StorPeder Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Yo, driver med en Draenei Priest atm, for å få litt avveksling fra Horden. Nå har det seg sånn at jeg ikke har peiling på hvor jeg skal levle som Alliance osv. Lurer egentlig på hvor jeg skal stikke i level 10. Hater Draenei sin startplass, så jeg vil bort asap. /para Edit: Noen andre som holder til på EU Stormscale forresten? Darkshore er lett å reise til. Rævva kjedelig plass, men. Anbefaler å få en portal til SW og stikke ned til Westfall. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Oh lawd, akkurat ferdig med et Kara raid uten noen andre mailbrukere enn meg (ele shammy) og melee dps hadde bedre våpen. Når vi var ferdig med det hele satt jeg igjen med et eller annet item fra nesten hver eneste boss, og kan trygt si at mitt enhancement offspec set gikk fra blått til nesten full epic. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Nice... kjekt når man bare kan håve inn sånn. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Spiller resto shaman selv og har skaffet fullt enhancement og elemental sett. Er lite sugen på å levle som resto igjen. Men det spørs om jeg får brukt det, for planen til flere av gutta jeg spiller med er å levle til 80 kun på å kjøre dungeons så langt det går. Husker med gru da tbc ble lansert. Det var rimelig mye ganking og mye kø for å få gjort quester. Så vi skal vel prøve å unngå dette ved å levle kun i instancer. Vil jo bli veldig enkelt å soloe det meste av quester/gruppequester etter dette hvis man trenger gull/rep. Endret 16. august 2008 av beerlover Lenke til kommentar
War Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Instance til honored før questene er jo det beste uansett. Vi får 2 startsoner da så i terorien blir det 50% bedre en TBC Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tenkte å ta opp WoW litt igjen. Men har ikke lenger orginal- cd'r, kun expansion. Finnes det noe raskt sted å laste ned + updates? Lenke til kommentar
storken Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Instance til honored før questene er jo det beste uansett.Vi får 2 startsoner da så i terorien blir det 50% bedre en TBC 100% hvis man bruker bedre logikk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Får opp en feilmelding når eg skal starte wow nå: Programmet ble ikkje riktig intialisert(0xc0000142) klikk ok for å avslutte programmet. hva er dette for noe :S Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Gå i wow mappa di og bruk repair ikonet. Det skulle fikse problemet. Edit: Er det portal til Stormwind i Exodar? Endret 16. august 2008 av paraax Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Woops Endret 16. august 2008 av paraax Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Edit: Er det portal til Stormwind i Exodar? Nei. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Nå får eg en ny error_ ERROR #134 (0x85100086) Fatal Condition faen er det som sjer i dag da :S kan spille maks noen minutter før den feilmeldingen komme ropp og spillet avsluttes. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...38402&sid=1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Og hvordan skal eg få skrudd av addons når eg ikkje kommer lengre en login screenen? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Fjerne de fra mappa? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) funker ikkje. må vell instalere hele spillet og patche på nytt ingen spilling før kansje i morgend da altså. Endret 16. august 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
War Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Slette fra mappa og kjøre wow-fix? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Har du prøv å slette mappene Interface og WTF og cache? Slett alle, logg inn, logg ut og da burde de ha komemt tilbake, "rensket" for alt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) driver og instalere på nytt nå. prøvde og repair, men wow var for stort til at det kunne gjøres :S Edit: og nå er selvfølgeli cd 2 fucka, så får ikkje isntalert videre -.- er det ikkje slik at man kan laste ned cdene man mangler og slikt lovlig noen plass? Endret 16. august 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 driver og instalere på nytt nå.prøvde og repair, men wow var for stort til at det kunne gjøres :S Edit: og nå er selvfølgeli cd 2 fucka, så får ikkje isntalert videre -.- er det ikkje slik at man kan laste ned cdene man mangler og slikt lovlig noen plass? Du kan laste ned Wow + BC fra wow-europe.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå