DirtyBit Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Du ser hva som står der? Jeg er rapportert for bruk av AOE.kan du fortelle meg når en rogue fikk det?? Wotlk beta ;> Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Gusy, need halp. Skal starte et instancelevle prosjekt med venner og bekjente og jeg skal tanke, iallefall til å begynne med. Oppsettet er: -Mage -Lock -Druid -Priest Hvilken klasse burde jeg velge? Mage er min kjekken. Altså, jeg leter etter den klassen jeg burde velge til denne gruppen. Jeg fant ut at warr var best, siden jeg mest sannsynlig skal tanke de 60 første levlene. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Paladin er bedre for instancer imo, ikkeno CC så går litt fortere, også er det morsomere =P Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Mest sånn bekreftelsespost, men gamersloot.net er et sted der det er trygt å handle keys, riktig? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Dette er vel gamle nyheter, men jeg fant det awesome0: De holder på å "bygge" Stormwind Harbour. Det var tøft. Yay. \o/ Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Vill gjetting: Stormwind? Lenke til kommentar
jvik Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Mmm gleder meg, skal specce imp.rend og rage generation. # Mace Specialization (Arms) no longer stuns enemies, and now generates 10 rage.# Enrage (Fury) now increases damage done by 3/6/9/12/15%, limitation on number of attacks removed. # Improved Charge (Arms) now generates 5/10 rage. # Improved Sunder Armor (Protection) renamed Puncture. # Shield Wall now reduces all damage taken by 60% for 12 seconds, cooldown reduced to 5 minutes. # Thunder Clap damage increased, cooldown increased. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Lol at synergien mellom Endless Rage og Mace Spec da iallefall, -ingen- kommer til å gå Mace. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Enda en grunn til å ikke spille videre på warrioren... Da blir det vel mage eller rogue. Lenke til kommentar
dabooo Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 kvitta meg med alle wow kontoene mine etter jeg følte jeg hadde testa alt JÆVLIG bra spill men nok er nok de 4 årene jeg har pusla med wow har jeg ca 300 dager played tilsammen, 4 lvl 70's og gjort alt som er og gjøre raid og pvp wise. Siste jeg gjorde før jeg slutta var og teste multiboxing, spennende konsept men slitsomt i lengden. 5 kontoer er heller ikke billig og ha syntes jeg Paladin, 4 x shaman testa jeg og 5 mages. Har fortsatt en 70 druid (resto) black temple geara om noen er intresert Lenke til kommentar
Akwa Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Vi hadde en hel kveld med wipes på RoS, beste forsøk var 33% og 18% i tredje fase. Kunne blitt en knall avslutning på kvelden men vi klarte ikke å pushe HPen lenger ned enn 18%. I kveld skal vi forsøke på nytt, og da tar vi han sikkert. Ta en NR pot akkurat etter dere tar små addsa mellom fasene, pop alle BL, trinkets osv.. og en pala tank er jo izi mode her Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Enda en grunn til å ikke spille videre på warrioren... Da blir det vel mage eller rogue. Trenger du en tilfeldig stun for å være skilled som warrior? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Blir sur de gangene mace stun proccer så ofte at man blir immune pga DR. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Enda en grunn til å ikke spille videre på warrioren... Da blir det vel mage eller rogue. Trenger du en tilfeldig stun for å være skilled som warrior? Ja. Er du så fet/skilled at du ikke trenger det? Legg merke til at jeg skriver, "enda en grunn til å ikke spille videre på warrioren". Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Vi hadde en hel kveld med wipes på RoS, beste forsøk var 33% og 18% i tredje fase. Kunne blitt en knall avslutning på kvelden men vi klarte ikke å pushe HPen lenger ned enn 18%. I kveld skal vi forsøke på nytt, og da tar vi han sikkert. Ta en NR pot akkurat etter dere tar små addsa mellom fasene, pop alle BL, trinkets osv.. og en pala tank er jo izi mode her Ros handler bare om og holde alle /så mange som mulig i live. Kommer man til phase 3 med alle i live, så er det 99% sikkert en kill. Aldri kommi til phase 3 med alle i live, uten om og drepe han :!: NR pot trengs her ja Endret 22. august 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Ehm, hva scam har han skrevet om? Blitt slettet eller noe slikt? Lenke til kommentar
xTep Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Enda en grunn til å ikke spille videre på warrioren... Da blir det vel mage eller rogue. Warrior talents ser bedre ut enn på lenge nå. Fury kan fint bli veldig viable i PvP hvis talents holder seg noenlunde. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Enda en grunn til å ikke spille videre på warrioren... Da blir det vel mage eller rogue. Du ignorerer glatt at fury får passive mortal-strike, titans grip uten penalty og annet snacks? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Merkelig hvordan folk whiner allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå