øl_i_tastaturet Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Jeg hadde tatt /leaveguild asap om jeg var hunteren. Makan til ape-tull. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Kan noen forklare dette?Legendary bow dropper og guildet (ikke mitt) gir den til en rouge mens hunteren har en vanlig epic. Velkommen etter. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 http://wow.zuggaming.com/2008/06/20/how-to-lower-wow-ping/ Den funka som faen, gikk fra 250ish ms og ned til 130 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 http://wow.zuggaming.com/2008/06/20/how-to-lower-wow-ping/ Den funka som faen, gikk fra 250ish ms og ned til 130 "Velkommen etter" Den funket ikke for meg, men jeg ligger på 130 fra før ca. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Brukt den jeg også, og funka godt hos meg. Gikk fra ca. 100-200 ms ned til ca. 25-40 ms. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Jeg hadde tatt /leaveguild asap om jeg var hunteren. Makan til ape-tull. Det hjelper mye? Det viser jo bare at man er en lootwhore som ikke bryr seg om guilden Endret 8. august 2008 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Klart, det er surt - spesielt så nærme expansion. Men han/de får vel den neste som dropper. Ville ikke laget guild drama ut av dét. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Uansett så ser man jo hvor mye oppmerksomhet den guilden får for det de gjorde.. All PR is good PR Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Ja, i så henseende var det jo nyttig; e-fame takker man ikke nei til, spesielt ikke i Azeroth. Attack of the bedreviters. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Jeg hadde tatt /leaveguild asap om jeg var hunteren. Makan til ape-tull. Det hjelper mye? Det viser jo bare at man er en lootwhore som ikke bryr seg om guilden Du har feilet totalt værtfall. Er ikke snakk om å være lootwhore vet du. Er snakk om prinsipper. Ranged weapons går til huntere fremfor en rogue som overhodet ikke har bruk for den bua. Rettferdighet er noe man lærer på barnehagenivå. Men er tydeligvis ikke alle som har kommet dit enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Hvem bryr seg om hunters anyway. Blizzard satt ikke "Hunter only" på bowen fordi de vet at hunters vil ha alle våpen, så nå skal alle andre få lov til å ta våpen fra hunters så de får se hvordan det føles Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hvem bryr seg om hunters anyway. Blizzard satt ikke "Hunter only" på bowen fordi de vet at hunters vil ha alle våpen, så nå skal alle andre få lov til å ta våpen fra hunters så de får se hvordan det føles "Ok" ...anyways Magni Bronzebeard to 10% Endret 9. august 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Det hjelper mye? Det viser jo bare at man er en lootwhore som ikke bryr seg om guilden Ja, for det å gi den bua til en rogue er virkelig å bry seg om guilden... Hva blir det neste? Warglaives kun til Warriors i stedet for Rogues? Da tenker jeg vi hadde hørt ramaskrik. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Kanskje rougen hadde mest dkp, det er jo det dkp er til , skall fornuft overgå dkp så er jo hele grunnlaget for dkp borte. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Det hjelper mye? Det viser jo bare at man er en lootwhore som ikke bryr seg om guilden Ja, for det å gi den bua til en rogue er virkelig å bry seg om guilden... Hva blir det neste? Warglaives kun til Warriors i stedet for Rogues? Da tenker jeg vi hadde hørt ramaskrik. tbc content er vunnet, gear er nå kun for showoff. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Mange? Mente 90% >.< Var litt trøtt der og da. Det spawner helt sinnsykt mye vakter der så er vanskelig å få noe som helst kontroll. Vi var 11 stk. Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Der var min wow karriere over Solgte accounten og er klar for skikkelig skolearbeid til høsten Bedre å selge unna nå før WotLK og få litt cash for mangfoldige timers spilling. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Der var min wow karriere over Solgte accounten og er klar for skikkelig skolearbeid til høsten Bedre å selge unna nå før WotLK og få litt cash for mangfoldige timers spilling. Ønsker deg velkommen tilbake om 2 uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå