Folemonken Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Der var min wow karriere over Solgte accounten og er klar for skikkelig skolearbeid til høsten Bedre å selge unna nå før WotLK og få litt cash for mangfoldige timers spilling. Slutte FØR Wrath? Hadde vært bedre å teste Wrath først og så slutte imo... Men noen er kanskje ikke sterk nok.. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) "You are in warsong Gulch 5127" Wsg Weekends ftw. Endret 9. august 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 av en eller annen grunn så resetter ikke counteren på BG nummer seg.. vi har ca 20 AVer oppe, fra nummer 2115 til 2135. 5000 WSGer ville blitt oppunder 100000 folk det Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Der var min wow karriere over Solgte accounten og er klar for skikkelig skolearbeid til høsten Bedre å selge unna nå før WotLK og få litt cash for mangfoldige timers spilling. Slutte FØR Wrath? Hadde vært bedre å teste Wrath først og så slutte imo... Men noen er kanskje ikke sterk nok.. Har uansett ikke bra nok nett her jeg bor nå (forbanna dritt at de ikke kan få ut finger'n og legge bedre telelinjer). Og jo, jeg er sterk nok, men når lysten på å spille ikke er der lengre er det bedre å selge før levelcapen økes Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Det hjelper mye? Det viser jo bare at man er en lootwhore som ikke bryr seg om guilden Ja, for det å gi den bua til en rogue er virkelig å bry seg om guilden... Hva blir det neste? Warglaives kun til Warriors i stedet for Rogues? Da tenker jeg vi hadde hørt ramaskrik. Det var jo nettopp det de gjorde, de brydde seg om guilden, de ga det til en som hadde hatt nærmere 100% raidattendence siden Karazhan. Jeg skjønner også hvorfor de ikke gav dem til en av hunterene etter de kun hadde vært medlemmer i 2-3 mnd. Edit: Uansett er ikke dette noen som ikke er medlem av guilden bør bry seg det minste om. Endret 9. august 2008 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Du er lei NÅ, om et par måneder vil du angre. Edit: Den var ment til Emfren. Endret 9. august 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
B25S Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Du er lei NÅ, om et par måneder vil du angre. Jeg angret ikke. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Du kommer nok tilbake skal du se Er i naxxramas for første gang, det var digg! selv om vi akkurat wipa på four horsemen Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Har vert lei de siste 3-4 mnd. Uansett sa han som kjøpte accounten at jeg måtte ta kontakt om jeg skulle ønske å begynne igjen^^ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Er dritt lei WoW selv om dagen....har gjort det som er å gjøre og det er ikke noe mål og mening akkurat nå. Men når WOTLK kommer så blir det Deathknight og store nye områder å utforske. Da kommer jeg til å bli sugd tilbake like gal som første dag jeg testa WoW...syke syke greier Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, er i MT hero nå men en Mage som NEKTER å buffe. Faen for en idiot!!!!!1 Edit: Snek seg inn en G for mye der:P Endret 10. august 2008 av Hans-O Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Hvorfor nekter han? O.o Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 vetta da faen, han gir meg iallefall ingen buff, gå og legge seg kan han. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, er i MT hero nå men en Mage som NEKTER å buffe. Faen for en idiot!!!!!1 Edit: Snek seg inn en G for mye der:P Tabbe! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, er i MT hero nå men en Mage som NEKTER å buffe. Faen for en idiot!!!!!1 Edit: Snek seg inn en G for mye der:P Tabbe! Jepp Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Har nihilum disbanda eller ? Kungen: zero guild. http://armory.wow-europe.com/character-she...on&n=kungen Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 kanskje de ble så deprimerte etter å ha blitt rundeid av SK gaming i sunwell at de ga opp? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 http://armory.wow-europe.com/guild-info.xm...ihilium&p=1 disband sikkert ? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Kanskje de har gitt opp, eller så har de andre planer for Wotlk. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) De sier nå det er armory error^^ Vel i mgt får man en buff på den øya mage eller prest buff stacker ikke. ......... Levler shaman nå, addet 35spell-20 sta ench på den grey legging jeg fikk i starten. 1shooter mobsa , maks 2 hvor det før var 5 shoots. Endret 10. august 2008 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå