Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hvis man allerede har Sunwell på farm status så er det vel ikke det altfor store problemet at en rogue får bowen? Han har vært lojal og blir belønnet for det. Det er ikke akkurat som om det kommer noe spennende de trenger å progresse i før expansion kommer. Sure, hunters får mye mer ut av bowen, men om man er ny kan man ikke forvente å bare komme inn å få en legandary når guild DPSen er god nok fra før og Bowen blir mer som en reward til folk som viser sin lojalitet til guilden.

 

Jepp. Men jeg tror grunnen til at mange synes dette er så utrolig dumt er når de bare tenker på det faktum at de ga en legendarisk bow til en Rogue over en Hunter... Men hvis man tenker på det rundt, at de faktisk hadde Sunwell på farm, er det ingen stor ting.

 

Pent for Roguen som har 3 Legendaries. :p Legendaries er det "nye epic".

 

Må også legge til at jeg synes det å gi den til Roguen pga han hadde vært lenger i guilden er et ganske dårlig argument. Han har double Warglavies. Noen ville trodd det var nok godtgjørelse, no?

Endret av Folemonken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt å begynne med wow igjen etter 2-3 måneders pause noen som hadde gidde å fortelle meg kort(langt vis du gidder) om hvordan ting har utviklet seg? Hva jeg burde være ops på hvilken instance som er piece of cake og hvor langt topp guilden er? Er det fortsatt godt liv i Wow miljøet? Føler det var litt tamt når jeg sluttet veldig mange i guilden som snakka om at de skulle begynne med Aoc osv.

 

Har mining på 375 og skinning på 352 trenger litt hjelp og tips med dette husker når jeg sluttet at når jeg ble level 70 skulle jeg bytte Skinning men en annet proffesion som jeg vistnok kunne tjene veldig mye på men husker ikke hvilken.

 

Har ca. 2554 gull på Characteren min som er lvl 65 hvor lang tid vil det ta meg å få grinded til Epic flying mount i level 70 da? Og hva burde jeg grinde, burde jeg bare gjøre dailys(?)? I så fall hvor?

Lenke til kommentar
Den kommer bedre ut i dps spreadsheet enn blade of life's inevitability ihvertfall. Med god margin.

 

Er beste stat-stick ja for rogues ja, men er snakk om minimal dps-oppgradering over Twins bow/trash thrown i forhold til hva en hunter ville fått. Er ikke snakk om noe annet enn lootwhoring på høyeste nivå dette, selv maintanks som tar offhand-glaives før andre er bedre.

Lenke til kommentar

En dag jeg logga på wow var talla på hp og mana blitt bittesmå og tynn.

før var dem klare store og hvite. Jeg prøvde å slette wtf og alt det, same reinstalere cosmos_win addon. men til ingen nytte. Noen som vet hvordan jeg kan få fixa dette uten å innstalere flere addons?

post-75448-1218148453.jpg

Lenke til kommentar
En dag jeg logga på wow var talla på hp og mana blitt bittesmå og tynn.

før var dem klare store og hvite. Jeg prøvde å slette wtf og alt det, same reinstalere cosmos_win addon. men til ingen nytte. Noen som vet hvordan jeg kan få fixa dette uten å innstalere flere addons?

 

Der har du problemet. Cosmos er noe av det aller verste innen addons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...