eXa Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Det er så teit at "Undeads" er "humanoids" Latterlig blizz...latterlig!! Du spiller vel ikke alliance pally vell...? Lenke til kommentar
toranv Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Bare å passe på å alltid ha en tank på hver "boss". God timing av decursing etc er også viktig. Litt øvelse så går den ned. Brutallus er mye verre :! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Det dere nye greiene med manan nå, at en spell bruker foreksempel 25% av base mana. vill det si eg kan bruke den 4 ganger så er eg tom? tragisk isåfall. da sletter eg magen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Det dere nye greiene med manan nå, at en spell bruker foreksempel 25% av base mana. vill det si eg kan bruke den 4 ganger så er eg tom? tragisk isåfall. da sletter eg magen min. Base mana. Er manaen du har uten gear. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Det dere nye greiene med manan nå, at en spell bruker foreksempel 25% av base mana. vill det si eg kan bruke den 4 ganger så er eg tom? tragisk isåfall. da sletter eg magen min. Base mana. Er manaen du har uten gear. Er ikke det latterlig opplagt egentlig? Sier jo seg selv når en healer ville kunne castet 3 healing spells, en caster kanskje 4-5 spells. Dessuten er det mange spells som har hatt base mana cost hele tiden. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Det er så teit at "Undeads" er "humanoids" Latterlig blizz...latterlig!! Du spiller vel ikke alliance pally vell...? Jau Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Innholder Battlechest 30days of free playtime? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Jau. Nice:) Trodde jeg måtte ut med 100ekstra. Du er helt sikker? koster kun 200kr på elprice, ganske billig. Vanilla + BC + 30 dager playtime for 200kr Lenke til kommentar
War Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Poster dette her også. Spiller du med en venn på linked account, for all del ikke log i en inn. Rested xp = x2 Ikke rested= x3 Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Hæ? Om man spiller med en venn (linked account) så vil ikke rested XP bli brukt opp. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Addond knappen i login skjembildet vises ikke til meg. Er det noe spesielt jeg må gjøre for å få det til å funke? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Kan noen anbefale Horde server med nesten 100% wins i AV? Eller må man på Alliance sida now'a'days for wins i AV? Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Addons knappen vises ikke om du ikke har addons mener jeg å huske, om du har lagt inn addons kan det henne du har lagt de feil? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Kan noen anbefale Horde server med nesten 100% wins i AV?Eller må man på Alliance sida now'a'days for wins i AV? Bare jeg som synes det høres helt sprøtt ut å velge server basert på hvor ofte man vinner AV? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 jaja, da var Prince buen i box på Hunteren, det var jævli godt etter et langt kara run med masse stopp Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Kan noen anbefale Horde server med nesten 100% wins i AV?Eller må man på Alliance sida now'a'days for wins i AV? Bare jeg som synes det høres helt sprøtt ut å velge server basert på hvor ofte man vinner AV? Got my reasons Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 er 20 badges unna ny healing chest :/ Finner ikke gruppe i kara og heller ikke guild som drar dit... jaja... får vel bare være tolmodig... Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Kan noen anbefale Horde server med nesten 100% wins i AV?Eller må man på Alliance sida now'a'days for wins i AV? Bare jeg som synes det høres helt sprøtt ut å velge server basert på hvor ofte man vinner AV? Got my reasons Bot -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå