Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg har en rogue level 39 som er sword speccet. Tenkte jeg skulle ta litt enchant på han, og tenkte Fiery Weapon. Er det greit å ta denne på begge sverda? Hørte noe om at den proccer et visst antall pr. minutt, stemmer det? Vil det i så fall ha noe å si om jeg har den på ett eller to sverd?

Lenke til kommentar
Hele jaedenar er helt fucked up nå, var i kara og pålutselig ble tanken udødelig, jeg kunne gå imellom vegger osv.

Flere servere som er nede nå?

 

Nagrand har hatt problemer i hele kveld. Spellcasting, AH og generell bevegelse i terrenget lagger, mobs teleporterer, og folk får rare feilmeldinger når de prøver å logge på. Tjohei.

Lenke til kommentar
Troll vs Undead Priest?

 

Klarer faen ikke bestemme meg ;/

 

Går forøvrig for female.

 

 

pve/pvp?

 

Blir nok Shadow PVP

 

Ville nok gått for en Undead. Will of the Forsaken er jo en veldig god grunn i seg selv. Synes ikke at racical skillsene til Trolls er så alt for nyttige for en PvP Shadow Priest. Berserking som gir økt spellcasting time lønner seg ikke så mye, ettersom du ikke har så alt for mange high damage spells med høy casting time. (Foruten Mana Burn, selvsagt).

 

Og utseende?

UD > Troll imo : D

Endret av bermar
Lenke til kommentar
Det er så teit at "Undeads" er "humanoids" :mad: Latterlig blizz...latterlig!!

 

Det var en stund de ikke var det. Da kunne en klasse på alliance-siden leke med en hel rase på horde-siden, så de forandret det før release.

 

Ellers er det mye justified nerdrage ute og går, min rykende ferske huntard rakk ikke komme så langt før hele battlegroupen datt ned.

Lenke til kommentar

Siden vi har 3 bosser i BT igjen stakk vi til sunwell og clearet all trash opp til 1 boss. Mye lettere en BT trash trudde det skulle være motsatt. Fikk også 3 sunmotes og mineing boka + 9 epic gems på en kjapp time.

(1 hadde vært der flør, 24 hadde ikke)

 

Den bossen skal ned, 20 stk som ble igjen som ikke hadde sett bossen før skulle wipe på den for å sjekken ut og uten å vite noen ting ble det 79% / 87%

Har neon tips til den bossen? som evt ikke nevnes i guider, vet ikke hvilken guide/tac vi skal bruke enda.

post-64596-1218679665_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...