lenge, men tror fury blir konge! Og snakker da om pvp! (sikkert pve og, men det er care for meg^^'Warriors får mye nytt og fett men man taper mye på å komme dit med talentpoeng så klassen blir ikke så fet som man skal ha det til i virkeligheten når man må tenke pve. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Der ble det 70 på roguen. Seks level 70 nå. Ligger ikke langt bak :] Mangler to levler på warlocken, og så har jeg også samme mengde :] Roguen er foreløpig 25. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Fikk definitivt lyst til å levle en warrior til PvP på lvl 80, fury ser ganske morsomt ut = ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå