Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wotlk kjører på en oppdatert men fremdeles like gammel motor som opprinnelige WoW. Den klarer å presse ut litt mer saft av spillet men tror nok at gamlingen må innse at det er påtide å levere in kallosjene. WoW motoren er vel heller ikke like fleksibel med tanke på implementering av nye ting slik Source motoren er, noe som gjør at den eldes vanvittig mye fortere.

 

Til å være cel-shadeing så synes jeg WoW gjør mye riktig på den artistiske fronten, områdene er gjennomtenkt og føles ikke repetiv, animasjonene er velfungerende og den artistiske stilen er gjennomført i områdene. Så til å være gammel teknologi tar jeg hatten av for Blizzards gjennomførelse.

Lenke til kommentar

skal vi se..

gammel pc:

AMD Athlon 64 3000+ 1.8GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte

Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB

ECS RS482-M, ATI RS482+SB400, Socket-939 DDR

PowerColor Radeon X800GT 256MB GDDR3

 

ny pc jeg tenker å kjøpe:P

Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Socket LGA775, 8MB, BOXED m/vifte

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's

Asus GeForce 9800GT 512MB "HybridPower", PCI-Express 2.0, GDDR3,2xDVI-I/HDCP/HDMI

Gigabyte GA-EP35-DS3, P35, Socket-775, ATX, GbLAN, DDR2, ICH9, DES, PCI-Ex16

 

gammel pc kan ikke kjøre på 4xAA kan kjøre på2xAA i noen områder:P grafikk på medium

oppløsning på 1440x900.. sugen pc;s

Lenke til kommentar
Nå må du ikke glemme at det er BETA du spiller i wotlk, koden er ikke optimized helt, og dere er alle samla på en stor server, istedet for 100 mindre som vanlig. Mao mere lagg og mere tyskere som prater tysk i general chat.

 

Da tror jeg jammen at det er like greit at jeg ikke har fått beta invite. Har såvidt logget på PTR-serverne et par ganger og de forbanna tyskerne ødela enhver teoretisk mulighet for å "teste" spillet annet enn solo.

Lenke til kommentar

Hva kan man forvente av folk som ikke har vært der før i T4 , totalt tilbakestående , vent fungerer ikke og dem fikser ikke voicechat.

Fikk ned 4 i hyjal og 3 i BT da ikke aller verst raid til å være offday /alt day.

(ikke at vi er noe bedre til vanlig)

 

Siste boss i MH wipe pga 1 gruppe blir fearet inn i et tre så flammene spiser dem ><

post-64596-1219272113_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...