Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Oh lawd, akkurat ferdig med et Kara raid uten noen andre mailbrukere enn meg (ele shammy) og melee dps hadde bedre våpen.

Når vi var ferdig med det hele satt jeg igjen med et eller annet item fra nesten hver eneste boss, og kan trygt si at mitt enhancement offspec set gikk fra blått til nesten full epic.

Spiller enhancement shaman, har faktisk resto gear fra omtrent hele kara og ZA, tilogmed t4 shoulders. 1300+ healing :D Har aldri prøv resto da

 

EDIT: uuuu s. 1600!

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lvl 31 på begge altene. får ikke gitt noen lvls siden de alltid er samme men det går unna i SM med syk xp selv med boost.

CA 2 min pr lvl, trenger bare 12000? xp eller noe pr lvl og med 350-900xp pr kill på begge så går det unna når mainen puller katedralen i 2 pulls og aoe .

post-64596-1218942630_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Jame's horde leveling guide er også fin, og helt gratis. Bare vanlige HTML-sider. Søk i google.

 

Den forutsetter at du følger guiden til punkt og prikke da, så blir du fortest mulig 60. Står akkurat hvilke quests du skal plukke opp og ikke plukke opp, hvor og hvordan du skal gå til neste area osv. Og den er visst minimalt basert på grinding, mest på questing.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Instance til honored før questene er jo det beste uansett.

Vi får 2 startsoner da så i terorien blir det 50% bedre en TBC

 

Mener å ha lest noe om at man får honor ettersom hvilken tabard man har på seg.

Noen som vet noe om dette. Man burde jo da kunne kjøpe tabard allerede ved neutral.

Eller kanskje greia er at man MÅ gjøre en quest for den factionen før man får en tabard.

 

Lurer på om det vil funke slik som War nevner i sin post.

Jeg vet at det funket bra i tbc, men er litt usikker om det vil gå i wotlk.

 

Saken gjelder levling kun i instancer. Se en side tilbake for hele posten.

Lenke til kommentar

Er det ingen hint ute om når lvl 80 kommer?

Beta er jo ute og om man sammenligner med TBC beta og slipp osv.

 

Siden jeg får 3 nye lvl 70 snart er det kanskje ikke verdt å kle dem i tailorepics og farme som snekkern om det bare er 1-2 mnd igjen.

(da det er alt nr 6-7-8)

 

 

OT:

Skjønner ikke at folk sier OMG nolifer!! med mine 660 dager played

Jeg har da et liv, jeg har 2 liv. 1 wow liv og 1 RL liv.

Da har jeg jo er rikt liv og ikke no-lifer? :hmm:

 

Hvorfor kan ikke blizzard ha egene 20+ eller 25+ servere hvor alle MÅ sende inn ID som tilsvarer kontoen for å kunne flytte dit, og med dette ekstra arbeidet ha 15-20euro i mnd.

 

Og hvorfor kan man ikke lage et antihack system på innloggingen?

For eks bare logge på fra denne pcen osv om mna selv ønsker det.

Så stort firma må kunne komme på noe bedre en vanlig innlogging.

Endret av War
Lenke til kommentar

Er det noen "regel" for at man bør smelte Iron/copper/silver om til Bars før man legger det ut på AH? Er det større etterspørsel etter ore eller bars i andre professions så folk kjøper en ting oftere?

 

Gidder ikke smelte om alt sammen hvis det er ingen som kjøper det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

mehehe, jeg tenkte ikke på å sjekke dama sin wowkonto;P tenkte jeg tok denne jeg^^

 

Wrath of the Lich King™ beta test

 

You have been selected to participate in the beta test of World of Warcraft®: Wrath of the Lich King™. Welcome!

 

In the beta test you will get an opportunity to play the new Northrend continent, the Death Knight hero class, and character levels above 70. We look forward to your feedback on the overall experience, including quests, monsters, zones, aesthetics, and more. We would also appreciate reports on any bugs you may encounter. These can be logged using the /bug command explained below.

 

Getting started osv osv osv;P

Lenke til kommentar
Er det noen "regel" for at man bør smelte Iron/copper/silver om til Bars før man legger det ut på AH?

 

Vanligvis på ores som krever 2 for 1 bar er det bedre å slege løse ors pga folk trur man trenger 1 per bar og kjøper ores og trur de dermed har spart 50%

Endret av War
Lenke til kommentar
Er det ingen hint ute om når lvl 80 kommer?

Beta er jo ute og om man sammenligner med TBC beta og slipp osv.

 

3-6 måneder fra åpen beta startet. Blizz har vel også sagt at det ikke kommer i 3. kvartal i år, og de håper på 4. kvartal, dvs oktober-desember.

 

Er det noen "regel" for at man bør smelte Iron/copper/silver om til Bars før man legger det ut på AH? Er det større etterspørsel etter ore eller bars i andre professions så folk kjøper en ting oftere?

 

Gidder ikke smelte om alt sammen hvis det er ingen som kjøper det.

 

Det varierer litt fra server til server, og mellom ulike typer ore. Men generelt får man bedre betalt for usmeltet ore, fordi noen kjøper det for å lvl mining skillen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...