Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Må si jeg er JÆVLA skuffa, her møter jeg opp i Kargath kl 18:45 i håp om å få sikkret meg en MC spot, jeg er den eneste der. Så begynner folk å komme og jeg spør raid leaderen om jeg kan få en invite, "No, sry we are full" OMG WTF ROFL WAFFEL KEK? Så har jo faen meg den idioten av en raid leader heller invitert to noob warriors isteden for meg, fy faen for en sopp. Hvis det dropper Might helmet og/eller Obsidian Edged Blade ikveld kommer jeg til å bli forbanna.... faen altså...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Argh, så irriterende enkelte kan være. Her har vi gått fra 99% sikkert tap i AV (alle towers borte, allies holder på med vår nest siste graveyard), så snur alt seg når jeg kommer inn og vi driver dem helt tilbake, tar begge tårnene deres, og hva skjer så? Vanndar neste? Neida, folk hyler og skriker om at vi må ta alle graveyardene for å få max rep.

 

Så begynner halvparten å gå etter Vanndar, og den andre halvparten prøver å komme seg over broen for å ta den siste graveyarden. I mellomtiden blir alle våre graveyards plukket vekk nedover, og jammensanten klarer de ikke å ta tilbake sin egen base. Så var det helt tilbake igjen, og det ender med at alle står i vår egen base, og taper galant. Faens anus-ansikter.

 

Jaja, jeg ble honored og fikk +dmg-beltet og cloak. Det kunne vært verre.

 

Edit: sånn så det ut mot det som skulle være slutten.. grrr.

post-5643-1139873441_thumb.jpg

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Kjenner følelsen, jeg har gitt opp AV helt...

Sist jeg tapte hadde vi riders, lokholar, alle 3 "windriders" og knust begge tårna deres.

 

Er også morsomt å se at mens det tar 3 timer å ta alliance-tårna så kan alliance exploite og ta våre på 5min om de først vil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kjenner en som spiller på en 10 dagers trail nå, er nesten lvl 20 og har 8 dager igjen. Så hvis han kjøper hele spillet, kan han fortsette på den characteren da?

Lenke til kommentar

Kjenner til AV-maset der oppe jeg og.

 

På FW kalles det en bug om Alliance vinner.

Og det skjer så sjelden.

 

 

Vi hadde en fancy en her for et par dager siden.

Vi var helt inne i basen til hordene og hadde 19 fler spillere enn dem, nesten alle graveyards, knust et tårn, ivus - treet som dør veldig lett og lar seg lett forstyrre av den minste kanin, hadde en windrider som egentlig aldri kom seg fram og bare fløy rundt lenger bak og hadde det moro med en horde, og så helt uten videre tok hordes iceblood og hele opplegget ramla sammen og folk trakk seg tilbake, fordi stoneheart ble angrepet, and thus the Alliance lost AV on FW nok en gang :(

 

Men ble i det minste revered og "bare" 19.500 rep igjen til exalted, tuf, don julio og mount.

må vel begynne å spare penger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...