Betongmannen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Fett! Mangler bare Octopus form til Druids nå. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Men for helvete da... Argh. Hva faen i helvete er vitsen? Joda byene (til horde vel og merke) ser ut som de er fra tidlig middelalder, men motorsykler ja selvfølgelig har de det.... -.- Og romrakketer (Netherstorme, goblin-byen. Husker ikke hva den heter). Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Men for helvete da... Argh. Hva faen i helvete er vitsen? Joda byene (til horde vel og merke) ser ut som de er fra tidlig middelalder, men motorsykler ja selvfølgelig har de det.... -.- Og romrakketer (Netherstorme, goblin-byen. Husker ikke hva den heter). Sant nok, men det er på en måte noe annet, du merker ikke det like godt som noen som raser rundt på motorsykel. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det er blitt en litt rar mix i WoW kan du si...først mekaniske mount til Gnomer,så gyrokopter...og nå da en motorsykkel. En kan lure litt på hvor WoW er påvei. Men over til noe anna, jeg blir DC hele tiden fra WoW ikvel/natt. Noe pågang eller noe lokalt her slik tro? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 "World of Warcraft, the road to Starcraft" neste expansion etter WotLK. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hahaha, så jævlig sykt^^ Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 veit ikke helt hva jeg skal si jeg. hadde gledet meg til en mer gotisk atmosfære i wotlk. trodde det var den veien blizz skulle gå. er dette bekreftet. sett mye annet rart på youtube som er bull. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Tror det stemmer. Blir nok kun for engineers da. Synes selv det er helt på trynet. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Tenk deg lyden av 50 motorsykler på tomgang i shatt. Synes allerede lyden av ett heli er irriterende nok. Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Helt enig med deg beerlover... Etter noen filmer og utallige bilder fra WotLK gledet jeg meg mer over WoW enn noensinne... Endelig kom man tilbake til det "gode gamle" og episke spillet man fant gjennom hele WC-serien... Men synes dette er trist... Ja, man kan si at dette ikke er rart siden Gnomes har Mechostriders osv... Men når skal liksom ALLE kjøre rundt på motorsykler? Bah, tull... Og hva vil speeden være? 300 % ? Dere ser jo filmen, wtf skjer med sinnsyke hopp? Liker ikke dette i det hele tatt... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg også savner den "gamme" stilen til WoW. Ser kanskje ut som WAR blir alternativet om en vil ha en mere gotisk stil...ikke vet jeg Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Å fy faen ... NEEEEEEI! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Når det endelig virker som de er på rett vei så klarer de å finne på noe som det her... Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 hahaha, konge! og dere som whiner er sikkert ikke engineers, hehe. detta passer fint til roguen min, Smokie. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 hahaha, konge! og dere som whiner er sikkert ikke engineers, hehe. detta passer fint til roguen min, Smokie. Jeg kan med hånda på hjerte si at om jeg fikk valget mellom at dette ikke ble implentert eller at jeg fikk en til alle charsa min og at bare jeg fikk det ville jeg fortsatt ikke hatt det. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 hahaha, konge! og dere som whiner er sikkert ikke engineers, hehe. detta passer fint til roguen min, Smokie. Jeg kan med hånda på hjerte si at om jeg fikk valget mellom at dette ikke ble implentert eller at jeg fikk en til alle charsa min og at bare jeg fikk det ville jeg fortsatt ikke hatt det. Second that Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Lage en protest tråd noen? På wow-EU? Sigener den gjerne jeg. Som sagt, syns lyden av det jækla hellikopteret er ille nok. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Blir kara 3day reset snart? Som ZA. 2timer så er kara tom og man må vente en uke Za , bye bedre loot og man må vente 3 dager. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 HAhhahahhahahaha, so latterlig med motorsykkel. WoW going on the highway to hell ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå