hwknut Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Digg MC raid Madhouse @ Stormscale hadde idag. Vi tok ned Garr, Baron Geddon og Shazzara(?). Og på tirsdag er det Onyxia =D Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Ble Nightslayer gloves på meg i helgen gitt! edit: reformulering Endret 21. august 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Tok hele MC, bortsett fra Ragnaros, og onyxia på 6 timer i dag. Vi somler for mye :o Fikk ikke staff of dominance i dag heller. Sånn ca 6. gang jeg har for lite DKP >.< Jeg får netherwind pant i morra da. Har mest DKP av magene og jeg vet han går ned i morgen. Fikk han til 31% uten potions på fredag. Øve litt til så tror jeg vi har taket på han ^_^ Lov å håpe i alle fall. Endret 22. august 2005 av Plomma2 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Tok hele MC, bortsett fra Ragnaros, og onyxia på 6 timer i dag. Vi somler for mye :oFikk ikke staff of dominance i dag heller. Sånn ca 6. gang jeg har for lite DKP >.< Jeg får netherwind pant i morra da. Har mest DKP av magene og jeg vet han går ned i morgen. Fikk han til 31% uten potions på fredag. Øve litt til så tror jeg vi har taket på han ^_^ Lov å håpe i alle fall. Her om dagen fikk vi han ned til 9% på første try uten pots. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva pleier å være vanlig prist på intl enchant? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Spørs hvilken enchant, og om de har materialene. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Guilden skal ta Onyxia i dag, jomfru run'et, Men jeg har pokkers WoW fri Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Går det ann bruke noe annet enn Visa kort? Går det ikke ann å bruke vanlig Nordea kort? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Noen som har mail til blizz ang flytting av chars? Vil gjerne flytte min priest til Stormscale, fordi Sylvanas suger så jævlig :S Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Tror neppe de går med på at du skifter fra low-pop til high-pop Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kom over swiftness potion i dag, på deathwing, ser den ligger på AH for 25g buyout, hva er den værdt å selge for? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 ja, oppskrifta på swiftness potion, går litt fort her er trøtt :s Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 På sylvanas går den fra 2-8g. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Går det ann bruke noe annet enn Visa kort? Går det ikke ann å bruke vanlig Nordea kort? Ingen som vet? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Noen andre her som syntes at disse fjortissens om tror de er verdensmestere er utrolig morsomme Var i gruppa med en i går som hele tia fikk oss drept, lol... er helt enig de er så morsomme som tror det, er selv 13, lol :D:D Endret 22. august 2005 av BadBeer Lenke til kommentar
Canute Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Noen som har mail til blizz ang flytting av chars? Vil gjerne flytte min priest til Stormscale, fordi Sylvanas suger så jævlig :S Etter at nesten alle stakk, så er Sylvanas blitt så mye bedre. Tror jeg har lest at de skal om en stund (måned? år?), la folk få overføre chars til en hvilken som helst server mot litt cash. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Noen som har mail til blizz ang flytting av chars? Vil gjerne flytte min priest til Stormscale, fordi Sylvanas suger så jævlig :S Etter at nesten alle stakk, så er Sylvanas blitt så mye bedre. Tror jeg har lest at de skal om en stund (måned? år?), la folk få overføre chars til en hvilken som helst server mot litt cash. Hva har blitt så mye bedre? At den eneste guilden med peil er borte? :S Kan jo ikke ta guilder som Exalted seriøst, når man ser hvor mange noobs de har i guilden....(snakker ikke om alle, for all del..) Lenke til kommentar
Canute Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Noen som har mail til blizz ang flytting av chars? Vil gjerne flytte min priest til Stormscale, fordi Sylvanas suger så jævlig :S Etter at nesten alle stakk, så er Sylvanas blitt så mye bedre. Tror jeg har lest at de skal om en stund (måned? år?), la folk få overføre chars til en hvilken som helst server mot litt cash. Hva har blitt så mye bedre? At den eneste guilden med peil er borte? :S Kan jo ikke ta guilder som Exalted seriøst, når man ser hvor mange noobs de har i guilden....(snakker ikke om alle, for all del..) HoHo! Athan (og en del andre) kom over til i guildet og var overrasket hvor mye bedre Exalted var en Enraged, and i quote: "Exalted is so much better, atleast people here listen, only takes a little while to tell people what to do." . Hihi. Du får tro hva du vil, men imo så er Sylvanas bedre nå. Forresten så mangler vi bare Majordomo og Ragnaros nå. (Mye til takke være at Athan koordinerte oss gjennom de siste bossene ) Endret 22. august 2005 av Zevz0r Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Noen som har mail til blizz ang flytting av chars? Vil gjerne flytte min priest til Stormscale, fordi Sylvanas suger så jævlig :S Etter at nesten alle stakk, så er Sylvanas blitt så mye bedre. Tror jeg har lest at de skal om en stund (måned? år?), la folk få overføre chars til en hvilken som helst server mot litt cash. Hva har blitt så mye bedre? At den eneste guilden med peil er borte? :S Kan jo ikke ta guilder som Exalted seriøst, når man ser hvor mange noobs de har i guilden....(snakker ikke om alle, for all del..) *Host*Nexus*Host* Hva var den eneste guilden med peil da? Jeg spiller på horde-siden, så hvis du snakker om alliance må jeg bare unnskylde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå