Leoron Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Eller Felwood, for så å gå videre til Winterspring. Tror laptopen din vil dra wow helt fint. Lenke til kommentar
Logikk Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 takk for svar da er det bare å laste ned patcher. 2.4.2 lastes ned nå, den er jo på 1.1 gig! må ha skjedd mye siden sist jeg var innom Azeroth, men dette er vel for det meste Outland-ting. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 takk for svar da er det bare å laste ned patcher. 2.4.2 lastes ned nå, den er jo på 1.1 gig! må ha skjedd mye siden sist jeg var innom Azeroth, men dette er vel for det meste Outland-ting. Er en ny øy for level 70er i Azeroth da, Isle of Quel'Danas. Der har du ein 5man instance og et 25man raid og masse dailys. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Nå er jeg lei av å ha lite cash hele tiden mens jeg lvler. Så jeg har tenkt å benytte AH i stor grad. Spørsmålet er hvilke profs jeg skal ha. Har 120 Mining fra før, men droppa engineering og tok Skinning istedet. Den er foreløpig lvl 1. Jeg klarer ikke å finne ut om jeg skal ha Mining/herb eller Mining/skinning. Mining/herb er jo slit siden man ikke kan tracke begge delene samtidig. Er bare lvl 34 på karakteren så jeg driter i hva som er lønnsomt på lvl 70 og sånt..hvertfall foreløpig Eller herb/skinning...skins er jo superlett tilgjengelig, men kanskje ikke så lønnsomt å selge på AH pga det? Endret 3. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
kafan Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Hva slags klasse er du bytex ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Er Hunter. Men har ingen planer om å crafte ting til meg selv lengre. Det tjener jeg rett og slett nada på, må bare kjøpe masse på AH hele tiden. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Du burde ta skinning, har hatt det på alle chars jeg har lvla opp til 70. Tror jeg tjente rundt en 3000g på å ha skinning fra 1-70. Så kan du bare bytte når du er ferdig med lvlinga. All leather selger som bare det på min server værtfall Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 noen andre som er enige med meg i det her, at t5 head til warrior (dps) er bedre en t6 (dps)?!. Liker ikke at t6 lacker hit rating/crit rating Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Blææ nå så jeg jo at alle mobbene i Desolace krever over 150 skinning..da var det å dra til orgrimmar og slakte smådyr tydeligvis.. Endret 3. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Vis dette til de som mener wow bare er negativt http://e24.no/oppogfrem/article2571058.ece Lenke til kommentar
kafan Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Høntern min har mining og skinning. Skinner ikke aktivt, men har blitt en del mining. Veldig kjekt med den siden jeg ikke trenger å sloss mot mobs, bare sende pet på isåfall og når jeg er ferdig å mine stikker jeg videre til neste vein. Low-level metall går for en god del på ah også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Er skinning som fishing? At jeg bare kan stå utafor Orgrimmar og lvl til 300? Eller MÅ jeg finne andre monstre etterhvert? Vil egentlig bare opp til rundt 150 så jeg kan skinne der jeg er og quester (Desolace). Endret 3. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Du må finne andre monstre etterhvert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Uff..da må jeg backtracke gjennom alle zonene jeg har vært sikkert. Jaja. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Skal starte en ny troll hunter nå, skinning å leatherwork er vel fint der? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Uff..da må jeg backtracke gjennom alle zonene jeg har vært sikkert. Jaja. Du kan gjøre ganske store sprang. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...21383&sid=1 ---> http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=2&sid=1#23 Edit: (you could actually get your skinning level all the way to 300 in and around STV as the mobs range from level 34 to level 50) Endret 3. august 2008 av StorPeder Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Guilden kjørte første try på Azgalor i dag, one-shot. Fikk også noen try på archimonde men visse folk har problemer med å holde seg i live. Fikk han til 76% på det beste. Endret 3. august 2008 av BigJackW Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Har sett litt på Death Knight i det siste og gleder meg enormt! hva kommer dere til og specce i? syns blood,frost og unholy virker like gøy her! så har ikkje peiling på hva eg ender opp med. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Litt nyskjerrig. Hva synes folk om Elemental Shamaner? Liker dere å ha de i gruppa? Vet ikke om det er pga jeg ikke er 70 enda men jeg gjør så og si alltid 35%-40% dmg ifølge charts. Mange av de jeg grouper med er også 1-2 lvler høyere enn meg. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Ser svært ofte Elemental Shamaner øverst på mange runs jeg kjører, de scaler helt latterlig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå