Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Yo, driver med en Draenei Priest atm, for å få litt avveksling fra Horden. Nå har det seg sånn at jeg ikke har peiling på hvor jeg skal levle som Alliance osv.

 

Lurer egentlig på hvor jeg skal stikke i level 10. Hater Draenei sin startplass, så jeg vil bort asap.

 

/para

 

Edit: Noen andre som holder til på EU Stormscale forresten?

 

Darkshore er lett å reise til. Rævva kjedelig plass, men. Anbefaler å få en portal til SW og stikke ned til Westfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh lawd, akkurat ferdig med et Kara raid uten noen andre mailbrukere enn meg (ele shammy) og melee dps hadde bedre våpen.

Når vi var ferdig med det hele satt jeg igjen med et eller annet item fra nesten hver eneste boss, og kan trygt si at mitt enhancement offspec set gikk fra blått til nesten full epic.

Lenke til kommentar

Spiller resto shaman selv og har skaffet fullt enhancement og elemental sett.

Er lite sugen på å levle som resto igjen.

 

Men det spørs om jeg får brukt det, for planen til flere av gutta jeg spiller med er å levle til 80 kun på å kjøre dungeons så langt det går.

Husker med gru da tbc ble lansert. Det var rimelig mye ganking og mye kø for å få gjort quester.

Så vi skal vel prøve å unngå dette ved å levle kun i instancer.

 

Vil jo bli veldig enkelt å soloe det meste av quester/gruppequester etter dette hvis man trenger gull/rep.

Endret av beerlover
Lenke til kommentar

driver og instalere på nytt nå.

prøvde og repair, men wow var for stort til at det kunne gjøres :S

 

Edit: og nå er selvfølgeli cd 2 fucka, så får ikkje isntalert videre -.-

er det ikkje slik at man kan laste ned cdene man mangler og slikt lovlig noen plass?

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
driver og instalere på nytt nå.

prøvde og repair, men wow var for stort til at det kunne gjøres :S

 

Edit: og nå er selvfølgeli cd 2 fucka, så får ikkje isntalert videre -.-

er det ikkje slik at man kan laste ned cdene man mangler og slikt lovlig noen plass?

Du kan laste ned Wow + BC fra wow-europe.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...