Cerb89 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Helgens oppdattering: Golmagg -død Sulforon -død Shazzarah -død Baron Geddon -død + Onxyia -død Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Helgens oppdattering: Golmagg -død Sulforon -død Shazzarah -død Baron Geddon -død + Onxyia -død 5593609[/snapback] neon drops? Vi skal nå prøve på raggy eller no, men håper at 3,5 timer ern ok da... vi er enda i begynnelsen i mc og venter på at alle skal komme Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ja da, droppa bland annet: Azuresong Mageblade Felheart Slippers Dragonstalker's Helm +mer men har ikke tid til å skrive nå Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 nemesis skullcap til meg billig kun fordi vi var 2 locks og den andre hadde svidd av dkp på noe annet . 3dje ony kill og rett over minimun bid 5593486[/snapback] gz Får du skaffe ZG-ench til den, da Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Kunne noen fortelle meg litt om denne ZG enchanten? Jeg har altså skaffet min Punctured voodoo doll (Rogue) og vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ja da, droppa bland annet: Azuresong Mageblade Felheart Slippers Dragonstalker's Helm +mer men har ikke tid til å skrive nå 5593646[/snapback] heldig da . men hvilke drops fikk DU. Haha. siden sist jeg skrev har vi drept 2 mobs og wipa en gang Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Nå skal vi forsøke for tredje gang på Luci. Det første DKP-runnet til COmmunitiet Edit: Yay! Han gikk ned! Endret 12. februar 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Idag sendte jeg gm-ticket med spørsmål om å få tilbake en human warrior jeg slettet får en stund siden. Jeg skrev en lang melding om at jeg hadde vært på ferie, og at noen andre må ha slettet den. Ja, en såkalt hvit-løyn. Da jeg skulle prøve å logge inn på accounten min noen timer senere var accounten banned. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 De så vel hvilken ip-adresse du var tilkoblet fra da du slettet karakteren, da. Du fortjener strengt talt ikke bedre når du lyver, i stedet for å bare si sannheten. Jeg sa rett ut til GM-ene at jeg slettet warrioren min fordi jeg var pisslei, men savnet ham litt. Tok fem minutter så var den tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Men de banner vel ikke accounten hans for det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Åh, herregud. Kaste folk utfor bruen til Dun Baldar er nesten bedre enn.. noe veldig digg noe. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 De så vel hvilken ip-adresse du var tilkoblet fra da du slettet karakteren, da. Du fortjener strengt talt ikke bedre når du lyver, i stedet for å bare si sannheten. Jeg sa rett ut til GM-ene at jeg slettet warrioren min fordi jeg var pisslei, men savnet ham litt. Tok fem minutter så var den tilbake. 5594009[/snapback] Den ble ikke sletta på samme maskin, el hus. Får se hva jeg får gjort. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 damn, først nå er majorhomo nede... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Uff, nå har jeg gjort det igjen. Har det som plommen i egget på Balnazzar. Guilden gjøre store fremskritt, og jeg er en av de foretrukkne paladinene - også klarer jeg å rolle horde igjen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Fortsette å spille alliance på Balnazzar, eller gå for 60 med presten jeg levler på Dentarg nå. Hyggelig å spille med IRL-kamerater, men gutta på Balnazzar har blitt gode kamerater de også. Jeg føler at det blir enten/eller, og at jeg ikke kan klare å kombinere det på en god måte. Får prøve å være litt logget inn med alliance-char, og samtidig levle opp presten. Noen andre som spiller på Dentarg forresten? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ja da, droppa bland annet: Azuresong Mageblade Felheart Slippers Dragonstalker's Helm +mer men har ikke tid til å skrive nå 5593646[/snapback] heldig da . men hvilke drops fikk DU. Haha. siden sist jeg skrev har vi drept 2 mobs og wipa en gang 5593717[/snapback] Jeg fikk ingen siden jeg er ganske ny i guilden og har ikke så mye dkp Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Noen andre som spiller på Dentarg forresten? 5595471[/snapback] Ja Men er alliance Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 hvordan kan man få 18 damage/10 stam på hjelm? mulig med 10 stam/1% spell hit/ 18 spell damage? sett alle i forskjellige kombier. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Det er sånn ZG-enchant. Mer info her. Edit: feil link Endret 13. februar 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Wii! Nefarian nede for andre gang, alle roguene i raidet fikk noe fra dette runnet også. Jeg fikk BF gloves... Vi gjorde altså Fra bloodlord til Nefarian og chromatticly tempered sword droppet til en av de heldige roguene.. For et run! Btw.. Sist onyxiakill, så vant jeg Onyxia hide backpack, og dagen etter Panther Hide sack fra ZG. De trodde jeg brukte Haxx Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det er sånn ZG-enchant. Mer info her. Edit: feil link 5598632[/snapback] kan man gjøre det flere ganger? En til nemesis hjelm og en annen til panties Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå