Magnus1001 Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Det skal gå helt glimrende det. Husker jeg brant ut wow på 2 cd'er (fikk ikke plass på 1) og satte filene sammen der de hørte hjemme i mappene sine siden jeg måtte splitte noen. Funka Fjell:D Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Sliter med en merkelig bug. Hvert sekund ca "fryser" spillet i 0.1 sekund eller noe. Utrolig irriternde. Noen som aner hva det kan være? Har prøvd å sette ned grafikken, men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Det gikk fortere å booste fishing skill enn det jeg hadde regnet med. 1-75 på 20 min. Er det egentlig godt for noe eller gjorde jeg det bare fordi jeg synes det er litt morsomt? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 1-75 er greit nok, men når du kommer høyere opp blir det verre. Brukte 14 timer ca opp til rundt 300. 300-375 tør jeg ikke tenke på hvor lang tid tar. Er ganske bra å ha for fisking av buffmat og primal water. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Den værste levlebiten er de siste poengene opp til 300. Etterpå går det ganske smooth, samtidig som man kan begynne med å lage mye bra buffmat etter 300. Har du flaks, får du fish finding skillen tidlig. Det gjør fisking mye greiere. Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Har selv nesten ikke brukt fishing etter jeg fikk 375 i skill. Det eneste er å fiske motes ved elemental plateau, som har en time spawntime, eller fiske egen buffmat viss jeg kjeder meg før raids. Grunnen til at jeg levlet fishing var mangel på andre ting å gjøre på i forrige juleferie Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Jeg liker å ha div skills på max, men fishing er noe jeg rett og slett angrer på at jeg levlet. Hvis det fortsetter å bli enda verre for hvert skillpoint i WotLK så kommer jeg aldri til å gidde å begynne engang. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Jeg har tjent en god slump gull på å selge buffmat til diverse raiders. Nå har jeg truesilver fishing line, weather beaten fishing hat og magical crawdad pet Det funker dårlig å prøve å levle alt i ett strekk. Bedre å levle litt hist og her i ledige stunder. F.eks. har jeg fått opp en god del points på å bare stå i Org og fiske mens jeg venter på bg. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 AV Premade = <3 714 bonushonor på 12 minuttter, det er uten HK's. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Hvordan klarer dere og få så mye? meste eg har fått noen gange er rundt 500 :S Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Vet ikke jeg, bare følger taktikkene, tar vel alle tårna å dreper alle bossene å sånt da, vel. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Om man hindrer motstanderne i å ta tårn/bunkers får man på slutten av kampen 42 (?) honor per tårn/bunker man har greid å forsvare. Tar man da i tillegg og dreper begge bossene og ødelegger alle tårnene blir det en god del honor, spesielt nå i AV weekend. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Horde taper ca 80% av AV kamper på min server Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Du burde prøve å finne et fix AV. Vinner på ca 10-12 min. Med 600-700 honor per AV. Btw, du må ha en addon som heter perform AV enabler eller noe i den duren. Gjør så du kan kjøre fix AV Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Mage: # Blast Wave now knocks all affected targets back. Warlock: # Fel Armor - Now increases your spell damage equal to 30% of your total Spirit, but no longer increases healing done by spells and effects by 20%. Sweet :-D Endret 2. august 2008 av BigJackW Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Hva er "fix AV"? Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Er at et helt raid på 40 stykker fra samme server joiner samme AV. Så kjører man med tacs som feks at en gruppe defender en bunker/tower mens noen andre går offence. Gjør så man vinner mye fortere og får mye mer honor. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 "Fix AV" er sikkert det samme som AV Premade. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Pre-made altså. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 (endret) ja er med i en pvp guild, og vi går premade en del. vinner somoftes da Endret 2. august 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå