v-gard Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 mirrors på wowwiki tror jeg. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Fordi noen ganger går blizzard download umenneskelig sakte. Derfor vil man laste ned fra alternative steder og klikke på exe-fila for å kjøre patchen istedet. Det er ingen heksekunst eller hacking. Vi laster bare ned akkurat samme fila fra en annen nettside. joda..skjønner jo det hehe, men kan ikke huske at jeg noengang har opplevd at "det tok tid" liksom. Men men nok om det.. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Når du skal laste ned fra Patch 2.0 opp til 4.0 så tok Blizzard for meg 22timer. Tullut: Sjekka WoWwiki først uten mye hell, men fant til slutt en som så ut til å virke. Nå etter ett par småpatcher kommer denne feilmeldinga: The patch "enGB-hdfiles\Data\enGB\Credits.html" could not be applied. (Invalid source file size: expected 28219, actual 27939.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply) To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors. Hva gjør jeg? Enda en repair? Må jeg laste ned hele patch 2.0 til 4.0 på nytt fra en annen kilde? Endret 13. august 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Fikk samme problemet når den nyeste patchen skulle installeres. Launcheren kjørte hele patchen (siden den allerede var lasta ned) hver gang, og fikk samme feilmld som over. Eneste som hjalp var full reinstallering. Repair gjorde ingenting. Tror det er noen ingame-filer som er korrupte ellernoe. Fant lite svar på nettet. Endret 13. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
klozzmajor Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Kan du ikke laste ned fullversjonen av 4.0 i stedet for da? Har gjort det i noen tidligere patcher, å det har fungert bra:-) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Blizzards downloader er treg, men jeg bruker den fordi om for da slipper du masse problemer og styr. Går tregere, men du slipper problemer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Det der problemet kommer like mye med Blizz Downloader. Den laster bare ned exe-fila automatisk og kjører den. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Noen som vet hvor man kan se talents til Wotlk? Gjerne mages i dette tilfellet:) Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 www.mmo-champion.com Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 wotlk.wowhead.com Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Det der problemet kommer like mye med Blizz Downloader. Den laster bare ned exe-fila automatisk og kjører den. Jeg har aldri hatt problemer med blizzard downloader ihverfall... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 jeg kan virkelig ikke skjønne at blizzard ikke ser at rogue sin "stunlock" ikke er for bra... Man får jo ikke gjort noe som helst :/ Det gir jo en mye mer enn marginal fordel, kan kalle det "imba" og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 1v1 vil aldri være balanced, uansett 1v1 er bare duels ellers er det 1x5 eller 2v2, 3v3, 5v5. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Leamus i høyrehånda etter for mye spilling. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Nå har jeg tilogmed prøvd å kopiere en annen wowmappe over på Pcen min, men jeg får fortsatt feilmelding. Nå har jeg kjempet meg gjennom været og fått tak i ett par CDer så får vel prøve en full reinstall da. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Oppdater drivere. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Hvilke drivere? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Skjermdrivere. Verdt et forsøk Endret 13. august 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Leamus i høyrehånda etter for mye spilling. Tenker vi sier wanking jeg Edit: Hva synes folket om at en del buffs blir raidwide? Jeg for min del ser fordelen at min battle shout eller commanding shout applyer på alle og ikke bare min gruppe. Endret 13. august 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Faber Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 wtb wotlk beta key;/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå