Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

men, når wotlk kommer, vill det komme nye pvp sett da? eller gjelder dem some er nå da og?

Det er klart det kommer nye sett, og disse vil ha level 80 requirements.

ja, må jo netsen komme nye. men blir det merciless for lvl 80 da? eller helt nye navn? og det blir fortsatt slik at arena sett 3 og 4 blir arena pluss man kan skaffe sett 2 i bg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men for helvete da... Argh. Hva faen i helvete er vitsen? Joda byene (til horde vel og merke) ser ut som de er fra tidlig middelalder, men motorsykler ja selvfølgelig har de det.... -.-

The wonders of gnomish engineering, vet du. :D

og hva med repair boten? en motorsykkel er jo ingenting i forhold til en robot. eller en romrakett. eller diverse guns og våpen en får i quests, gjerne av goblins og gnomer som vil ha et eller annet sykt ingrediens.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Hvis dere hadde raida litt, hadde dere blitt overraska over hvor mange som har store problemer med å flytte seg ut av diverse flammer/vulkaner/vannstråler/jordskjelv etc.

Fordi folk ikke orker å fokusere, ikke orker å lære seg bossene :p

Lenke til kommentar
Hvis dere hadde raida litt, hadde dere blitt overraska over hvor mange som har store problemer med å flytte seg ut av diverse flammer/vulkaner/vannstråler/jordskjelv etc.

Det har vel de fleste problemer med, Iallefall de jeg klarer å løpe inn i når det er tid for pugs :p Liker Pugs uansett om det går rett til helvete fordinoen er noobs, kan man kjefte litt å, det er så koselig så, hva hadde wow vært uten pugs? ikke noe spør du meg :)

Lenke til kommentar

Kommet noe særlig info om PVP i wotlk enda egentlig?

Tenker da på om det kommer noen nye BGer, evt arenaer. Om honorsystemet fortsetter sånn som det er og om de skal fokusere på world PVP mer elns?

Skal de fortsette med resilience?

Vil det gå an å kjøpe nybegynnerpvpsett gjennom factionrep, som i dag?

Lenke til kommentar

Uff, folk slutter aldri å overraske. Jeg var i Stormwind i dag, glad og lykkelig på leting etter en enchanter siden jeg hadde behov for +12 strength på mine nyinnkjøpte bracers (en enchant som forøvrig er veldig billig). En tilsynelatende grei fyr whisprer meg og sier han krever 10g fee med mine mats. Jeg sier "nei takk, for dyrt". Han gir seg ikke og fortsetter med å lange ut om hvordan han ikke levlet enchanting for å drive veldedighet og at han betalte dyre dommer for å levle det. Greit nok, bryr meg ikke det spor og jeg sier til ham at jeg fremdeles ikke er interessert.

Nå tror dere kanskje at han gir seg. Vel, tro om igjen.

Han blir irritert og begynner å kalle meg noob og rakker ned på guildet mitt. Jeg sier det er leit at han blir sur for en slik fillesak og han blir enda mer irritert. Forstå det den som kan. Til slutt bare ignorerer jeg ham.

Jeg tenkte meg litt om og syntes jeg hadde sett navnet før. Joda, jeg kom på det til slutt.

Mens jeg levlet denne samme druiden som trengte enchant hadde jeg en gang i STV (surprise, surprise) blitt ganket av noen hordes, hvorav en av dem var så kul at han på sin alliance character på samme server whispret meg for å fortelle hvor teit jeg var, og også denne gangen for å fortelle meg hvor tåpelig guildet mitt var. Jeg tror dere alle forstår hvem denne personen var.

Vel, hva synes folket om slik oppførsel? Synes det er forkastelig at folk kan oppføre seg slik over noe så enkelt som et spill. Synes nesten synd på dem.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...