Kiruk Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Enten bruke de på TBC gear, eller på gems som du selger for å samle opp litt cash før Wotlk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hvorfor spare dem? Det gearet blir uansett irrelevant i 80 dungeons. det kommer vell nytt gear man kan kjøpe for badges på lvl 80? da hadde det kansje vert greit og spart dem. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=1&sid=1#18 The current Badges of Justice should still be obtainable via level 70 heroic dungeons after Wrath of the Lich King launches but only used for level 70 gear. We currently plan to continue with a badge type of system, but new ones will drop in Wrath of the Lich King. Bare å bruke opp badges med andre ord, ingen vits å spare de til 80. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Men ikke for samme type badges. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jepp, hadde ikke sjekket det, men regnet det som ganske åpenbart at de ikke kan brukes på 80 gear. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har engeneering og 280 mount, mekket mote extractor for 1 dag siden og siden jeg spiller om natten har jeg skyene for meg selv. 43min i går = 16,4 primal shadow som selger for 33g pr stk. Over 600g timen det hvor 59 min er på mounten og ingen quest gjort eller mobs drept. Raidet er fullt og man er utenfor i 5 timer, kan jo tjene 3000g mens de andre wiper for 300. Man kan jo si det er ustabilt eller flaks men nå har jeg farmet nag og har 7 primal air på 33 min Haha, skjønner ikke hvorfor jeg har kastet bort min tid på dailies. Fløy meg en tur rundt i nagrand. har både engineering og mining på den, så jeg fløy litt over alt. Sikkert tjent over 300 g på den lille stunda jeg fløy rundt Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Etter 1 års pause tenkte jeg at WoW var klar for PC-en igjen. Men nå har det seg slik at PC-en klikka (blåskjerm) da jeg hadde satt inn CD 4 og 5. Finnes det en måte å få installeringsprogrammet til å vite at CD 1, 2 og 3 er ferdig innlagt på PC-en, for så å fortsette med installasjonen der jeg slapp? Har akkurat med diskplass til en WoW-installasjon pluss litt til, så før jeg kan starte med CD 1 igjen må jeg også slette de ferdig installerte CD 1, 2 og 3 som nå ligger på maskina. (3.66 GB) En måte å unngå dette på? Har en treg PC. På forhånd - tusen takk! Da slettet jeg, og venter enda en time på at den skal bli ferdig. Sukk... Endret 6. august 2008 av Neautiful Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) fikk plutselig lyst til og starte en ny char, en draenei priest. har tenkt og være healer. men hvordan skal eg spece fra starten? er det vanskelig og levle som healer? Endret 6. august 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Aldri spilt priest så langt, men jeg ville ha gått Shadow all the way. Hvis ikke du har lyst til å gå masse instances da. De tar alltid lett med en prest. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Heale som shadow er lett fra 1-70, så gå fullt shadow. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ja ok starta netopp, lvl 3. ser frem til dette! Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 vil arena points, honor og marks opptjent på lvl 70 kunne brukes på lvl 80? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noen som har peiling på om gemcutin er vanskelig eller dyrt å levle? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Tror ikke det er så alt for dyrt, og jeg tjente rått på det da jeg prøvde det på min low lvl priest. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Tror ikke det er så alt for dyrt, og jeg tjente rått på det da jeg prøvde det på min low lvl priest. ok, og er vell mining man bør ha i tilleg da? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ja, jeg ville ihvertfall gått for det. Så sant du ikke kan selge herbs/leather for mer og kjøpe billig ore. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Tok gruul idag for badges, tanken fikk ikke rage 10% 0% 10% 0% Kjipt å måtte sitte å vente på 10 grows for å kunne dpse. Hvordan klarer guilds å 10manne gruul? tanke halvt naken? Til og med 5man gruul med rougetank er gjort >< Endret 6. august 2008 av War Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har engeneering og 280 mount, mekket mote extractor for 1 dag siden og siden jeg spiller om natten har jeg skyene for meg selv. 43min i går = 16,4 primal shadow som selger for 33g pr stk. Over 600g timen det hvor 59 min er på mounten og ingen quest gjort eller mobs drept. Raidet er fullt og man er utenfor i 5 timer, kan jo tjene 3000g mens de andre wiper for 300. Man kan jo si det er ustabilt eller flaks men nå har jeg farmet nag og har 7 primal air på 33 min Veldig enig i den. Mote-extractor var priceless på serveren til alle fant ut at engi var omgwtfbbq. Nagrand er renska for clouds no stort sett. Zanga og SMW gir fremdeles enda litt. "Alt var så mye bedre før, jamre jamre" ^^ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noen som har sett dette? Vet ikke om det har vært linket før, men det var en ganske morsom lesning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå