Skosåle Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Sjukt rått. Nå kunne jeg ønske jeg var god til og lage filmer. Beste guilden på server. Betaler med gratis t6/alt ana gear du vil ha epic.bmp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 "Arenas Buffs that have 30 seconds or less remaining will be removed once the game starts. However, the mage spell “Invisibility” is not affected by this change." No more voidwalker sacrifice? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Du kan jo fortsatt sacce rett etter start og summone nytt pet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Da blir man nok ganske fort rusha og man mister mye mana og en soul shard. Dessuten starter man veldig close hvis det er en av de nye arenaene. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Sant. Hender ejg har måttet summone felhunter etter at kampem har startet pga bug og det gikk fint. Riktignok rundt 15-1600rating. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Bra! I min lille karriere som warlock har jeg ikke orket alt styret med å starte med Sacrifice. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 woho Guardian neck og Merci chest so far denne helgen, gotta love AV weekend, litt halvspilling i Welfare Valley samtidig som man ser på Whose line er genialt. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Ca hvor yme honor/hour ligger du på under weekend? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Jeg ligger iallefall på mellom 2k og 3k i timen når jeg spiller. (100% AV) Lenke til kommentar
War Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Forklar meg dette. 5 venner spiller 5vs5 , alle er "gode" og spiller bare pvp. På arathor, i den battlegroupen får de 1600 rateing. Så bytter de 5 server for å komme i en annen battlegroup og bang 2050 rateing. Samme gjeng, samme stil. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Tja tanken har slått meg å begynne med wow igjen. men denne gangen kun for kose spilling. så spørsmålet blir hvilken class? jeg er en range class helst. står vel mellom mage, lock, priest, jeg kommer til å spille 95% solo i pve. så jeg orker ikke tenke på raids og instanse class. Så kommer jeg til å spille masse pvp. ab, av wsg osv. hva er nytt, jeg har ikke spilt siden januar. regner med nye class har fått nye talent osv, noen tips hva jeg bør gå for? liker jo seff høy dmg, sjansen til å klare meg alene mot 1vs2 kanskje. håper her kommer noen gode tips da. Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Frost mage har jo veldig mange overlevelsesmuligheter da, syntes selv frost mage er veldig kult i PVP, det fungerer fint i pve også. De andre klassene kan jeg ikke si hvordan er siden jeg ikke har spilt dem. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Forklar meg dette. 5 venner spiller 5vs5 , alle er "gode" og spiller bare pvp. På arathor, i den battlegroupen får de 1600 rateing. Så bytter de 5 server for å komme i en annen battlegroup og bang 2050 rateing. Samme gjeng, samme stil. Vel, var de i Cyclone før? Også flytta de til en annen crappy battlegroup eller noe slikt? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 "Fremtidens leder spiller Warcraft" http://e24.no/oppogfrem/article2571058.ece Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Vel... Man lærer jo litt samarbeid og slikt hvis man er med i en seriøs guild... Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 "Fremtidens leder spiller Warcraft" http://e24.no/oppogfrem/article2571058.ece Nok en journalist som egentlig ikke har peiling som skriver. Hvis de skulle spurt om noe sånt så ville de spurt om du var raidleader/guild leader eller noe i en relativ stor og velfungerende guild, enhver idiot kan komme til 70 og spille content lenge etter på. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Ca hvor yme honor/hour ligger du på under weekend? vet ikke med per time men fikk 17k honor igår, vil tippe noe sånt som 2-3k i timen som PSV sa Lenke til kommentar
Logikk Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 hei etter en lang pause fra WoW (over et år) har jeg tenkt til å begynne å spille igjen. spørsmålet er om laptopen min er god nok. den har 2 ghz prosessor, 2 gb ram og et innebygget grafikkort (SiS Mirage 3 Graphics) på 256 mb. jeg har også Vista hvis det har noe og si. kan jeg kjøre WoW med alt på low og ingen addons uten noe hakking? har tenkt til å spille mest solo PvE, så pcen trenger ikke å takle 40-man raids. og til slutt,har noen tips om hvor en level 52 Rogue kan queste alene? takker på forhånd Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 40man raids er ut nå 25mans nå Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 52, hmm. Lenge siden jeg spilte WoW, men er ikke Western Plaguelands godt egnet for den levelen? Ellers vil jeg tro du klarer WoW fint med den laptopen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå