Lurvefranzen Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Haha, sitter i SL heroic nå, med en ufattelig god pala- tank. Så det vi gjør er egentlig bare å AoE hele greien. Kos. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 PSV: så du vil gjerne ha med en Elemental Shaman? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Jeg har en greit gearet prot pala, og ele shammies rettogslett eier 5mans når di har en pala som tanker. Prøv en gruppe med prot pala, 3x ele shammies og en holy priest engang... who needs CC? Botanica er insane da. MC på på en av di mobsene i begynnelsen som gir en buff med 250spell dmg elns. Fint for threath og fint for dmg til shammiene. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Er en elemental shaman selv, og de fleste jeg grouper med elsker mine buffs og muligheten til å fungere som reserve healer om healeren dør. DPS er heller ikke noe problem, topper stort sett alle runs jeg er med i. Eneste negative jeg ser med det hele er mangelen på noe skikkelig CC unntatt å kite mobs hvis mulig mens resten plukker ned det som ikke er under CC. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ar&n=Kekish Endret 4. august 2008 av flakken Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Prot pally og 3 warlocks, du har ikke testet heroics skikkelig før du har gjort det =D Btw, 5x Skyfire Dimaond fra transmute! nice liten slump ekstra gull ^^ Endret 4. august 2008 av cake^ Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Warlocks har ikke den burst dpsen som ele shammies har. Ei heller alle di flotte buffsene som hjelper tanken. (spell dmg, agi++) Di har bittelitt bedre CC tho. Men som prot pally hater jeg unødvendig CC. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Minner meg om.. kom inn i 30+ warlock premade i AV her om dagen, det var rimelig artig. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Da tror jeg at jeg bare hadde lagt meg ned for å dø. Ikke mye vits å prøve på noe annet ihvertfall. Med mindre di var på min side, da hadde jeg bare løpt rundt som en kylling og ledd.... Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Warlocks har ikke den burst dpsen som ele shammies har. Ei heller alle di flotte buffsene som hjelper tanken. (spell dmg, agi++) Di har bittelitt bedre CC tho. Men som prot pally hater jeg unødvendig CC. AoE er vel helst stikkordet her, pulle 1-2 grupper, aoe - repeat Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Ja seff, tenkte ikke på den biten. Hmm lurer på hva som er mest effektivt. Chain lightning, lightning oveload og allt det der smeller godt. Ting dør rimelig fort for å si det sånn. Jeg vil fremdeles påstå 3x shammies>3x warlocks for 5mans. Shammies har masse buffs, warlocks nestne ingen i forhold. Edit: Kommer litt ann på palaen, jo mere han kan pulle jo mer effektive blir warlocksene. Endret 4. august 2008 av eXa Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Som paladin tank elsker jeg spesielt elemental shamans i 5-mans. Mulig +dmg-totem (med mindre vi har godt med melee, dvs 1 rogue/warrior), finfin burst-dps og chain lightning. CC er en vits, bruker jeg ikke. Warlocks er fine der mobs tåler litt og står i større grupper, les Shattered Halls. Shattered Halls er forresten moro som warlock og. Stakkars lille Tullut med 15% damage done. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Beta liker å sprette att og fram, og jeg blir bare mer og mer irritert for alle talent trees til warlock blir bare mer og mer fristende Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Er det imp. fear du sikler på eller? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 YEY! endelig nytt gamecard, skriver inn koden og:An error has occurred on this page sukk ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Er det imp. fear du sikler på eller? Imp. fear er greit nok, men hele affliction treet er nice for pvp, særlig med soul link, men de har forbedret destruction så mye at jeg vil gå det også. Men nå har de fikset metamorphis igjen sånn at man får tilbake hp/mana og det er sweet. Lenke til kommentar
Faber Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 tenk dere wow på den her;P hadde solgt invollene mine for den der lol Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Det praktiske 10:1- formatet Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Linka den der for flere måneder siden. Den er ikke ferdig utviklet. Tror jeg værtfall, så det vil være en del glitches på skjermen. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 ser ikke helt hvor praktisk det er til WoW, men CSS hadde det vært kos.. hvertfall hvis de lagde det med et software så man faktisk så siden sin i CS. Ikke bare forstrekt bilde :S Lenke til kommentar
Faber Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Linka den der for flere måneder siden. Den er ikke ferdig utviklet. Tror jeg værtfall, så det vil være en del glitches på skjermen. fant den på en gadgets side, var et videointervju der hvor han fra alienware sa at den skulle komme ut 2008:O, tar det med en klype salt og satser på tidlig 2009:P satser på at ferielønna blir stor nok^^ de skulle visstnok ha fjernet alt av bugs da:O gjenstår vel å se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå