Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, ingenting som er artigere enn å "diskutere" med slike folk. Enchanting er jo nesten gratis å levle fra 300 og oppover også da. Kan heller ikke si det er spesiellt tidkrevende før det. Ikke akkurat som om at en 70 har problemer med å ta et par low level instance runs for ting å disenchante.

Selv brukte jeg ikke mye gull på å levle enchanting, mest trade-macroer.

Lenke til kommentar
Kan ikke si at enchanting har kostet meg noe særlig å levle

På slutten er den jo syk, etter 375 må man ut med millioner til rods.

spørs på hvilken server/ah men jeg betalte 6000g fra 310-375 og da var mange enchants med andres mats.

Høres drøyt ut og satt på spissen. Betalte 1700g fra 1-350 på Warlocken, har skillet på å enchante andre fra 350-370, og jeg kan ikke se at jeg må ut med 4300g for å få meg Runed Eternium Rod. Må være et stort avvik mellom hver server i AH priser som gjør det eller noe slikt, det høres iallefall drøyt ut i ditt tilfelle.

Lenke til kommentar

roden var 800g

Arathor er vel en dyr server

150g primal might 40g viod osv.

Jeg levlet det på 10min da, kunne vel blitt halv pris om jeg hadde ventet en uke.

Edit, fant.

Nå begynner folk å nekte å oppgradere pga lvl 80 snart, rene desember 2006

Endret av War
Lenke til kommentar

Heisann!

Lurte på en liten ting her. Levler en priest i Shadow om dagen, og i dag ble jeg 50. Fikk altså Vampiric Touch.

Hva slags spell rotation/cycle burde jeg kjøre når jeg grinder/levler?

Hittil har jeg brukt: MB -> SW:P -> Mind Flay x2/3 -> Wand

Hva slags cycle burde jeg kjøre nå?

Lenke til kommentar
Heisann!

Lurte på en liten ting her. Levler en priest i Shadow om dagen, og i dag ble jeg 50. Fikk altså Vampiric Touch.

Det jeg gjorde (min priest er 64 nå) var: VT -> SW:P -> MB -> MF x2. Er ikke mobben dø da, så wandet jeg resten.

Har jo SW: D nå, så wanden er der mest for statsene nå. Kanskje ikke like mana effektivt, men men. Håper det hjalp litt vertfall :)

Lenke til kommentar
Heisann!

Det jeg gjorde (min priest er 64 nå) var: VT -> SW:P -> MB -> MF x2. Er ikke mobben dø da, så wandet jeg resten.

Har jo SW: D nå, så wanden er der mest for statsene nå. Kanskje ikke like mana effektivt, men men. Håper det hjalp litt vertfall :)

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Bruker ikke swp jeg, mobsa lever ikke lenge nok til å utnytte den.

Kanskje om dere wander 80%

Evt om det er 2-5 mobs VT-swp på alle og fear

VT -MB -MF sw-d eller noe bruker jeg.

lurer på hva slags gear du har. Jeg har 1293+dmg med 4set bonus unbuffed, og jeg dreper ikke en mob med vt-mb-mf-swd (og jeg crittet med swd). Det går om mb critter, men hvor ofte har du både mb og swd crits?

Lenke til kommentar
lurer på om noen har litt tid til overs til å booste meg? (30-31 rouge alli)

Du finner nok ingen her, da de som er her ikke nødvendigvis er på samme server som deg, samme faction som deg, eller har tid eller ork til å gjøre det for deg. Ville anbefalt å gå til ditt realms' forum og heller spørre der, eventuelt bare fortsette å queste.

Det heter forøvrig rogue.

Endret av Sneglen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...