Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takk for svar :) da er det bare å laste ned patcher. 2.4.2 lastes ned nå, den er jo på 1.1 gig! må ha skjedd mye siden sist jeg var innom Azeroth, men dette er vel for det meste Outland-ting.

Er en ny øy for level 70er i Azeroth da, Isle of Quel'Danas. Der har du ein 5man instance og et 25man raid og masse dailys.

Lenke til kommentar

Nå er jeg lei av å ha lite cash hele tiden mens jeg lvler. Så jeg har tenkt å benytte AH i stor grad. Spørsmålet er hvilke profs jeg skal ha. Har 120 Mining fra før, men droppa engineering og tok Skinning istedet. Den er foreløpig lvl 1. Jeg klarer ikke å finne ut om jeg skal ha Mining/herb eller Mining/skinning. Mining/herb er jo slit siden man ikke kan tracke begge delene samtidig. Er bare lvl 34 på karakteren så jeg driter i hva som er lønnsomt på lvl 70 og sånt..hvertfall foreløpig :) Eller herb/skinning...skins er jo superlett tilgjengelig, men kanskje ikke så lønnsomt å selge på AH pga det?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Høntern min har mining og skinning. Skinner ikke aktivt, men har blitt en del mining. Veldig kjekt med den siden jeg ikke trenger å sloss mot mobs, bare sende pet på isåfall og når jeg er ferdig å mine stikker jeg videre til neste vein.

Low-level metall går for en god del på ah også.

Lenke til kommentar
Uff..da må jeg backtracke gjennom alle zonene jeg har vært sikkert. Jaja.

Du kan gjøre ganske store sprang.

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...21383&sid=1

--->

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=2&sid=1#23

Edit:

(you could actually get your skinning level all the way to 300 in and around STV as the mobs range from level 34 to level 50)
Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...