Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Der var min wow karriere over :) Solgte accounten og er klar for skikkelig skolearbeid til høsten :cry: Bedre å selge unna nå før WotLK og få litt cash for mangfoldige timers spilling.

 

Slutte FØR Wrath? :( Hadde vært bedre å teste Wrath først og så slutte imo... Men noen er kanskje ikke sterk nok.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Der var min wow karriere over :) Solgte accounten og er klar for skikkelig skolearbeid til høsten :cry: Bedre å selge unna nå før WotLK og få litt cash for mangfoldige timers spilling.

 

Slutte FØR Wrath? :( Hadde vært bedre å teste Wrath først og så slutte imo... Men noen er kanskje ikke sterk nok.. :p

 

Har uansett ikke bra nok nett her jeg bor nå (forbanna dritt at de ikke kan få ut finger'n og legge bedre telelinjer). Og jo, jeg er sterk nok, men når lysten på å spille ikke er der lengre er det bedre å selge før levelcapen økes :thumbup:

Lenke til kommentar
Det hjelper mye? Det viser jo bare at man er en lootwhore som ikke bryr seg om guilden :)

 

Ja, for det å gi den bua til en rogue er virkelig å bry seg om guilden...

 

Hva blir det neste? Warglaives kun til Warriors i stedet for Rogues? Da tenker jeg vi hadde hørt ramaskrik. :roll:

 

Det var jo nettopp det de gjorde, de brydde seg om guilden, de ga det til en som hadde hatt nærmere 100% raidattendence siden Karazhan. Jeg skjønner også hvorfor de ikke gav dem til en av hunterene etter de kun hadde vært medlemmer i 2-3 mnd.

 

Edit: Uansett er ikke dette noen som ikke er medlem av guilden bør bry seg det minste om.

Endret av Heart Break Kid
Lenke til kommentar

Er dritt lei WoW selv om dagen....har gjort det som er å gjøre og det er ikke noe mål og mening akkurat nå.

 

Men når WOTLK kommer så blir det Deathknight og store nye områder å utforske. Da kommer jeg til å bli sugd tilbake like gal som første dag jeg testa WoW...syke syke greier :p

Lenke til kommentar

De sier nå det er armory error^^

Vel i mgt får man en buff på den øya mage eller prest buff stacker ikke.

.........

Levler shaman nå, addet 35spell-20 sta ench på den grey legging jeg fikk i starten.

1shooter mobsa , maks 2 hvor det før var 5 shoots.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...