Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heey! Nå får rogues endelig litt forandring.. Tatt fra blizzard.

 

Looking at the game itself, we’re currently in the process of testing patch 1.10 which is scheduled for release in the beginning of March. This patch includes the much awaited weather effects and more content for small-group players. We’re also continuing the talent improvements with a look at the Priest.

 

Looking further into the future, here are some of our major goals for 2006:

 

In patch 1.11: Naxxramas! – the massive necropolis floating above Stratholme, home to Kel’Thuzad

 

More content tailored for casual level 60 players

 

Greater focus on outdoor PvP

 

Talent improvements for the remaining classes; Shaman, Rogue and Mage

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jøje meg, det var digg å være shadowmage i AV. Bare løper rundt og dotter alle, mind flayer de som prøver å stikke unna, og overlever som bare juling. :)

5593036[/snapback]

 

Noe nytt som har kommet? :D

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Jeg skaffet meg denne i går, og allerede nå er jeg irritert på den. Jeg starter jo å spinne rundt til tider, og kan ikke bevege meg eller noe mens det skjer. :(

Finnes det noen måte jeg kan avbryte den spinningen på, eller kan jeg like godt starte å lete etter et annet våpen/prøve å ikke bli irritert over det?

Lenke til kommentar
Jeg skaffet meg denne i går, og allerede nå er jeg irritert på den. Jeg starter jo å spinne rundt til tider, og kan ikke bevege meg eller noe mens det skjer. :(

Finnes det noen måte jeg kan avbryte den spinningen på, eller kan jeg like godt starte å lete etter et annet våpen/prøve å ikke bli irritert over det?

5593255[/snapback]

 

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror du kan avbryte proccen med å prøve å bruke en annen ability. Om du er shaman, prøv å kast en lightening bolt eller noe, og den skal bli avbrutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...