Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Tror den koster 35g for training og 9g (?) for mount. Du kan kjøpe en annen mount dersom du er exalted med en av de andre byene. Selv liker jeg elekk mounten og skjønner ikke hvorfor så mange ikke vil ha den.

 

ok.

er vell Daranassus man må være exalted med da om man vill ha night elf mounten?

og hvordan skaffe rep med dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er fullt mulig, husker jeg så en 40 draenei ikke lenger etter TBC-release, han sa han hadde dinga exalted rundt 34 eller noe. Dette med normale metoder, man kan forresten bare levere inn wool, silk og kanskje mageweave i den levelen så funker ikke det heller.

 

...det var vel ikke meg du snakka med da? :p Jeg dinga exalted rundt den levelen på min draenei shaman :p

Lenke til kommentar

På min pala ordnet jeg exalted med darnassus på lvl 70. Jeg hadde allerede gjort alle quest i ashenvale, og gjorde alle questene i start området+ noen få quest i darkshore, så var exalteden i boks. grunnen til at jeg ikke kjører samme opplegget med elekk mounten er at jeg kan ingen av questene der, mens på Nightelf hadde jeg allerede lvl'et opp en til noen og 40 når jeg gjorde det så kunne alle questene der, og da er det mye lettere :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766

Folk legger Runic Spellthread ut på AH til 300g++ stk. Ingen som kjøper dem, men om du yeller ut eller spammer i trade, da er det fullt av folk som skal absolutt ned til 250g. :p Taper jo en del på det, men blir jo noe også da. :S Har lett for å gi opp jeg, så det blir vel til at jeg bare sier "ok, sold". ^^

Lenke til kommentar

Hahaha, angret smålig på at jeg droppet Engineering på warlocken når jeg hørte motorsykler kom i Wrath of the Lich King, men jeg fikk tilbake troen på at jeg gjorde noe riktig ved å rolle Tailoring nå:

 

s17kw1.jpg

 

Flyvende teppe. \o/

 

Ellers så er ''Elder'' tittelen noe jeg -skal- ha til druiden min uansett hva.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Hahaha, angret smålig på at jeg droppet Engineering på warlocken når jeg hørte motorsykler kom i Wrath of the Lich King, men jeg fikk tilbake troen på at jeg gjorde noe riktig ved å rolle Tailoring nå:

 

[*snip]http://img383.imageshack.us/img383/7876/s17kw1.jpg[/img]

 

Flyvende teppe. \o/

 

Ellers så er ''Elder'' tittelen noe jeg -skal- ha til druiden min uansett hva.

 

FLYGENDE TEPPE!? Woot. Det blir fett! :D

Lenke til kommentar
Hahaha, angret smålig på at jeg droppet Engineering på warlocken når jeg hørte motorsykler kom i Wrath of the Lich King, men jeg fikk tilbake troen på at jeg gjorde noe riktig ved å rolle Tailoring nå:

 

s17kw1.jpg

 

Flyvende teppe. \o/

 

Ellers så er ''Elder'' tittelen noe jeg -skal- ha til druiden min uansett hva.

Elder tittel? Where???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...