Skogslik Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 hvorfor får eg dette når eg skal starte wow i dag: Det er ikke nok minne til å utføre denne kommandoen. :S Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Prøv og slå av addons, så ser du om det har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 sletta alle addons nå men funker fortsatt ikkje :S Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Du trengte ikke slette de da, du kunne jo bare slått de av. Mange programmer kjører du samtidig med wow da? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Ingen faktisk. restarta netopp pcn, og wow er alt eg prøver og kjøre. har da aldrig hatt dette problemet før :S Edit: fikk det til og funke nå, resetta hele spillet med repear funsjonen. Endret 31. juli 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) høres nesten ut som at wow.exe kan være korrupt. prøv med en antivirusscan, chkdsk og repair.exe (den i wowmappa) edit: damn, 1 minutt for seint . Anyways, chkdsk og antivirus kan være greitt å kjøre gjennom med uansett Endret 31. juli 2008 av Leken Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 WOTLK kommer sansynligvis i October-Desember perioden! http://www.mmo-champion.com/ Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Hadde passa meg ypperlig om WoLK hadde kommet etter eksamene/tentamene mine i desember. Powerleveling til 80 i jula hadde vært kos Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Min gjetning er 16. november Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Det sies November fra folk som er i betatesten. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Min gjetning er 16 Januar. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 ja syns November høres ganske sansynligt ut. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Man vet jo aldri når de finner på å utsette ting. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Man vet jo aldri når de finner på å utsette ting. tror de satser på å tjene mest penger ut av spillet, så da slipper de det nok rundt juletider for å tjene mest som de andre sa, oktober - november Endret 1. august 2008 av Reached Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Det sies November fra folk som er i betatesten. Uhm. De vet ikke noe mer enn oss andre. Hadde Blizzard gitt dem en dato, så ville alle visst det iløpet av 5 minutter. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) "According to Mike Morhaime (Blizzard Entertainment's CEO), Wrath of the Lich King will be released between October and December 2008." fra MMO-champion edit: så ikke at noen hadde nevnt det over Endret 1. august 2008 av Frexxia Lenke til kommentar
CfChrismo Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 "According to Mike Morhaime (Blizzard Entertainment's CEO), Wrath of the Lich King will be released between October and December 2008." fra MMO-champion Fair enough. Det er en stor tidsramme. Men Blizzard viste med TBC at de ikke slipper spillet før DE mener det er ferdig nok. De som er i Beta no sier det er langt ifra ferdig, så vi får nesten bare smøre oss med tålmodighet og se når det kommer .. Det kommer ikke tidligere selv om vi snakker, og spekulerer i når det kommer På godt norsk - "Det kommer når det kommer" Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Bare og ta seg god tid for min del!. Snart ferdig i Bt, og jeg vil hvertfall se litt av Sunwell først Januar er akkurat perfekt!. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 jeg vet at man kan flytte "world of warcraft" mappa hvor hen du vil på dataen din, og den vil funkte helt fint. flytta den til mine dokumenter foreksempel, ikke noe problem. men da lurer jeg på, kan man flytte "world of warcraft" på en minne brikke forså å sette minnebrikken i hvilket som helst PC og spille wow? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Det tror jeg faktisk, mener å huske at jeg har dratt over WoW på LAN uten og innstallere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå