Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er en stund siden jeg har gjort Ata'mal armaments daily questen, men nå tenkte jeg at jeg skulle gjøre den, komemr fram, dreper 2 stk, 2 drops, tenker fornøyd at her har de endre dropraten, men så har det gått 12-13 kills uten drops :thumbdown: crap quest :hrm:

 

Jeg gidder aldri å gjøre de. Gjør alle SSO questene på øyen, det gir meg litt over 100g og tar 40 min, ca. :wee:

Lenke til kommentar

Fant en tek på Keyclone nå

På gruppeleder spiller man med ffa loot

På alt setter man /assist name og /follow name macros opp

og binder disse til 2 knapper.

Setter opp fireball osv på 1-9 og volla

 

Trykk knappen for follow 1 gang , kommer til mobs trykk knappen for assist etter den er merket og fyr av 1-9

blir litt halveis da man bare bruker shadowbolt+fireball osv og ikke dots , mobs lever ikke så lenge

Så adder man mana for begge på en knapp mana for 1 og 1 på en andre knapper så er man igang.

 

Skal man bruke begge klassene med dots og alt blir det veldig hightech. Men ingen grunn til det da mobsa dør 50% så fort.

 

Bruker musa til å flytte meg og fjerner clone på WADS , flytte seg med tastaturet i clone gir trøbbel.

 

Noen som vet om/at Keyclone 1005% sikkert ikke er keylogger osv?

Evt warden sier det er haxx?

 

skulle gjerne ha tatt quest på ene så tok man den på alten også, mye bytting av skjermer for å ta/levere quest+selge til vendor osv.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke det der med å måtte downloade fra noe annet en blizzard sin greie. Jeg har aldri hatt problemer med å laste ned patcher via dem. Og enkelt er det også..bare å trykke på play så lastes ting ned osv...jo enklere jo bedre syntes nå jeg.

 

Personlig er jeg temmelig anti nerd-kommandolinje-programmerer-grensesnitt på programmer. Hater for alt i verden alt av linux og unix (selv om jeg bruker dette mye i jobben). Jeg vil rent filosofisk at det eneste som skiller meg og min bestemor fra å bruke et program er at jeg kan mer om selve sluttproduktet (og forøvrig også input-data) fra dette programmet enn min bestemor (som ikke har gått 6 år på universitetet som jeg).

 

La nerdene holde på med å programmere i hytt og vær (for vi trenger selvsagt folk som faktisk kan lage programmene også)...men pisk dem til å lage det dønn intuitivt for folk som ikke har peil på data.

 

Wow er utrooolig flinke på dette egentlig. enkelt og greit..gjør det tilgjengelig for massene. For det er ikke det at man er god å programmere som skal avgjøre om en spiller f.eks er en god tank, men hans faktiske kunnskap om klasser han spiller, samt fingerferdighet til en viss grad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...