Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi noen ganger går blizzard download umenneskelig sakte. Derfor vil man laste ned fra alternative steder og klikke på exe-fila for å kjøre patchen istedet. Det er ingen heksekunst eller hacking. Vi laster bare ned akkurat samme fila fra en annen nettside.

 

joda..skjønner jo det hehe, men kan ikke huske at jeg noengang har opplevd at "det tok tid" liksom. Men men nok om det..

Lenke til kommentar

Når du skal laste ned fra Patch 2.0 opp til 4.0 så tok Blizzard for meg 22timer.

 

Tullut: Sjekka WoWwiki først uten mye hell, men fant til slutt en som så ut til å virke. Nå etter ett par småpatcher kommer denne feilmeldinga:

 

The patch "enGB-hdfiles\Data\enGB\Credits.html" could not be applied. (Invalid source file size: expected 28219, actual 27939.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply)

To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors.

 

Hva gjør jeg? Enda en repair? Må jeg laste ned hele patch 2.0 til 4.0 på nytt fra en annen kilde?

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

Fikk samme problemet når den nyeste patchen skulle installeres. Launcheren kjørte hele patchen (siden den allerede var lasta ned) hver gang, og fikk samme feilmld som over. Eneste som hjalp var full reinstallering. Repair gjorde ingenting. Tror det er noen ingame-filer som er korrupte ellernoe. Fant lite svar på nettet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...