Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=1&sid=1#18

 

The current Badges of Justice should still be obtainable via level 70 heroic dungeons after Wrath of the Lich King launches but only used for level 70 gear. We currently plan to continue with a badge type of system, but new ones will drop in Wrath of the Lich King.

 

Bare å bruke opp badges med andre ord, ingen vits å spare de til 80.

Lenke til kommentar
Har engeneering og 280 mount, mekket mote extractor for 1 dag siden og siden jeg spiller om natten har jeg skyene for meg selv.

 

43min i går = 16,4 primal shadow som selger for 33g pr stk.

 

Over 600g timen det hvor 59 min er på mounten og ingen quest gjort eller mobs drept.

 

 

Raidet er fullt og man er utenfor i 5 timer, kan jo tjene 3000g mens de andre wiper for 300.

 

Man kan jo si det er ustabilt eller flaks men nå har jeg farmet nag og har 7 primal air på 33 min

Haha, skjønner ikke hvorfor jeg har kastet bort min tid på dailies. Fløy meg en tur rundt i nagrand. har både engineering og mining på den, så jeg fløy litt over alt. Sikkert tjent over 300 g på den lille stunda jeg fløy rundt

Lenke til kommentar

Etter 1 års pause tenkte jeg at WoW var klar for PC-en igjen.

 

Men nå har det seg slik at PC-en klikka (blåskjerm) da jeg hadde satt inn CD 4 og 5.

 

Finnes det en måte å få installeringsprogrammet til å vite at CD 1, 2 og 3 er ferdig innlagt på PC-en, for så å fortsette med installasjonen der jeg slapp?

 

Har akkurat med diskplass til en WoW-installasjon pluss litt til, så før jeg kan starte med CD 1 igjen må jeg også slette de ferdig installerte CD 1, 2 og 3 som nå ligger på maskina. (3.66 GB)

 

En måte å unngå dette på?

 

Har en treg PC.

 

På forhånd - tusen takk! :)

 

Da slettet jeg, og venter enda en time på at den skal bli ferdig. Sukk...

Endret av Neautiful
Lenke til kommentar

Tok gruul idag for badges, tanken fikk ikke rage 10% 0% 10% 0%

Kjipt å måtte sitte å vente på 10 grows for å kunne dpse.

 

Hvordan klarer guilds å 10manne gruul? tanke halvt naken?

 

Til og med 5man gruul med rougetank er gjort ><

Endret av War
Lenke til kommentar
Har engeneering og 280 mount, mekket mote extractor for 1 dag siden og siden jeg spiller om natten har jeg skyene for meg selv.

 

43min i går = 16,4 primal shadow som selger for 33g pr stk.

 

Over 600g timen det hvor 59 min er på mounten og ingen quest gjort eller mobs drept.

 

 

Raidet er fullt og man er utenfor i 5 timer, kan jo tjene 3000g mens de andre wiper for 300.

 

Man kan jo si det er ustabilt eller flaks men nå har jeg farmet nag og har 7 primal air på 33 min

 

Veldig enig i den. Mote-extractor var priceless på serveren til alle fant ut at engi var omgwtfbbq. Nagrand er renska for clouds no stort sett. Zanga og SMW gir fremdeles enda litt. "Alt var så mye bedre før, jamre jamre" ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...