royale Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Må si jeg er JÆVLA skuffa, her møter jeg opp i Kargath kl 18:45 i håp om å få sikkret meg en MC spot, jeg er den eneste der. Så begynner folk å komme og jeg spør raid leaderen om jeg kan få en invite, "No, sry we are full" OMG WTF ROFL WAFFEL KEK? Så har jo faen meg den idioten av en raid leader heller invitert to noob warriors isteden for meg, fy faen for en sopp. Hvis det dropper Might helmet og/eller Obsidian Edged Blade ikveld kommer jeg til å bli forbanna.... faen altså... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Det er sånn ZG-enchant. Mer info her. Edit: feil link 5598632[/snapback] kan man gjøre det flere ganger? En til nemesis hjelm og en annen til panties 5599165[/snapback] Sikkert ikke, men lurer på det samme..... Edit: Digg Endret 13. februar 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det er sånn ZG-enchant. Mer info her. Edit: feil link 5598632[/snapback] kan man gjøre det flere ganger? En til nemesis hjelm og en annen til panties 5599165[/snapback] Sikkert ikke, men lurer på det samme..... 5599320[/snapback] Man kan gjøre det flere ganger ja Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Argh, så irriterende enkelte kan være. Her har vi gått fra 99% sikkert tap i AV (alle towers borte, allies holder på med vår nest siste graveyard), så snur alt seg når jeg kommer inn og vi driver dem helt tilbake, tar begge tårnene deres, og hva skjer så? Vanndar neste? Neida, folk hyler og skriker om at vi må ta alle graveyardene for å få max rep. Så begynner halvparten å gå etter Vanndar, og den andre halvparten prøver å komme seg over broen for å ta den siste graveyarden. I mellomtiden blir alle våre graveyards plukket vekk nedover, og jammensanten klarer de ikke å ta tilbake sin egen base. Så var det helt tilbake igjen, og det ender med at alle står i vår egen base, og taper galant. Faens anus-ansikter. Jaja, jeg ble honored og fikk +dmg-beltet og cloak. Det kunne vært verre. Edit: sånn så det ut mot det som skulle være slutten.. grrr. Endret 13. februar 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kjenner følelsen, jeg har gitt opp AV helt... Sist jeg tapte hadde vi riders, lokholar, alle 3 "windriders" og knust begge tårna deres. Er også morsomt å se at mens det tar 3 timer å ta alliance-tårna så kan alliance exploite og ta våre på 5min om de først vil. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Å fy faen så glad jeg er for å være exhalted i AV. Det dere to over skriver kjenner jeg meg alt for godt igjen i.. Har ikke vært der på en måned nå, lovet meg selv aldri mer av etter jeg fikk itemsa derfra.. Samme historie på BL, random horde = tap i AV 98% av kampene. Huff Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kjenner en som spiller på en 10 dagers trail nå, er nesten lvl 20 og har 8 dager igjen. Så hvis han kjøper hele spillet, kan han fortsette på den characteren da? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 jepp:)han kan det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kjenner til AV-maset der oppe jeg og. På FW kalles det en bug om Alliance vinner. Og det skjer så sjelden. Vi hadde en fancy en her for et par dager siden. Vi var helt inne i basen til hordene og hadde 19 fler spillere enn dem, nesten alle graveyards, knust et tårn, ivus - treet som dør veldig lett og lar seg lett forstyrre av den minste kanin, hadde en windrider som egentlig aldri kom seg fram og bare fløy rundt lenger bak og hadde det moro med en horde, og så helt uten videre tok hordes iceblood og hele opplegget ramla sammen og folk trakk seg tilbake, fordi stoneheart ble angrepet, and thus the Alliance lost AV on FW nok en gang Men ble i det minste revered og "bare" 19.500 rep igjen til exalted, tuf, don julio og mount. må vel begynne å spare penger Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Samme historie på BL, random horde = tap i AV 98% av kampene. 5601805[/snapback] Nja, vi vinner stort sett hele tiden. Av og til kommer Method-guttene/jentene (Ashkandier i bøtter og spann, samt healere som healer og får hjelp om noen prøver seg på dem) og buser inn i hovedbasen vår, men sånn går det vel alltid når noen organiserer seg litt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Skal jeg virkelig starte og spille WOW igjen ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Bah, hva er det for et spørsmål. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Men jeg har jo akkurat klart å kommet meg over avhengigheten! Måtte installere på nytt Jaja, første gang jeg bruker wow platene mine... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 damn, hvordan skaffer man libram of focus greia for alliance? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Drar i DM, slik som horde må gjøre? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Drar i DM, slik som horde må gjøre? 5603558[/snapback] joa, men sto at man måtte gjøre et quest, men må alliance det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 snakker om prequest, elven legends eller no må horde for å få tilgang på libramen etter den begrensede kunnskapen jeg sitter inne med. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Libram of focus dropper uten noen prequest, hvis det er det du tenker på. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 neineinei "noen" sier at man må ha gjort elven legends for å i det hele tatt få mulighet til å levere libram of focus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå