Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De så vel hvilken ip-adresse du var tilkoblet fra da du slettet karakteren, da.

 

Du fortjener strengt talt ikke bedre når du lyver, i stedet for å bare si sannheten. Jeg sa rett ut til GM-ene at jeg slettet warrioren min fordi jeg var pisslei, men savnet ham litt. Tok fem minutter så var den tilbake.

Lenke til kommentar
De så vel hvilken ip-adresse du var tilkoblet fra da du slettet karakteren, da.

 

Du fortjener strengt talt ikke bedre når du lyver, i stedet for å bare si sannheten. Jeg sa rett ut til GM-ene at jeg slettet warrioren min fordi jeg var pisslei, men savnet ham litt. Tok fem minutter så var den tilbake.

5594009[/snapback]

 

Den ble ikke sletta på samme maskin, el hus. Får se hva jeg får gjort.

Lenke til kommentar

Uff, nå har jeg gjort det igjen. Har det som plommen i egget på Balnazzar. Guilden gjøre store fremskritt, og jeg er en av de foretrukkne paladinene - også klarer jeg å rolle horde igjen.

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Fortsette å spille alliance på Balnazzar, eller gå for 60 med presten jeg levler på Dentarg nå. Hyggelig å spille med IRL-kamerater, men gutta på Balnazzar har blitt gode kamerater de også.

 

Jeg føler at det blir enten/eller, og at jeg ikke kan klare å kombinere det på en god måte. Får prøve å være litt logget inn med alliance-char, og samtidig levle opp presten.

 

Noen andre som spiller på Dentarg forresten?

Lenke til kommentar

Wii! Nefarian nede for andre gang, alle roguene i raidet fikk noe fra dette runnet også. Jeg fikk BF gloves... Vi gjorde altså Fra bloodlord til Nefarian og chromatticly tempered sword droppet til en av de heldige roguene.. For et run!

 

Btw.. Sist onyxiakill, så vant jeg Onyxia hide backpack, og dagen etter Panther Hide sack fra ZG. De trodde jeg brukte Haxx :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...