Eryk Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Jupp, "hacket". Lag en ingame ticket hvor du forklarer hendelsesforløpet og hva som har gått tapt dersom du fremdeles har tilgang til kontoen. Hvis ikke fyller du ut http://wow-europe.com/support/securitywebf...tywebform3.html og venter tålmodig i én til to uker. Endret 27. juli 2008 av Eryk Lenke til kommentar
Sati Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Jeg har blitt hacket. Hvordan skal jeg gå fram for å få gullet/gearet tilbake? Er snakk om sånn 2k gull, 2chars med s1/s2 gear og 1 med SSC/TK gear. Fyll ut dette skjemaet: http://wow-europe.com/support/securitywebf...tywebform3.html Eryk kom før meg fordi jeg er treig til å finne linker =( Endret 27. juli 2008 av Sati Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Gullsalg kan dere holde utenfor dette forumet. Har også slettet en del off-topic i denne tråden. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Nitro fra ss? Ja, hvem er du? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Skuffet over BT, stakk dit nå og tok 5-6 bosser som pala, trudde ikke shade var fri en gang så begynnte dem å loote , hadde jo akkuratt funnet døra jeg skulle vokte og ventet på mobsa...:-S Edit* dørA Endret 27. juli 2008 av War Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Skuffet over BT, stakk dit nå og tok 5-6 bosser som pala, trudde ikke shade var fri en gang så begynnte dem å loote , hadde jo akkuratt funnet døra jeg skulle vokte og ventet på mobsa...:-S Edit* dørA ikke frekt men det tror jeg er litt bull =/ Samme søren gearet på de men vis du ikke finner plassen din + Mobs kommer ut før shade er død er det noe galt med din Skjerm og du ser ikke mobs ^^ Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Nå er jo shade en av de, om ikke den enkleste bossen i BT imo også da Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ser frem til BT, vi har tatt 4/5 i MH og clearet SSC og skal endelig fokusere på BT. Regner egentlig med at det vil gå ganske lett på de første bossene. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Skuffet over BT, stakk dit nå og tok 5-6 bosser som pala, trudde ikke shade var fri en gang så begynnte dem å loote , hadde jo akkuratt funnet døra jeg skulle vokte og ventet på mobsa...:-S Edit* dørA man får en runde med spawns uansett raid dps, det er jeg sikker på. om du tok de 5-6 første bossene så var du faktisk med på de vanskligste i bt da, bb og ros. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) eh... klarte å poste i feil tråd. Endret 28. juli 2008 av Khogn Lenke til kommentar
neoman Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Noen som har noe forslag til hvor jeg kan migrere min lvl 70 blood elf mage, som for øyeblikekt er på magtheridon, men trives ikke i den battlegroupen sinden vi taper 80% av AVene, og er 10-15 min for alle andre bger. har en ally i samme battlegroup og føler att vi vinner så og si alt. Det jeg legger vekt på når jeg skal finne en ny server er. 1 korte BG que. 2 horde vinner VELDIG mye i bgene. 3 voksen community, communityen på magtheridon var knall, desvvere passet den ikke meg siden pve var alt som gjaldt. 4 foretrekker en server som er veldig full av spillere. Endret 28. juli 2008 av neoman Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) På Nightfall battlegroupen får joine AV med en gang, eots: unødvendig lang queue, ab/wsg: et par minutter kanskje. Horde / ally vinner 50/50. Edit: Btw, finnes det noen engineer bomber man kan flytte seg samtidig som man kaster bomben ? Endret 28. juli 2008 av BigJackW Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Noen som har noe forslag til hvor jeg kan migrere min lvl 70 blood elf mage, som for øyeblikekt er på magtheridon, men trives ikke i den battlegroupen sinden vi taper 80% av AVene, og er 10-15 min for alle andre bger. har en ally i samme battlegroup og føler att vi vinner så og si alt. Det jeg legger vekt på når jeg skal finne en ny server er. 1 korte BG que. 2 horde vinner VELDIG mye i bgene. 3 voksen community, communityen på magtheridon var knall, desvvere passet den ikke meg siden pve var alt som gjaldt. 4 foretrekker en server som er veldig full av spillere. Dette er tull. Du vinner 95% av AB, 60% av Eots (og dei 40% til ally er kun fordi horde starter med 10 mann mindre), du vinner 80% wsg, og no vinner du sikkert 50-60% av AV også. Og ja, er i samme battlegroup som deg på ally sida, og er kliss uenig med alle dine påstander Venter kanskje maks 15 sek for en BG på laughing skull (ally riktignok). Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Bg med kort queue of horde vinner masse? Cyclone anyone? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Synes horde vinner mye i Conviction, bortsett fra Av. Køenene er greie, men Tror ikke serverene er så veldig fuller. Er alltid en bg eller 2 oppe enten det er 04:00 eller 06:00. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Noken som trøbler med å logge inn btw? står fast på "authenticating" eller w/e. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jepp, samme problemet her.... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Prøv eye of the storm i Misery som horde. Fy faen så tragisk. Har tapt ca 14 av de siste 15 gangene jeg har vært der Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Noken som trøbler med å logge inn btw? står fast på "authenticating" eller w/e. samma her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå