Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo, men den gangen var mounten dyr. Mounten er ikke dyr lenger nå hvor du kan tjene 5k på noen dager.

hehe true that, har farmet mens jeg har vært i BG køer i en uke nå og drept trærene i skettis på natt-tid, og solgte alt for 4k g idag =D

Fatter ikke folk som ikke har Epic flying som har spilt siden BC release ><

Lenke til kommentar

Min grunn til å ikke ha epic flyer: Har ikke hatt behov for det. Jeg beveger meg knapt uttafor shatt/if bortsett fra når jeg instancer på priesten, og de andre karakterene mine er for lav level til å ha mount. Gidder ikke kjøpe/selge ting på ah for mer enn at jeg har råd til respecs et par gang i uka, samt consumables til raids, og litt pimping av alts.

Hadde det når jeg spilte på en kompis sin paladin (over et halvår, før han solgte kontoen), og kan ikke si jeg brukte den mye da heller. Eneste gangen jeg aktivit brukte mounten istede for å bruke griffin, var når jeg levla mining.

Kommer dog til å spare opp golds til de karakterene som er 70 før WotLK så jeg har epic flyer på de, i allefall hvis det trengs for å få en eventuell ny type mount i Northrend.

Lenke til kommentar

Har du prøvd epic flying godtar du ikke 60% speed mer.

Jeg blir faktisk litt småirritert på folk som dusker etter i sneglefart når vi skal ut å gjøre ting sammen.

Hvis man ikke kaster bort alt gull på ah eller hva det måtte være så har ALLE 5000 gull hvis de har questet seg til lvl 70.

Endret av beerlover
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...