DeadbeaT Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Login problemene ser nå ut til å være fikset, i allefall for meg. Edit: Btw, finnes det noen engineer bomber man kan flytte seg samtidig som man kaster bomben ? joda, du kan kaste granater mens du løper, altså Adamatite Grenade osvosv kan du løpe med, Fel Iron Bombs må du stå stille med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg sitter her og prøver og lage en 10day trial, Men det virker ikke, Noen forslag? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Gullsalg kan dere holde utenfor dette forumet.Har også slettet en del off-topic i denne tråden. sorry b-real, no offence...men: hallo, Edda Media? Endret 28. juli 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) De bildene rapporterer jeg inn til salgsavdelingen ca nå. For de skal ikke være der de annonsene, punktum. EDIT: Diskusjon videre ang disse reklamene kan gjerne tas i en tilbakemeldingstråd til gamer.no eller til forumet, ikke her. Videre diskusjon rundt gullkjøp osv tas heller ikke her. Synspunkter? Send meg en pm. Endret 28. juli 2008 av Alastor Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 De bildene rapporterer jeg inn til salgsavdelingen ca nå. For de skal ikke være der de annonsene, punktum. si ifra om jeg skal slette dem fra innlegget, evt gjør det selv om det er på noen måter dårlig praksis eller whatnot Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Uff. Er lvl 27 (snart 28) og har hele 97s. Hvordan i svarte skal jeg skaffe 35G til mount om 1,5 level?? Har mining og skinning jeg på min druid. Tjente opp en startkapital på ca. 100g først, null problem i barrens, også kjøpte jeg opp alt av bronze og copper og solgte det for 3 kanskje 4 doblet pris. Har for øyeblikket veldig mye iron og ca. 300g i backpacken på level 29. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Hvordan tjente du opp 100G i startkapital? Bare selge alt man miner og skinner på AH? Eller vendor? Ble lvl 30 igår og hadde den fortreffelige sum av 6G. Ikke mye mount av det. Spiller sammen med lillebror og vi har ikke gjort annet enn å queste stort sett. Endret 28. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Selg ting på AH (og skaff deg auctioneer hvis du ikke har det) så kan du raskt tjene deg opp mer enn nok til mount. Min lvl22 priest er Miner/JC og har tjent rundt 60G ved å selge ringer/ore på AH. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ble nettopp level 20 på min rogue, og bare ved å selge Linen Cloth har jeg nå 15g, uten å gå inn for det. Mining/Engineering er dens professions, så det meste fra Mining brukes til Engineering... Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 På min lvl28 pally på Kazzak har jeg 190g, herbalism ftw \o/ Lenke til kommentar
War Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 ikke frekt men det tror jeg er litt bull =/Samme søren gearet på de men vis du ikke finner plassen din + Mobs kommer ut før shade er død er det noe galt med din Skjerm og du ser ikke mobs ^^ At jeg ikke fant døra betyr ikke at de andre ikke fant den. det kom adds ja 2-3 ganger. Men etter å ha sett youtubevideoer så jeg for meg en bossfight, var jo bare en ny gruppe trach. Synnes iallefall første haldel av BT var lettere en forventet, ikke noen imba gruppe heller 2-3 t5 , tank med 3-4 blues osv Mye nerf tipper jeg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Fått med dere at det kommer motorsykler i WoW da? Synes det tar litt av nå....samtidig som det er litt artig. Men liker ikke helt hvor Blizzard går med spillet nå. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Fått med dere at det kommer motorsykler i WoW da? Synes det tar litt av nå....samtidig som det er litt artig. Men liker ikke helt hvor Blizzard går med spillet nå.I call bullshit. Få kilder på det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 vill vengeful bli kjøpbart for honor noen gang tror dere? er vell en stund til da men. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Regner med det blir det neste season desverre. Eller har blizzard sagt noe annet? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) I call bullshit. Få kilder på det. Skal se om jeg finner de igjen. Og det er faktisk ekte! Den har ekstra sete, som folk skal kunne sitte på i. Edit: For sen. Endret 28. juli 2008 av Andeby Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Fått med dere at det kommer motorsykler i WoW da? Synes det tar litt av nå....samtidig som det er litt artig. Men liker ikke helt hvor Blizzard går med spillet nå.I call bullshit. Få kilder på det. Watch and cry Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Men for helvete da... Argh. Hva faen i helvete er vitsen? Joda byene (til horde vel og merke) ser ut som de er fra tidlig middelalder, men motorsykler ja selvfølgelig har de det.... -.- Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Huntere får vel Tommy-guns nå ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå