Jørgen Sørheim Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Haha, fantastisk. Kom inn i AV mens Vanndar fikk bank. 3 minutter senere var jeg 800 rep rikere, og er på vei til å plukke opp Wand of biting cold. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Finnes fortsatt wands med mer +dmg som er grønne. Dog, de er sjelden på AH. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Finnes fortsatt wands med mer +dmg som er grønne. Dog, de er sjelden på AH. 5591303[/snapback] Jupp - hvis det kun er +dmg man skal ha, er "Dragon Finger of **** Wrath" best Endret 12. februar 2006 av SGE7000 Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Finnes fortsatt wands med mer +dmg som er grønne. Dog, de er sjelden på AH. 5591303[/snapback] Jupp - hvis det kun er +dmg man skal ha, er "Dragon Finger of **** Wrath" best 5591498[/snapback] Japp, og har man flaks kan du lett få en for 2-3 gull. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Joda, det var Dragon finger jeg hadde tidligere.. of the gorilla. +5 int/str. Jeg tar nok heller en "of shadow wrath" hvis det dukker opp en på AH, men inntil videre liker jeg 10dps mer. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Da ser det ut som jeg har fått et Raid-community. De er sjeldne for hunters. Skal ta MC idag ser det ut som Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 vi skal ta onyxia om litt over en time og raggy etter det Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Heey! Nå får rogues endelig litt forandring.. Tatt fra blizzard. Looking at the game itself, we’re currently in the process of testing patch 1.10 which is scheduled for release in the beginning of March. This patch includes the much awaited weather effects and more content for small-group players. We’re also continuing the talent improvements with a look at the Priest. Looking further into the future, here are some of our major goals for 2006: In patch 1.11: Naxxramas! – the massive necropolis floating above Stratholme, home to Kel’Thuzad More content tailored for casual level 60 players Greater focus on outdoor PvP Talent improvements for the remaining classes; Shaman, Rogue and Mage Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ahh, håper mages får en liten buff da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 noen som har en guide til AQ for en som ikke har begynbt å queste der enda? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jøje meg, det var digg å være shadowmage i AV. Bare løper rundt og dotter alle, mind flayer de som prøver å stikke unna, og overlever som bare juling. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 *Phew* Lvl 53 er den verste levelen jeg har vært borti. Tok jo evig lang tid å levle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Jøje meg, det var digg å være shadowmage i AV. Bare løper rundt og dotter alle, mind flayer de som prøver å stikke unna, og overlever som bare juling. 5593036[/snapback] Noe nytt som har kommet? Endret 12. februar 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 *Phew* Lvl 53 er den verste levelen jeg har vært borti. Tok jo evig lang tid å levle. 5593095[/snapback] Gled deg til lvl 59. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Noe nytt som har kommet? 5593163[/snapback] Det er det man kaller shadowpriester som ikke vil heale. Rippo: 59 er da ingenting. Da er man så innbitt på å nå 60 at det går fortere enn fortest. Som med Xp-baren, den første halvdelen går skikkelig treigt, og siste halvdel flyr unna. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg skaffet meg denne i går, og allerede nå er jeg irritert på den. Jeg starter jo å spinne rundt til tider, og kan ikke bevege meg eller noe mens det skjer. Finnes det noen måte jeg kan avbryte den spinningen på, eller kan jeg like godt starte å lete etter et annet våpen/prøve å ikke bli irritert over det? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Går nok ikke an å stoppe den spinninga, nei. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg skaffet meg denne i går, og allerede nå er jeg irritert på den. Jeg starter jo å spinne rundt til tider, og kan ikke bevege meg eller noe mens det skjer. Finnes det noen måte jeg kan avbryte den spinningen på, eller kan jeg like godt starte å lete etter et annet våpen/prøve å ikke bli irritert over det? 5593255[/snapback] Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror du kan avbryte proccen med å prøve å bruke en annen ability. Om du er shaman, prøv å kast en lightening bolt eller noe, og den skal bli avbrutt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 nemesis skullcap til meg billig kun fordi vi var 2 locks og den andre hadde svidd av dkp på noe annet . 3dje ony kill og rett over minimun bid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå