Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hadde det ikke vært billigere med tanke på ban å bare stille seg opp.

Da kunne ikke blizzard ha sakt noe.

 

Tok noen runder pvp for OL looten.

 

Jeg er pala 370res bubble og trinket på cd så kommer en rouge som har 2 epic våpen og resten ser grønt ut og stunnlocker meg til døden intreffer. Nerf?

 

---------

I AV rir 10 allys og møter 1 horde mage.

Alle stopper opp og ./lol

Så fryser magen alle og pvptrinketene blir poppet med en ny ./lol

Så fryser magen alle igjen og spammer arcane explotion og eier alle 10 ><

 

--

Så kommer en shaman og fyrer av 6000dps lighteningbolts eller hva det er.

Så neste på 5000 og eier alle fulgt av nerf shammy /bg spam

 

Må ha vert en pve shammy med 2200 spelldmg.

 

shammycb2.jpg

 

 

Du må være den eneste som klager over at shamans trenger nerf i pvp :S

En shaman står på gresset så ser på en kamp av 20 spillere

Cast Cast Cast 6-8 sec så har han alene tatt ut 10 spillere

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
This account has recently been identified as being involved in actions deemed inappropriate for World of Warcraft. This conclusion was reached based on the results of a thorough investigation and therefore, the following account warning has been issued:

 

Account Name: XXXXX

Type of Violation: PvP Arena/Battleground Exploitation

Details of Incident: Exploitation of PvP Battlegrounds and the honor system

Consequences for Account: Account suspended for 24 hours (1 day)

 

Det latterlige er at jeg aldri har brukt bots, exploits eller noe som helst.

Det jeg er skyldig i, er å spille battleground i et par timer til halv seks på morgenen.

 

Latterlig? Ja.

Lenke til kommentar

Jeg har også blitt bannet for ting jeg ikke har gjort, blizzards warden er litt hyper.

Selv om det er noen som har sladret til GM så må gm finne bevis.

Ingen ban uten 100% bevis så ett eller annet sted må det ha gått galt.

Endret av War
Lenke til kommentar
Jeg har også blitt bannet for ting jeg ikke har gjort, blizzards warden er litt hyper.

Selv om det er noen som har sladret til GM så må gm finne bevis.

Ingen ban uten 100% bevis så ett eller annet sted må det ha gått galt.

 

Nåja, er mange som har klaget på urettmessig ban her på forumet som er blandt de som prater mest om exploits, private servere, kontosalg osv osv osv. Så jeg er ikke dønn overbevist. Jeg kjenner _mange_ spillere som aldri har brutt reglene og heller aldri fått noen reaksjon fra Blizzard så jeg tviler på at de slenger ut ban i hytt og pine.

Lenke til kommentar

Så du påstår at jeg har brukt exploits/bots?

 

Edit: Det hadde i så fall vært en utrolig latterlig påstand.

 

Blizzard har blitt så overpågående angående straffing av brukere som botter ol. at det går utover de som ikke gjør det. Det har skjedd meg to ganger allerede. Den ene gangen var jeg ikke engang i battlegrounds, men jeg fikk warning fordet.

Endret av Bjørshol
Lenke til kommentar

Første bannen var da jeg fikk wow i gave av en kompis.

La inn wow og startet en druid løp rundt i melee og moonfiret mobsa og brukte 7 mnd på lvl 51 , visste ikke at det fantes addons en gang.

Og bANG- bAN 3dje parts programmvare >< hva da? windows xp? officepakka? Aldri fått noen grunn.

 

Andre gang med en ny account, levlet druid igjen og drev bare på ah i flere mnd etter at jeg fikk startkapital fra jordan og 2 andre epics boe. Endte opp med nesten 6000g og noen ble sjalu og prøvde med en spansk en til GM om at jeg hadde stjålet eller kjøpt pengene.

Den kontoen fikk jeg tilbake etter at gm hadde sjekket infoen.

 

Tredje gang var det også pga 3dje parts software og da viste det seg at warden hadde kicket på en rootkit som lå på pcen siden jeg hadde spillt av en radiohead cd fra sony>< Sendte infor til blizzard og de ga tilbake kontoen og oppgraderte warden.

(og ga de spillerene de hadde bannet for samme grunn tilbake kontoen)

 

Spiller lovlig som snekkern og ender bare opp i trøbbel.

Ble også hacket etter å ha reinstallert og oppdatert vista på en ny pc. Scannet og ren brukte jeg IE til å legge inn FF med.

Gikk til wow siden og byttet passord på kontoen.

Spillte 1 time og logget av.

Neste dag alt gear borte , ingen addons brukt ikke cære på nett uten om blizzard sin side 1 gang.

Hvordan i huleste han noen vite passordet.

Endret av War
Lenke til kommentar
En shaman står på gresset så ser på en kamp av 20 spillere

Cast Cast Cast 6-8 sec så har han alene tatt ut 10 spillere

 

Om shamans får sta alene å caste har de bra damage ja, men det skjer jo bare i enkelte bg's ett fåtall ganger. I arena er ele shaman noe av det letteste å plukke ned, siden de bare har en reell magic shcool, ikke noe cc osv

 

Jeg spiller ele shaman og er meget fornøyd med pve siden, men i pvp er det en av de aller dårligste classene/speccet,med unntak kanskje i 5vs5, hvor ele funker greit.

Lenke til kommentar
En kan bare tenke seg til hvor mange tvilsomme linker War er innom daglig.

Pcen min nei, curse og ctmod, tankspot og thoot så er det vel ikke annet på denne pcen.

Inken bank ingen news, multiboxer og vil ikke ha alle acc banned av noen keyloggers.

 

Da burde du vel kutte ut å gå til sider som curse og thottbot, og ikke bruke internet explorer...

Regner ikke curse som trygg men siden millioner bruker den regenr jeg med at man får advarsel

og ikke ban om det kommer noe snusk der, dem kan jo ikke banne alle 11mill.

 

Eneste jeg bruker IE til er å laste ned FF

Endret av War
Lenke til kommentar
En kan bare tenke seg til hvor mange tvilsomme linker War er innom daglig.

Pcen min nei, curse og ctmod, tankspot og thoot så er det vel ikke annet på denne pcen.

Inken bank ingen news, multiboxer og vil ikke ha alle acc banned av noen keyloggers.

 

Da burde du vel kutte ut å gå til sider som curse og thottbot, og ikke bruke internet explorer...

Lenke til kommentar
Hvordan er det egentlig nye arenagreiene funker ang team og personal rating?

 

hvis jeg f.eks joiner et team med 1800 rating og spiller med en som har 1800 personal, vi vi møte 1500 rated folk, eller midt i mellom rated folk?

 

Jeg tror det fungerer slik at dere møter 1500-ratede folk til du er mindre enn 150 ifra team rating, og at dere møter folk likt team rating etter at det har skjedd. Er dog usikker, er ikke noe midt imellom greier iallefall.

 

Men vær obs: Dere mister -mye- rating om team rating er 1800 og dere taper mot 1500-folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...