War Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Hæ?Om man spiller med en venn (linked account) så vil ikke rested XP bli brukt opp. Jo men da får du 1/3 mindre xp for kills helt til den er brukt opp Rested = bad Stemmer det at T6 er det beste på lvl 80 til man får T7? isåfall vil jo 70-80 + en del instancer + raids være noe T6,5ish da. Endret 15. august 2008 av War Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Kan noen anbefale Horde server med nesten 100% wins i AV?Eller må man på Alliance sida now'a'days for wins i AV? Bare jeg som synes det høres helt sprøtt ut å velge server basert på hvor ofte man vinner AV? Ja makan, ville heller hatt en hvor allies vinner EotS. AV er stort sett piece of cake uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Noen som veit hvordan en mage (en venn av meg) kan binde pettet sine spells til andre knapper? Han bruker ingen addons. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Keybindings -> Secondary Action Button(s) mener jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Finnes det en macro? Det hadde gjort det mye bedre, da han kan kombonere litt. Ta fram pet, og cast den spellen. Funker det? Nvm. Det funka fint. Tusen takk Betongmannen ! Endret 15. august 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 For pet + bruke nova: #showtooltip Summon Water Elemental /cast Summon Water Elemental /click [pet] PetActionButton5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Den funka bra ! Btw: Det er ikke lov å ha bilder i signaturen. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 En ting jeg ikke kan fatte. Enchants osv ble nettop endret, 30+heal ble addet med 10 spell osv Og min Holy paladin har 909 spelldamage, gjør det jettere å queste osv. Hvorfor endret ikke blizzard for warriors så sta = 30% str eller noe? Av alle klassene som finnes er protwarrior den tregeste på mobs Selv en protpala gjør bedre. Warriors tar lite skade under questing men de må da kunne ha muligheten til å skaffe penger iallefall om man sammenligner en caster som 1shooter questene på SSO og har tjent 150g mens warrioren har tjent 33. Skjønner jo at en klasse ikke kan være super avo og ha høy dps . Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 En ting jeg ikke kan fatte.Enchants osv ble nettop endret, 30+heal ble addet med 10 spell osv Og min Holy paladin har 909 spelldamage, gjør det jettere å queste osv. Hvorfor endret ikke blizzard for warriors så sta = 30% str eller noe? Av alle klassene som finnes er protwarrior den tregeste på mobs Selv en protpala gjør bedre. Warriors tar lite skade under questing men de må da kunne ha muligheten til å skaffe penger iallefall om man sammenligner en caster som 1shooter questene på SSO og har tjent 150g mens warrioren har tjent 33. Skjønner jo at en klasse ikke kan være super avo og ha høy dps . Det er jo snakk om at du skal ha tilgang til 2 talent-trees i wotlk, så da løser de jo det problemet. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) For ikke å snakke om at warrioren min kanskje hadde slått litt vel hardt i arena hvis han skulle få 30% av staminaen til å bli strenght Edit: 40 AP eller noe ekstra bare fra våpenet mitt Endret 15. august 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Gadd ikke mer av Age of Conan. Det ble så kjedelig. Så skal prøve WoW igjen nå Sa opp AoC brukeren min for 2 dager siden (tror jeg). Om jeg ikke vil spille WoW mer så skal jeg jammen prøve WAR WAR = Warhammer Online: Age of Reckoning. Endret 15. august 2008 av fantomena Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Sa også opp min aoc konto for to dager siden. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Har sagt opp WoW og AoC accountene mine for en stund siden jeg og, når er det WAR kommer forresten? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Her er live beta fra gamespot: http://www.gamespot.com/event/live/wow-marathon/ Dårlig kvalitet på streaminga Lenke til kommentar
eXa Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Hæ?Om man spiller med en venn (linked account) så vil ikke rested XP bli brukt opp. Jo men da får du 1/3 mindre xp for kills helt til den er brukt opp Rested = bad Fra blizzard sin FAQ " How does this affect / stack with Rest State experience? While you are partied with a linked recruit, any Rest State you have accumulated is not consumed. Only the tripled experience from the Recruit-A-Friend program is applied." Skjer ikke dette i praksis da eller? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Jo, jeg går rundt med 2 rested ruter som bare blir forskjøvet hele tiden Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 For ikke å snakke om at warrioren min kanskje hadde slått litt vel hardt i arena hvis han skulle få 30% av staminaen til å bli strenght Edit: 40 AP eller noe ekstra bare fra våpenet mitt Hva med ett talent nederst i Protection treet? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Yo, driver med en Draenei Priest atm, for å få litt avveksling fra Horden. Nå har det seg sånn at jeg ikke har peiling på hvor jeg skal levle som Alliance osv. Lurer egentlig på hvor jeg skal stikke i level 10. Hater Draenei sin startplass, så jeg vil bort asap. /para Edit: Noen andre som holder til på EU Stormscale forresten? Endret 15. august 2008 av paraax Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Jeg ville gjort meg ferdig med Azuremyst/Bloodmyst først. Hvis du absolutt vil dra derfra så er Westfall/Loch Modan alternativene. Dersom du ikke finner en Mage/Warlock så ønsker jeg deg lykke til på reisen gjennom Wetlands. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Noen med en 70 horde på Vashj? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå