Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"The file "C:\Spill\World of Warcraft\WoW-2.4.2-enGB-patch.exe" appears to be corrupt. You may need to download this file again.

To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors."

 

Blah, har prøvd både repair og redownload... what to dooooo? =(

Lenke til kommentar

Glemt acc passordet mitt. Secret question er helt på jordet. "Street you grew up in?". Hva faen. Jeg vokste da aldri opp i noen gate, huset mitt har ikke noe gatenr heller :p

 

Nå står det at ingen acc er forbundet med mail adressen min. Rart. Den er jo fullstappet med blizzard newsletters...

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Du plukka sikkert bare et tullespm fordi du trodde du aldri ville få bruk for det..right back atcha!

 

Selveid er velleid ><

 

Glemt acc passordet mitt. Secret question er helt på jordet. "Street you grew up in?". Hva faen. Jeg vokste da aldri opp i noen gate, huset mitt har ikke noe gatenr heller :p

Da recruiter jeg deg...

 

Gjerne!

Lenke til kommentar

Har dere hatt problemer med Paid Character Transfers? I stad skulle jeg sende over min Priest til Ragnaros, og alt gikk fint... Fikk den "ACTION REQUIRED"-mailen som skulle validere min transfer... Men når jeg godtok Visa-detaljene o.l, fikk jeg 3 ganger på rad den samme Error'en. Øverst stod det "Payment denied." eller noe slikt, og under stod det "Read below why you were denied to process your transfer payment method." eller noe slikt (og det stod ingenting om det under)... Og nå må jeg vente 24 timer på å prøve igjen.. Og kontoen er ikke aktiv akkurat for øyeblikket, grunnet at jeg ikke har PC'en min, så kan ikke sjekke om den er på Ragnaros eller ikke...

 

Tror dere at den er overført eller ikke? Har sjekket inne på kontoen min, og den er ikke belastet. Kan jeg blir belastet flere ganger siden jeg prøvde 3 ganger på rad? :S

Endret av Folemonken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...