Andeby Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hva er den raskeste måten og skaffe honor points på? gå AV hele tiden? AV er raskeste BG å få honor i ja. Og du kan gjøre BG daily og for greate honor om du har masse marks du ikke trenger. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hva er den raskeste måten og skaffe honor points på? gå AV hele tiden? Tja.. Hvis lagene i AV er nogen lunde interessert i å vinne vil AV være raskest ja. Hvis det derimot blir mye frem og tilbake får du veldig lite honor for tiden du bruker. Etter at AV ble nerfet ganske kraftig går det generelt sett veldig kjapt, men har opplevd et par virkelig trege runder. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Der var jeg ferdig med heroics. Gjort heroics i strekk siden kl halv 12. Altså, 5 og en halv time Først gjorde vi Sp heroic så Sv heroic så Mgt heroic (jeg fikk fugle mount:P) Så Mech heroic Så Arca heroic Så Bot heroic Edit: Er ikke ofte jeg er saved til Bt, Kara, Za, Zg pluss 6 heroics. Alt er clearet så klart, bortsett fra Bt. Endret 26. juli 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Jeg og lillebror sliter litt med hvor vi skal dra og queste nå. Begge er lvl 27 alliance. Akkurat ferdig med alt i Darkshire. Endret 26. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Tja, wetlands eller ashenvale kanskje ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Uff. Er lvl 27 (snart 28) og har hele 97s. Hvordan i svarte skal jeg skaffe 35G til mount om 1,5 level?? Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Uff. Er lvl 27 (snart 28) og har hele 97s. Hvordan i svarte skal jeg skaffe 35G til mount om 1,5 level?? Så hele 0s profit fra lvl 24? Bruker du AH på feil måte eller? Hvilken professions har du? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg pleier å starte alle mine alts med skinning og herb/mining. Så skifter jeg til noe annet på lvl 70. Blir fort et par tusen gull på veien opp. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 driver og skaffer merciless på shamanen nå. men når eg skal kjøpe våpen, hva skal eg kjøpe? er enhanchment. tenker på fist weapon. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Nei, du er enhancement. Og for å svare på spørsmålet: Ikke gå fist (I hvertfall ikke offhanden). 2,6 speed Fist er kun Main Hand. Du får både Axe og Mace med 2,6 speed, som er "One Hand", så du kan dual wielde dem. Ikke unique. Viktig å ha så trege offhands som mulig. Korrektér meg, om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Bruker aldri AH..finner jo bare crap som ikke selges på AH likevel. Gathering kanskje..men bruker jo alle herbs til mine egne potions. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Bare quest mens du leveler, og ikke sløs bort pengene. Gull skulle ikke vært noe problem da. Mulig du må vente et par leveler etter 30, men det får du holde ut. Eventuelt låne. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Nei, du er enhancement. Og for å svare på spørsmålet: Ikke gå fist (I hvertfall ikke offhanden). 2,6 speed Fist er kun Main Hand. Du får både Axe og Mace med 2,6 speed, som er "One Hand", så du kan dual wielde dem. Ikke unique. Viktig å ha så trege offhands som mulig. Korrektér meg, om jeg tar feil. så du mener eg bør ha main hand merciless fist weapon med 2.60 speed og en merciless øks/mace med 2.60 speed? Og en tin till: når vi er ferdig med an AV runde så står det slik Bonus Honor. men eg får jo ikkje den :S har dere peiling på hvorfor? Endret 27. juli 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Da dristet jeg meg til å kjøpe et nytt pre-paid card i dag. Orker ikke spille på den PC-en jeg har nå, så jeg venter til fredag når jeg kommer til go'PC-en igjen. Håper jeg finner en char rundt lvl 20-25 fordi jeg ikke orker 1-20 igjen. Selv om det går ganske fort er jeg drittlei av Westfall og Duskwood. Edit: Kontoen min forteller meg at jeg ikke har spilt siden januar. Siden AoC ikke var noe særlig tess, skal jeg prøve meg på WoW igjen. Endret 27. juli 2008 av Olum Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Og en tin till: når vi er ferdig med an AV runde så står det slik Bonus Honor. men eg får jo ikkje den :Shar dere peiling på hvorfor? Bonus honoren er det du har fått sammenlagt i AVrunden, minus HKs. Så du får ikke instant feks 300 honor når AVrunden er ferdig Lenke til kommentar
kafan Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Penger er ikke noe problem, selv når du levler. Siste charen jeg lagde var miner + jewelcrafter. Tjente masse på å selge bars, men solgte også ting jeg craftet. Jeg skillet i hovedsak kun på ting jeg kunne tjene penger på. Enkelte ringer tjente jeg opp til 35g pr stk. Kunne kjøpt flying epic i god tid før jeg nådde 60. Ikke noe poeng å bruke pots på levling. Ikke sikkert det alltid lønner seg å lage pots. Av og til kan materialene i seg selv være mer verdt. Kjøp ikke gear på AH med mindre du har for mye gull. Pengene kommer uansett mer til nytte når du har makset level. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det er et problem hvis man rusher, og dermed blåser i å levle professions før man er 70 (dog, vet ikke om dét er tilfellet). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Og en tin till: når vi er ferdig med an AV runde så står det slik Bonus Honor. men eg får jo ikkje den :Shar dere peiling på hvorfor? Bonus honoren er det du har fått sammenlagt i AVrunden, minus HKs. Så du får ikke instant feks 300 honor når AVrunden er ferdig ah ok, da så men fins det noen måte og se hvor mye honhor man får for HKs og? en addon eller noe? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg har blitt hacket. Hvordan skal jeg gå fram for å få gullet/gearet tilbake? Er snakk om sånn 2k gull, 2chars med s1/s2 gear og 1 med SSC/TK gear. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå