faldmo Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 og fps på den der ville ikke vært nice at all Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Der kræsja misery battlegroup Endret 4. august 2008 av Dernel Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Cyclone også : < Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Er det noen som har hørt noe mer om at de skulle senke prisen på epic flying? Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Hvis de skal det, så må det vel skje i en av de nærmeste patchene? Er ikke så kjent med hvordan det var pre-TBC, men senket de ikke også prisen på epic land mount like før TBC releasen også? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Jo, men den gangen var mounten dyr. Mounten er ikke dyr lenger nå hvor du kan tjene 5k på noen dager. Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Jo, men den gangen var mounten dyr. Mounten er ikke dyr lenger nå hvor du kan tjene 5k på noen dager. Touché Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Edit: bummer, post kan slettes. Endret 5. august 2008 av guttorm Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Jo, men den gangen var mounten dyr. Mounten er ikke dyr lenger nå hvor du kan tjene 5k på noen dager. hehe true that, har farmet mens jeg har vært i BG køer i en uke nå og drept trærene i skettis på natt-tid, og solgte alt for 4k g idag =D Fatter ikke folk som ikke har Epic flying som har spilt siden BC release >< Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Ga opp epic flying etterhvert..ble ganske lei hele WoW etterhvert..nå har det tatt seg litt opp igjen, men jeg spiller aldri med 70-charene lengre. Det er liksom ingen vits før WOTLK, føler jeg. Morsommere å levele nye. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Min grunn til å ikke ha epic flyer: Har ikke hatt behov for det. Jeg beveger meg knapt uttafor shatt/if bortsett fra når jeg instancer på priesten, og de andre karakterene mine er for lav level til å ha mount. Gidder ikke kjøpe/selge ting på ah for mer enn at jeg har råd til respecs et par gang i uka, samt consumables til raids, og litt pimping av alts. Hadde det når jeg spilte på en kompis sin paladin (over et halvår, før han solgte kontoen), og kan ikke si jeg brukte den mye da heller. Eneste gangen jeg aktivit brukte mounten istede for å bruke griffin, var når jeg levla mining. Kommer dog til å spare opp golds til de karakterene som er 70 før WotLK så jeg har epic flyer på de, i allefall hvis det trengs for å få en eventuell ny type mount i Northrend. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Wow er i mine øyne uspillbart uten epic vanlig mount og epic fly. Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Også skal det nevnes at det er MYE deiligere å fly i 280 % speed istedet for crappy 60 %... Første gang jeg brukte min epic flying mount var det en av de diggeste følelsene jeg har hatt i WoW Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Akkurat begynt å levle en belf lock på samme serveren som jeg har en ally 70 hunter med bt/mh guild. Tydeligvis lekket at jeg spiller opp en horde på samme serveren og guildies er ute for å finne meg...dette kan bli spennende. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Kom akkurat over 2k gull igjen, tror nesten jeg skal farme leather til 5k jeg altså Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Er serverne nede? Skulle bare innpå for å sjekke noe men blir sittendes fast på innlogging hver gang Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Er serverne nede? Skulle bare innpå for å sjekke noe men blir sittendes fast på innlogging hver gang Jeg kom rett inn. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Har du prøvd epic flying godtar du ikke 60% speed mer. Jeg blir faktisk litt småirritert på folk som dusker etter i sneglefart når vi skal ut å gjøre ting sammen. Hvis man ikke kaster bort alt gull på ah eller hva det måtte være så har ALLE 5000 gull hvis de har questet seg til lvl 70. Endret 5. august 2008 av beerlover Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Piss off, jeg hadde ikke i nærheten av 5000G ever, selv etter ett år som lvl 70. Folk er forskjellige og spiller forskjellig. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Det er ikke noe problem om du ikke har 5k og heller ikke noe problem om du ikke har epic mounten. Bare kom ikke og påstå at den er dyr for det er den ikke lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå